https://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/LogoCV.JPG

https://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/Scope.13.gifΑρχική

https://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start112.jpgΜαθήματα

https://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start20.jpgΔημοσιεύσεις


 

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα

 

Η Ελένη Ντρενογιάννη γεννήθηκε στις 21 Φεβρουαρίου 1970 στην Αθήνα

 

           Σπουδές

1996 - 1999

University of Birmingham

Faculty of Education and Continuing Studies, School of Education

Διδακτορικό Δίπλωμα στην Παιδαγωγική Επιστήμη με έμφαση στα «Αλληλεπιδραστικά Πολυμέσα» (Doctor of Philosophy in Education)

Διατριβή: Drenoyianni, H. (1999) “Interactive Multimedia Encyclopedias and Learners’ Individual Differences: A Study of Secondary pupils’ views of, performance, searching, processing and reporting strategies in, the use of ‘Microsoft Encarta’, with particular emphasis on the effects of gender, cognitive style and approach to learning”. Unpublished Ph.D. Thesis, University of Birmingham: School of Education.

1995 - 1996

University of Birmingham

Faculty of Education and Continuing Studies, School of Education

Μεταπτυχιακό Δίπλωμα με διάκριση (with distinction) στις Επιστήμες της Αγωγής με ειδίκευση στους «Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές στην Εκπαίδευση» (Master of Education in Computers in Education)

Διατριβή: Drenoyianni, H. (1996) “Information Technology in UK Primary schools: A study of primary teachers’ rationales, beliefs and practices regarding computer use”. Unpublished M.Ed. Dissertation, University of Birmingham: School of Education.

 

1988 -1992

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Παιδαγωγική Σχολή- Πτυχίο του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών στην Παιδαγωγική Επιστήμη.

 

 https://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpg https://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpg

 

 Διακρίσεις - Υποτροφίες

Μάιος 1997

University of Birmingham, Faculty of Education and Continuing Studies, School of Education

Απονομή του χρηματικού βραβείου Clarence Greig 1995/6 για την καλύτερη προσφορά μεταπτυχιακών εργασιών και διατριβής σε επίπεδο Μaster 

 

Μάιος 1995

Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) 

Απονομή υποτροφίας εξωτερικού διάρκειας 3 ½ χρόνων στην ειδίκευση: «Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση»

 

Οκτώβριος 1988

Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) 

Απονομή χρηματικού βραβείου για την εισαγωγή ως πρώτης επιτυχούσας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Αθηνών

 

https://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpg

 

 Διδακτικό Έργο

 

2009: Μονιμοποίηση στη βαθμίδα της επίκουρης καθηγήτριας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ με γνωστικό αντικείμενο «Παιδαγωγική με έμφαση στους Η/Υ και τα πολυμέσα στην Εκπαίδευση». Η μονιμοποίησή μου δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως τον Φεβρουάριο του 2009.

2005: Εκλογή και διορισμός σε θέση επίκουρου στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με γνωστικό αντικείμενο «Παιδαγωγική με έμφαση στους Η/Υ και τα πολυμέσα στην Εκπαίδευση»

2000: Εκλογή και διορισμός σε θέση λέκτορα στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με γνωστικό αντικείμενο «Η/Υ και Πολυμέσα στην Εκπαίδευση»

 

2000 -2013, ΠΤΔΕ - ΑΠΘ: Σχεδιασμός, οργάνωση και διδασκαλία μαθημάτων σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο και στο Διδασκαλείο "Δημ. Γληνός"

  • "Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες και υπολογιστές στην εκπαίδευση", Εαρινό εξάμηνο 2006 – 2013 (4 εξάμηνα έως σήμερα)- Προπτυχιακό

·         «Ψηφιακός Γραμματισμός,» Χειμερινά εξάμηνα 2010-2013 (4 εξάμηνα ) - Προπτυχιακό

·         «Παιδαγωγική Αξιοποίηση των ΤΠΕ: Ειδικά Ζητήματα», 2010-2013 (4 εξάμηνα) - Προπτυχιακό

·         «Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας», Χειμερινά και Εαρινά Εξάμηνα 2010 -2013 (4 εξάμηνα) - Προπτυχιακό

·         «ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», Β’ εξάμηνο σπουδών, 2014 και μετά – Μεταπτυχιακό

