|
||||
|
||||
Δημοσιεύσεις ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ Drenoyianni, H.
(1996) “Information Technology in UK Primary schools: A study of
primary teachers’ rationales, beliefs and practices regarding computer use”.
Unpublished M.Ed. Dissertation, University of Birmingham: School of
Education. Drenoyianni,
H. (1999) “Interactive Multimedia Encyclopedias and Learners’ Individual
Differences: A Study of Secondary pupils’ views of, performance,
searching, processing and reporting strategies in, the use of ‘Microsoft
Encarta’, with particular emphasis on the effects of gender, cognitive style
and approach to learning”. Unpublished Ph.D. Thesis, University of
Birmingham: School of Education.
Selwood, I.D. and Drenoyianni, H.
(1996) “Administration, Management and IT in Education”. In the
Conference Proceedings of ITEM’96, the 2nd IFIP International
Working Conference on “Information Technology in Educational
Management for the Schools of the Future”, Hong Kong: Hong Kong Baptist
University Publications. Selwood, I.D. and Drenoyianni, H. (1997) “Administration, Management
and IT in Education”. In Fung, A., Visscher, A., Barta, B.Z., and Teather,
D., (Eds) “Information Technology in Educational Management for the
Schools of the Future”,. London: Chapman & Hall for IFIP. p 98-104. Drenoyianni, H.
(1997) “Emotional and Behavioral Difficulties and Information Technology” in Computer Education, Vol.85, pp.2-6. Drenoyianni, Η. and Selwood, I.D. (1998) “Conceptions or Misconceptions?” Primary Teachers’ Perceptions
and Use of Computers in the Classroom” in Education
and Information Technologies, Vol.3, No.2, June 1998, pp.87-99 Drenoyianni, H. and Selwood, I.D. (2000) “Information retrieval with interactive multimedia: A study of Secondary pupils’ searching strategies using Microsoft Encarta”. Στο Μιχαηλίδης, Π., Κόλλιας, Α. και Μαργετουσάκη, Α. (Επιμ.) Διδακτική των Μαθηματικών και της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση. Κρήτη: Εκδόσεις ΙΩΝ. Ντρενογιάννη, Ε. (2000) “Αλληλεπιδραστικά Πολυμέσα: Η Περίπτωση των εγκυκλοπαιδικών εκδόσεων και της εκπαιδευτικής τους αξιοποίησης”. Στο Κόμης, Β. (Επιμ.) Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση. Πάτρα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών Ντρενογιάννη, Ε. (2001) “Δεξιότητες διαχείρισης και
επεξεργασίας πληροφοριών: Ένας στόχος αιχμής για την εκπαίδευση στη Κοινωνία
της Πληροφορίας». Στο Μακράκης, Β. (Επιμ.) Νέες Τεχνολογίες στην
Εκπαίδευση και στην Εκπαίδευση από Απόσταση. Ρέθυμνο: Εκδόσεις Ατραπός Drenoyianni, H., Selwood, I.D. and Riding, R. (2002) “Searching Using ‘Microsoft Encarta’: A Study of Cognitive style effects on secondary students’ strategies”. In Watson, D.M. and Andersen, J. (Eds) Networking the Learner: Computers in Education, p.329-334. Boston: Kluwer Ντρενογιάννη, Ε. (2002) Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις
τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας: Συσχετισμοί και Αποκλίσεις,
Προβλέψεις και προβληματισμοί. Στο Δημητρακοπούλου, Α. (Επιμ.) Τεχνολογίες
της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση. Αθήνα: Εκδόσεις Καστανιώτης. Drenoyianni, H., Selwood, I.D. and Riding, R. (2002) “Searching Using ‘Microsoft Encarta’: A Study of Cognitive style effects on secondary students’ strategies”. In Education and Information Technologies, Vol.7, No 4, pp333-342 Ντρενογιάννη,
Ε. (2003) “Αναζητώντας τον ρόλο των ΤΠΕ στα Προγράμματα Σπουδών Πληροφορικής
του Δημοτικού Σχολείου”. Στο Μπαγάκης, Γ.(Eπιμ.) Ο Εκπαιδευτικός και το
Αναλυτικό Πρόγραμμα. Αθήνα: Εκδόσεις METAIXMIO Drenoyianni, H.
