Περπερίδης, Γ. 2019. Μαθησιακά Αντικείμενα Γερμανικής. Στον τόμο Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στη Διδακτική Πράξη. (Επιμόρφωση Β΄Επιπέδου ΤΠΕ). Ι.Ε.Π. / Ι.Τ.Υ.Ε.
Κοιλιάρη, A./ Αγοραστός, Γ. / Περπερίδης Γ. 2017. Υποχρεωτικά επιλεγόμενη δεύτερη ξένη γλώσσα: θεσμικό πλαίσιο και σχολική πραγματικότητα. Παιδαγωγική Επιθεώρηση. τόμ.34 αρ.64 σ.63-80.
Perperidis, G,. 2012. “Fremdsprachen. Mit Technologien Sprachen lernen und lehren”. (In Zusammenarbeit mit Buchberger, G. /Chardaloupa, J. /Heckmann, V. ) In : Ebner, M. / Schön, S.,(Hrsg.) „Lehrbuch für Lernen und Lehren mit Technologien“. Norderstedt: Books on Demand.
http://l3t.tugraz.at/index.php/LehrbuchEbner10/issue/current/showToc(Δημοσίευση της ηλεκτρονικής έκδοσης 2.2011)
Περπερίδης, Γ. 2009. Συστήματα Αξιολόγησης και Πιστοποίησης Γλωσσομάθειας για επαγγελματικούς σκοπούς. Μια επισκόπηση (δημοσίευση σε συνεργασία με Α. Κοιλιάρη, Ο. Παπαδοπούλου) στο: Τσοπάνογλου, Α. (επιμ.) Ζητήματα πιστοποίησης της γλωσσομάθειας. Το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ως σημείο αναφοράς, Θεσσαλονίκη: Μαλλιάρης παιδεία.
Συντονιστής της ομάδας Γερμανικής για την ανάπτυξη Μεθοδολογίας και Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων για τα Γνωστικά Αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης".
http://aesop.iep.edu.gr/Συντονιστής της ομάδας Γερμανικής για τον ψηφιακό εμπλουτισμό του εγχειριδίου της Γερμανικής γλώσσας στο πλαίσιο του έργου του ΙΤΥΕ «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων».
http://photodentro.edu.gr/lor/Dendrinos, B./Mitsikopoulou, B. 2013. ΚΠγ Prüfungsvorbereitung in der Schule. Prüfung der deutschen Sprache für das A-Niveau(A1&A2). Schlülerhandbuch. Athen:RCeL Verlag (Autor von Prüfungstests)
Dendrinos, B./Mitsikopoulou, B. 2013. ΚΠγ Prüfungsvorbereitung in der Schule. Prüfung der deutschen Sprache für das A-Niveau(A1&A2). Lehrerhandbuch. Athen: RCeL Verlag (Autor von Prüfungstests)
https://rcel2.enl.uoa.gr/kpgeschool/images/pdf_files/A_Teachers_Book_German.pdfDendrinos, B./Mitsikopoulou, B. 2013. ΚΠγ Prüfungsvorbereitung in der Schule. Prüfung der deutschen Sprache für das B-Niveau(B1&B2). Schlülerhandbuch. Athen: RCeL Verlag (Autor von Prüfungstests)
https://rcel2.enl.uoa.gr/kpgeschool/images/pdf_files/B_Students_Book_German.pdfDendrinos, B./Mitsikopoulou, B. 2013. ΚΠγ Prüfungsvorbereitung in der Schule. Prüfung der deutschen Sprache für das B-Niveau(B1&B2). Lerherhandbuch. Athen: RCeL Verlag (Autor von Prüfungstests)
Εισήγηση στο 1. eLearning Day που διεξήχθη στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης με θέμα Το moodle ως περιβάλλον εξάσκησης, διάδρασης και αξιολόγησης.
Εισήγηση στο 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο MoodleMoot που διεξήχθη στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης με θέμα Διεύρυνση δεξιοτήτων (γλωσσικών και μη) με τη χρήση της πλατφόρμας moodle.
Εισήγηση στο διεθνές συνέδριο καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας στο Μπολτσάνο της Ιταλίας. Kiliari, Angeliki; Kerkinopoulou, Giannoula; Perperidis, Giorgos: Deutsch an den griechischen staatlichen Schulen: Quantitativ – Qualitativ. IDT, B0zen 2013.
Εισήγηση στο συνέδριο καθηγητών Γερμανικής γλώσσας που διεξήχθη στο Ινστιτούτο Γκαίτε της Θεσσαλονίκης με θέμα: Kooperative E-Learning- Projekte zum Lehren und Lernen: Ein Beispiel aus der Praxis. (Συνεργατικά σχέδια εργασίας ηλεκτρονικής μάθησης στη διδασκαλία και μάθηση. Ένα παράδειγμα απο την πράξη.)
Εισήγηση στο συνέδριο καθηγητών Γερμανικής γλώσσας που διεξήχθη στο Ινστιτούτο Γκαίτε της Θεσσαλονίκης με θέμα : Web 2.0 Anwendungen.
Εισήγηση στο ερευνητικό σεμινάριο του μεταπτυχιακού προγράμματος του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας με θέμα : DaF 2.0: E-Learning im DaF-Unterrichtinteraktiv, kooperativ, interkontinental. Theoretιsche Überlegungen und ein Best Practice Beispiel. (Η ηλεκτρονική μάθηση στο μάθημα της Γερμανικής ως ξένης Γλώσσας: Διαδραστικά, συνεργατικά, διηπειρωτικά. Θεωρητικό υπόβαθρο και ένα παράδειγμα καλής πρακτικής)
Εισήγηση στο διεθνές συνέδριο καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Ιένη- Βαιμάρη 2009 (Internationaler Deutaschlehrertagung IDT Jena-Weimar2009) με θέμα: Auf nach Berlin: erlebte Landeskunde interaktiv und kooperativ.