NEW!!  

3. Escape Rooms as a Collaborative Problem-Solving Environment  
I. Papadopoulos, E. Tenta (2021) International Journal of Game-Based Learning (IJGBL)11(4), 57-71.
 
2. Multiple Approaches to Problem Posing: Theoretical Considerations Regarding its Definition, Conceptualisation, and Implementation  
I. Papadopoulos, N. Patsiala, L. Baumanns, & B. Rott (2021). CEPS Journal  
 
1. Reading Mathematical Texts as a Problem-Solving Activity: The Case of the Principle of Mathematical Induction  
I. Papadopoulos, & P. Kyriakopoulou (2021). CEPS Journal
Ιωάννης Παπαδόπουλος
Αναπληρωτής Καθηγητής
ΠΤΔΕ, ΑΠΘ

                                                                Πρόσκληση για κεντρικές ομιλίες / Plenary Lectures 
 
2. Using tasks to bring challenge in mathematics classrooms (24-26 June, 2020). International Congress of Pedagogical Research (ICORP'20), Düzce University, Turkey.

1. Navigating in the diverse landcape of problem posing. (24-26 January, 2020). Researches in didactics of mathematics and computer sciences-2020. Doctoral School of Informatics and Doctoral School of Mathematical and Computational Sciences, University of Debrecen, Hungary 
      Εισηγήσεις μετά από πρόσκληση φορέων  
  
12. (2019, 9 Noε). Ψηφιακοί πόροι στην ανάπτυξη στρατηγικών επίλυσης και μαθηματικής επιχειρηματολογίας. 3η ημερίδα Smart Education: Gamification και Εκπαίδευση. Εκπαιδευτήρια Μαντουλίδη 
 
11. (2019, 12 Oct). Workshop "Tracing students' akgebraic thinking", The Didactics of Mathematics 48th Doctoral School, Charles University, Brandýs nad Labem, Czech Republic 

10. (2019, 10 Oct). Seminar in Mathematics Education, "The importance of systematic experimentation when dealing with theorems and their proof in Euclidean geometry" Dept. of Mathematics and Mathematical Education, Charles University, Faculty of Education, Praguem Czech Republic 

9. (2019, 7 March). Seminar in Mathematics Education, Dept. of Mathematics and Mathematical Education, Charles University, Faculty of Education, Praguem Czech Republic. 
 
8. (2018, Δεκέμβ). Σεμινάριο Τμήματος για τη Διδακτική των Μαθηματικών, μετά από πρόσκληση του Τμήματος Μαθηματικών του ΑΠΘ. Θέμα: Μαθηματική Γνώση για τη Διδασκαλία 
 
7. (2017, 27-28 Απρ). Επιστημονική διημερίδα Ελληνικών σχολείων Αργυροκάστρου, Αγ. Σαράντα, Αλβανίας (Κεντρικός εισηγητής και τις δυο ημέρες, μετά από πρόσκληση της διεύθυνσης των σχολείων).  
 
6. (2017, 18 Μαρ). Παρουσίαση του βιβλίου «Στην τροχιά των ρητών» μετά από πρόσκληση του συγγραφέα Χ. Λεμονίδη στα πλαίσια της 9ης Διεθνούς Μαθηματικής Εβδομάδας  
 
5. (2016, Νοέμβ). Δημιουργική σκέψη και δημιουργική τάξη στα Μαθηματικά: Μια πολυδιάστατη πρόκληση. Πρόσκληση από την Επιστημονική Ένωση για τη Διδακτική των Μαθηματικών στα πλαίσια του κύκλου διαλέξεων 2016-17 (10 Νοεμβρίου)  
 
4. (2016, Μαρ) Αναζητώντας ποιοτικά χαρακτηριστικά στην επιλογή δραστηριοτήτων που αναπτύσσουν τη μαθηματική σκέψη στην τάξη 6η Ημερίδα Μαθηματικών, Ελληνογαλλική Σχολή—Καλαμάρί, 27 Φεβρουαρίου 2016  
 