(2004) “Designing and implementing a project-based ICT course in a teacher
education setting: Rewards and pitfalls”. In Education and Information Technologies, Vol. 9, No.
4, pp. 387-404 Drenoyianni, H. and Mylona, I.
(2004) Commenting on
the Nature and Attributes of ICT in Education. In Malpica, F., Friedrich, W.
and Tremante, A. (Eds) Education/Training and Information/Communication
Technologies and Applications, Orlando-Florida: International Institute
of Informatics and Systemics. Ντρενογιάννη, Ε. (2004) Ο ρόλος της σχολικής εκπαίδευσης στη διαμόρφωση των γνώσεων και δεξιοτήτων χειρισμού Η/Υ των μελλοντικών εκπαιδευτικών. Στο Γρηγοριάδου, Μ., Ράπτης, Α., Βοσνιάδου, Σ. και Κυνηγός, Χ. (Επιμ.) Οι τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας στην εκπαίδευση, Τόμος Α’. Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών Ντρενογιάννη, Ε. (2004) Προτάσεις και προβληματισμοί για την προετοιμασία φοιτητών και εκπαιδευτικών στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ. Στο Μπαγάκης, Γ. (Επιμ.) Επιμόρφωση και Επαγγελματική Ανάπτυξη του Εκπαιδευτικού. Αθήνα: Εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ. Ντρενογιάννη, Ε. και Κασκάλης, Θ. (2005) Η Προετοιμασία των μελλοντικών εκπαιδευτικών στη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση: Η περίπτωση των Η.Π.Α. Στο περιοδικό Σύγχρονη Εκπαίδευση. Drenoyianni, H. (2005) Information and
Communication technology skills of Greek initial teacher education students. In IFIP (ed) Computers in
Education. Conference Proceedings of the 8th World Conference
on Computers in Education, 4-7 July 2005, University of Stellenbosch, Cape
Town-South Africa. Ντρενογιάννη, Ε. (2005) Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών: Σκοποί στόχοι και περιεχόμενα, μεθοδολογικές και οργανωτικές αρχές. Στο Τζιμογιάννης, Θ. (Επιμ.) Διδακτική της Πληροφορικής. Πρακτικά Εισηγήσεων του 3ου Συνεδρίου Διδακτικής της Πληροφορικής, 7-9 Οκτωβρίου 2005, Κόρινθος Ντρενογιάννη, Ε. (2007) Φύλο και
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην εκπαίδευση:
εννοιολογικές και ερμηνευτικές προσεγγίσεις, παρεμβάσεις, λύσεις και
στρατηγικές. Στο Τρέσσου, Ε., Ντρενογιάννη, Ε. και Σέρογλου, Φ. (Επιμ.) Φύλο
και Εκπαίδευση: μαθηματικά, φυσική και νέες τεχνολογίες. Αθήνα: Εκδόσεις Καλειδοσκόπιο (υπό εκτύπωση) Drenoyianni, H. (2006) "ICT in
Education: A Chance for Human and Democratic Schools?" European
Journal of Vocational training , Vol. 3, No 39
Septembre-Décembre 2006/3, pp. 5-20. Drenoyianni, H. (2006) Reconsidering
change and ICT: Perspectives of a human and democratic education. In IFIP (ed) Imagining the future for ICT
and Education. Conference Proceedings of the IFIP WG 3.1, 3.3 and 3.5
joint Conference on the Future for ICT and Education, 26-30 June 2006, Aalesund University College, Aalesund - Norway. Drenoyianni, H. (2006) Reconsidering
change and ICT: Perspectives of a human and democratic education. In Education
and Information Technologies, Special Issue of selected Publications from
IFIP/TC3 WG 3.1, 3.3 and
3.5 joint Conference on the Future for ICT and Education, Vol. 11, No 3-4,
October 2006, pp. 401-413. Drenoyianni, H., Stergioulas, L. and Dagiene, V. (2007)Taking
a step towards a pan-European framework for “digital literacy”: The
establishment of a network of experts and educational key-stakeholders.
