Ενδεικτικά, προτείνουμε ένα διαχωρισμό των παιδιών
σε ομάδες, σε συνδυασμό με τον αριθμό των χωρών της Ευρώπης.
Η πρώτη ομάδα θα αναλάβει το Αζερμπαϊτζάν, την
Αλβανία, την Ανδόρα, την Αρμενία, την Αυστρία, το Βατικανό, το Βέλγιο,
τη Βοσνία, τη Βουλγαρία, τη Γαλλία, τη Γερμανία και το Γιβραλτάρ.
Η δεύτερη ομάδα θα αναλάβει τη Γεωργία, τη Νέα
Γιουγκοσλαβία, τη Δανία, την Ελβετία, την Ελλάδα, την Εσθονία, το
Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, την Ισλανδία, την Ισπανία, την Ιταλία
και την Κροατία.
Η τρίτη ομάδα θα αναλάβει την Κύπρο, τη Λετονία, τη
Λευκορωσία, τη Λιθουανία, το Λουξεμβούργο, τη Μάλτα, τη Μολδαβία, τη
Νορβηγία, την Ολλανδία και την Ουγγαρία.
Η τέταρτη ομάδα θα αναλάβει την Ουκρανία, τη
Π.Γ.Δ.Μ. (FYROM), την Πολωνία, την Πορτογαλία, τη Ρουμανία, την
Ευρωπαϊκή Ρωσία, τη Σλοβακία, τη Σλοβενία, τη Σουηδία, την ευρωπαϊκή
Τουρκία, την Τσεχία και τη Φινλανδία.
Να μοιραστεί ένα αντίγραφο από την άσκηση 2 και από
το χάρτη 6 σε κάθε ομάδα παιδιών. Η άσκηση που ακολουθεί είναι η ίδια
για κάθε ομάδα.
..............................................................................................................................
..............................................................................................................................