·         «Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας», Α’ εξάμηνο σπουδών, 2013 και μετά - Μεταπτυχιακό

Παλαιότερα Μαθήματα

  •  «Εισαγωγή στους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές» (6 εξάμηνα)

·         «Διδασκαλία και Μάθηση με τη βοήθεια των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ)» (4 εξάμηνα)

  • «Πληροφορικός Γραμματισμός: Παιδαγωγικές Διαστάσεις» (6 εξάμηνα)
  • «Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη σχολική τάξη»  (6 εξάμηνα)

·         «Ο γραμματισμός στις ΤΠΕ και διδασκαλία των ΤΠΕ στο Δημοτικό σχολείο», Χειμερινό εξάμηνο 2006 – 2007 (2 εξάμηνα)

·         «Φύλο  και Θετικές Επιστήμες»,  Εαρινά εξάμηνα 2003-2007 (5 εξάμηνα)

·          «Σχολείο και Νέες Τεχνολογίες», ΠΜΣ  Εαρινά εξάμηνα 2003-2007 (5 εξάμηνα)

·         «Παιδαγωγική των Διδακτικών Μέσων και των Υλικών Μάθησης», ΠΜΣ  (5 εξάμηνα)

  • «Χρήση Η/Υ στη καθημερινή εργασία των εκπαιδευτικών», Διδ/λείο "Δημ. Γληνός"-  Γενική και Ειδική Αγωγή, Χειμερινά Εξάμηνα 2001-2007 (8 εξάμηνα)
  • «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στο Δημοτικό σχολείο», Διδ/λείο "Δημ. Γληνός"-  Γενική και Ειδική Αγωγή, Χειμερινά Εξάμηνα 2004-2007 (5 εξάμηνα ) 
  • «Σχολείο, Διοίκηση και Νέες Τεχνολογίες», Διδ/λείο "Δημ. Γληνός"-  Γενική και Ειδική Αγωγή (1 εξάμηνο) 

 

1999 - 2000: Σχεδιασμός, οργάνωση και διδασκαλία μαθημάτων χειρισμού Η/Υ και αξιοποίησης εφαρμογών πληροφορικής στην εκπαίδευση σε Ινστιτούτα και Κέντρα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του Ν. Αττικής

 

1997-1999, University of Birmingham - School of Education: Σχεδιασμός, οργάνωση και διδασκαλία εργαστηριακών μαθημάτων μεταπτυχιακού επιπέδου (MPhil/PhD) για την αξιοποίηση εφαρμογών πληροφορικής στην κωδικοποίηση, επεξεργασία και ανάλυση ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων ερευνών

·         Quantitative Research Methods (Course Director: Dr Frank Merrett)

·         Qualitative Research Methods (Course Director: Dr Christine O' Hanlon)

1993-1997/1999-2000: Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε ιδιωτικά σχολεία στην Αθήνα και σε δημόσια σχολεία στο Birmingham.

 

 https://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpg https://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpg

 

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

·         Η εξέταση θεωρητικών ζητημάτων που αναφέρονται στην έννοια και τα χαρακτηριστικά του γραμματισμού στις ΤΠΕ, η ανίχνευση της αλληλεπίδρασής του με άλλα είδη και μορφές γραμματισμού και η διδακτική αντιμετώπιση της ανάπτυξης γνώσεων, δεξιοτήτων, στάσεων και ικανοτήτων που σχετίζονται με τον γραμματισμό στις ΤΠΕ στο πλαίσιο ποικίλων εκπαιδευτικών περιβαλλόντων.

·         Η διερεύνηση του ρόλου των ΤΠΕ στο "δημοκρατικό σχολείο" και η μελέτη ζητημάτων που άπτονται του φαινομένου του ψηφιακού χάσματος υπό το πρίσμα της κριτικής παιδαγωγικής θεωρίας και πρακτικής.

·         Η εξέταση της θέσης των ΤΠΕ στο σχολικό πρόγραμμα σπουδών, η προσέγγιση των διαδικασιών αξιοποίησης ψηφιακών διδακτικών μέσων και υλικών μάθησης στη διδακτική πράξη και η μελέτη διαφοροποιημένων μοντέλων εκπαίδευσης και επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ.

Ερευνητικά  - αναπτυξιακά προγράμματα και προγράμματα επιμόρφωσης

1.      2012-2013: Συμμετοχή στο «Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης», ΔΡΑΣΗ 4: Επιμορφωτική Στήριξη Εκπαιδευτικών, Μέτρο 1.1 Διαπολ. Εκπαιδ. 1.2 Επιχ. Προγ.: Εκπαίδευση και Δια βίου Μάθηση. Επιστημονικώς Υπεύθυνη: Ευαγγελία Τρέσσου, Κωδικός Έργου Επιτροπής Ερευνών ΑΠΘ: 85830.

Ρόλοι στο πρόγραμμα:

o   Σχεδιασμός, συντονισμός και εποπτεία της Υποδράσης 4.3: Εξ αποστάσεως Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

o   Επιμόρφωση από απόσταση εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της ειδικότητας ΠΕ19/20 στη θεματική: «Διδακτική της Πληροφορικής».

o   Επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικά κέντρα της Δυτικής και Κεντρικής Μακεδονίας στη θεματική: " Διδακτική αξιοποίηση των ΤΠΕ

2.      2007 - 2009: European Commission's e-Learning programme  - e-START Digital Literacy Network for Primary and Lower Secondary (K-9) Education (Contract No.: 2006-4530/001-001 ELE ELEB11). Θέση στο πρόγραμμα: Εκπρόσωπος του ΑΠΘ και συντονίστρια του υποέργου: «Network Creation: Community of Experts» http://www.estart-net.org/

3.      2004 - 2007: “Γυναικείες Σπουδές”(EΠEAEK II, Action 4.2.1B) Διατμηματικό Προπτυχιακό Πρόγραμμα για θέματα φύλου και ισότητας 

4.      2003 - 2006: “Εξομοίωση” (EΠEAEK II, Action 2.1.1) Ακαδημαϊκή και επαγγελματική ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

5.      2000 - 2001: “Εξομοίωση” (EΠEAEK I, Action 2.1) Ακαδημαϊκή και επαγγελματική ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

6.      1997 - 1999: “The Format Language Teaching Method” (ESRC funded Project)

 

 https://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpg https://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpg

 

Άλλες ακαδημαϊκές δραστηριότητες

·         Μέλος του Συμβουλίου Έκδοσης (Editorial Board) του διεθνούς επιστημονικού περιοδικού «Education and Information Technologies» από το 2006

·         Μέλος της επιστημονικής επιτροπής του Ελληνικού περιοδικού «Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση» από το 2007

·         Μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού «ΤΗΕMES in SCIENCE and TECHNOLOGY EDUCATIONαπό το 2011

Μέλος των παρακάτω επιστημονικών και επαγγελματικών ενώσεων και δικτύων:

·         IFIP (International Federation for Information Processing) - Technical Committee 3 (Education) από τον Σεπτέμβριο του 2005 μέχρι σήμερα. Ειδικότερα:

o   Mέλος του Working Group 3.5: Informatics and Digital Technologies  in Elementary Education,

o   Μέλος του Working Group 3.3: Research on Education Applications of Information Technologies, και

o   Ιδρυτικό μέλος του Special Interest Group 3.9: Digital Literacy

o   Κατά τα έτη 2006-2009, διετέλεσα χρέη εκπροσώπου της Ελληνικής ένωσης ΕΤΠΕ στην εν λόγω ένωση.

·         World Digital Solidarity Agency (www.dsa-asn.org), the technical consultant and execution arm of the "World Digital Solidarity Fund", από τον Ιούνιο του 2008.

·         MAPE (Micros Association for Primary Education) από το 1999, μετέπειτα ΝΑΑCE (National Association of Advisors for Computing in Education).

·         ΕΤΠΕ (Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση) από το 2000. Κατά τα έτη 2009-2011, διετέλεσα και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εν λόγω ένωσης.

·         VETNET, the European Research Network in Vocational Education and Training

·         NESSE, Network of Experts in Social Sciences of Education and Training,

 


 https://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpg https://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start111.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start19.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start18.jpghttps://myfiles.auth.gr/dav/Website%20at%20users.auth.gr/start110.jpg

 

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Τομέας Παιδαγωγικής & Κοινωνικού Αποκλεισμού, Πύργος Παιδαγωγικής Σχολής, 541 24 Θεσσαλονίκη

Copyright©2007, Δημιουργήθηκε: 1/1/07  @ e-mail the webmaster