Conference Proceedings of the IFIP WG 3.4 and WG 3.6 joint Conference on
Information Technologies for Education and Training, 26-28 September 2007,
Prague. Ντρενογιάννη, Ε., Stergioulas, L., Kamtsiou, V. and Koskinen, T. (2007) Οι προοπτικές και τα όρια των διαδικασιών συμμετοχικής διαμόρφωσης ενός ενιαίου πλαισίου εκπαίδευσης για τον ψηφιακό γραμματισμό. Στα Πρακτικά Εισηγήσεων του Συνεδρίου "Η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και οι προκλήσεις της εποχής μας", Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, 17-20 Μαίου 2007 Dagiene, V., Drenoyianni, H., Jevsikova, T.,
and Stergioulas, L. (2007) "Skaitmeninis rastingumas pradiniame
ugdyme", VIII mokyklines informatikos konferencijos pranesimai, 8th
Biannual Conference of Lithuanian Computer Society (VIII Kompiuterininku
dienos 2007), Lithuanian Computer Society (LIKS), Vilnius, Lithuania (to be
published on September 2007) Drenoyianni, H. Stergioulas, L. and Dagiene, V.
(2007) The pedagogical challenge of digital literacy: Reconsidering the
concept - envisioning the "curriculum" - reconstructing the school.
In International Journal of Social and Humanisitc Computing, Special
Issue on "The School of the Future: New World, New School - Knowledge
Society to its Best" (to be published on October 2007) Ντρενογιάννη, Ε. και Πριμεράκης, Γ. (2008) Ψηφιακά
σενάρια διδασκαλίας για το Δημοτικό σχολείο: Η διερεύνηση του περιεχομένου
τους με έμφαση στα δομικά, μορφολογικά και μεθοδολογικά στοιχεία σχεδιασμού.
Στο περιοδικό Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, Τόμος 1,
Τεύχος 2 (υπό εκτύπωση) Ντρενογιάννη, Ε.
(2010) Το «νέο σχολείο» και ο ρόλος των ΤΠΕ ως φορέων εκπαιδευτικής
μεταρρύθμισης. Στο Τζιμογιάννης, Α. (Επιμ.)
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην εκπαίδευση. Κόρινθος:
Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών. Kallara, A., Tamoutseli, D. and Drenoyianni, H.
(2012) Sustainable School: The Use of blog as a tool for teachers’
professional development. Lemonidis, C. (Ed) Proceedings of the International
Conference “EduCbr: Education Across Borders”, 5-7 October 2012, Florina,
Faculty of Education, University of Western Macedonia Λιάμπας, Α. και
Ντρενογιάννη, Ε. (2012) Η Κριτική των Δομικών Χαρακτηριστικών του Νέου
Πιλοτικού Προγράμματος Σπουδών για τις ΤΠΕ στο Δημοτικό ως Αφορμή για τον
Ανασχεδιασμό του με Βάση την Κριτική Παιδαγωγική και την Προοδευτική
Εκπαίδευση. Στο Makrakis, V. and
Kostoulas-Makrakis, N. (Eds) New Technologies, Education for Sustainable
Development and Critical Pedagogy. Rethymnon, University of Crete: 2012 ICT
& ESD Publications
Ντρενογιάννη, Ε. (2000) "Εισαγωγή στους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές". Πανεπιστημιακές σημειώσεις για το μάθημα "Εισαγωγή στους Η/Υ" του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Υπηρεσία Δημοσιευμάτων, Θεσσαλονίκη, σελ. 7 Ντρενογιάννη, Ε. (2002) «Δημιουργία Ιστοσελίδων με το Microsoft Word και το Microsoft Front Page». Διδακτικές σημειώσεις για το μάθημα «Σχολείο, Διοίκηση και Νέες Τεχνολογίες» του Διδασκαλείου «Δημ. Γληνός», ΠΤΔΕ – ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη, σελ. 36 Ντρενογιάννη, Ε. (2002) «Χρήση Η/Υ στην εργασία των εκπαιδευτικών». Διδακτικές σημειώσεις για το ομώνυμο μάθημα του προγράμματος Ακαδημαϊκής και Επαγγελματικής Αναβάθμισης Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης, Πρόγραμμα Εξομοίωσης, ΠΤΔΕ-ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη, σελ. 93 Ντρενογιάννη, Ε. (2003) «Χρήση Η/Υ στην καθημερινή εργασία των εκπαιδευτικών: Η Εκπαιδευτική Αξιοποίηση». Διδακτικές σημειώσεις για το ομώνυμο μάθημα του Διδασκαλείου «Δημ. Γληνός», ΠΤΔΕ – ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη, σελ. 133 Ντρενογιάννη, Ε. (2006) «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στο σχολείο: Οδηγός κατασκευής Ιστοσελίδων και χειρισμού Hyperstudio 4.1». Διδακτικές Σημειώσεις για το ομώνυμο μάθημα του Διδασκαλείου «Δημ. Γληνός», ΠΤΔΕ – ΑΠΘ, σελ. 69 Ντρενογιάννη, Ε.,
Σέρογλου, Φ. και Τρέσσου, Ε. (2007) (Επιμ.) “Φύλο και Εκπαίδευση: Μαθηματικά,
Φυσικές Επιστήμες και Νέες Τεχνολογίες”. Αθήνα: Εκδόσεις Καλειδοσκόπιο, σελ.
451. Newby, Stepich, Lehman,
and Russell (2009) (Μετάφραση και Επιμέλεια) «Εκπαιδευτική Τεχνολογία για
διδασκαλία και μάθηση». Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Επίκεντρο, σελ. 437. Drenoyianni, H. & Stergioulas, L.
(2009) (Eds) Pursuing Digital Literacy in the 21st Century: Reconstructing
the school to provide digital literacy for all. Proceedings of the International
Conference on Digital Literacy, 17-18 November 2008, Drenoyianni H. & Stergioulas L.K. (2011)
(eds) Pursuing Digital Literacy in the School New Literacies series, Peter
Lang Publishing Group, New York, [Contract No: LNG/00456], Pg. 269 ΕΘΝΙΚΕΣ και ΤΕΧΝΙΚΕΣ
ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
·
Drenoyianni, H. (2006) TC3 National Report GREECE, , Delivered on
5/6/2006 in TC3 Annual Meeting, Aalesund – Norway (σελ.5). ·
Drenoyianni, H. (2007) TC3 National Report GREECE, , Delivered on
1/9/2007 in TC3 Annual Meeting, Prague – Czech Republic (σελ.7). ·
Drenoyianni, H. (2008) TC3 National Report GREECE, , Delivered on
1/9/2008 in TC3 Annual Meeting, Genoa – Italy (σελ.8). ·
E-Learning Programme Progress
Report 2007 - Project Acronym: eSTART.
Education, Audiovisual and Culture Executive Agency: Unit P1 – Lifelong
Learning: Comenius, Grundtvig, ICT and Lingua (σελ.67) ·
Έκθεση Προόδου Ιουνίου 2013 – ΔΡΑΣΗ 4: Επιμορφωτική Στήριξη
Εκπαιδευτικών, Υποδράση 4.3: Εξ αποστάσεως Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, «Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Παιδιών Ρομά στις
Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας
και Θράκης», Μέτρο 1.1 Διαπολ. Εκπαιδ. 1.2 Επιχ. Προγ.: Εκπαίδευση και Δια
βίου Μάθηση. Επιστημονικώς Υπεύθυνη: Ευαγγελία Τρέσσου, Κωδικός Έργου
Επιτροπής Ερευνών ΑΠΘ: 85830 (σελ. 15)
|
||||
|
||||
|
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Παιδαγωγικό Τμήμα
Δημοτικής Εκπαίδευσης
Τομέας Παιδαγωγικής & Κοινωνικού Αποκλεισμού, Πύργος
Παιδαγωγικής Σχολής, 541 24 Θεσσαλονίκη
Copyright©2007, Δημιουργήθηκε: 1/1/07 @ e-mail the webmaster