3. (2015, Οκτωβ). Ινστιτούτο τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (ΙΤΥΕ) - Διόφαντος: Ημερίδα επιμόρφωσης σχολικών συμβούλων 
 
2. (2015, Μαρ) Η Διδασκαλία των Μαθηματικών κατά τη μετάβαση από την Πρωτοβάθμια στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Δέσμευση από κοινού ή απομόνωση; 5η Ημερίδα Μαθηματικών, Ελληνογαλλική Σχολή– Καλαμαρί, 7 Μαρτίου 2015. 
 
1. (2014, Νοέ). Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (ολομέλεια σχολικών συμβούλων Κ. Μακεδονίας, πρόσκληση από τον Προϊστάμενο Επιστημονικής & Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας Ακριτίδη Νικόλαο).
Εισηγήσεις μετά από πρόσκληση σχολικών συμβούλων
  
(2020, 16 Aπριλίου). 4ο ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας (Σέρρες - Κιλκίς). (πρόσκληση απο Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ03 Καραβασίλη Γεώργιο και ΠΕ70 Πράμα Χρήστο) 
 
(2018, 6 Μαρτίου). 11η Εκπαιδευτική Περιφέρεια ΠΕ Δυτ. Θεσσαλονίκης (πρόσκληση από Σχ. Σύμβουλο Κοτσακώστα Μαρία) 
 
(2017, Φεβ-Μαρ). Συνδιοργάνωση βιωματικού σεμιναρίου των Μαθηματικών Δυτικής Θεσσαλονίκης σε συνεργασία και μετά από πρόσκληση του Σχ. Συμβούλου Μαθηματικών Μπουραζάνα Κων/νου 
 
(2016, Οκτ.). Εκπαιδευτικοί ΠΕ03 (Μαθηματικοί) Δ/νσης Δυτικής Θεσσαλονίκης (πρόσκληση από Σχ. Σύμβουλο Μαθηματικών Μπουραζάνα Κων/νου) 
 
(2016, Σεπτ). 11η Εκπαιδευτική Περιφέρεια ΠΕ Δυτ. Θεσσαλονίκης (πρόσκληση από Σχ. Σύμβουλο Κοτσακώστα Μαρία) 
 
(2016, Μαί). 7η Εκπαιδευτική Περιφέρεια ΠΕ Αν. Θεσσαλονίκης (πρόσκληση από Σχ. Σύμβουλο Κόπτση Αλέξανδρο)  
 
(2016, Φεβ). 4η και 5η Περιφέρεια ΠΕ Ν. Πέλλας, (πρόσκληση από Σχ. Συμβούλους Κουτσουρίδη Ιωάννη και Γρόσδο Σταύρο)  
 
(2015, Νοε). 3η Εκπαιδευτική Περιφέρεια ΠΕ Ν. Ημαθίας, (πρόσκληση από Σχ. Σύμβουλο Χαλκιά Γεώργιο) 
 
(2015, Σεπτ). 4η Εκπαιδευτική Περιφέρεια ΠΕ Ν. Ημαθίας (πρόσκληση από Σχ. Σύμβουλο Παπαγεωργίου Γεώργιο) 
 
(2015, Απρ). 1η Εκπαιδευτική Περιφέρεια ΠΕ Αν. Θεσσαλονίκης (πρόσκληση από Σχ. Σύμβουλο Τσιπούρα Στυλιανό)  
 
(2015, Μάρ). 7η Εκπαιδευτική Περιφέρεια ΠΕ Αν. Θεσσαλονίκης (πρόσκληση από Σχ. Σύμβουλο Κόπτση Αλέξανδρο).  
 
(2015, Μάρ). 4η Εκπαιδευτική Περιφέρεια ΠΕ Αν. Θεσσαλονίκης (πρόσκληση από Σχ. Σύμβουλο Ξανθίδου Πηνελόπη. 
 
(2014, Ιούν). 4η Εκπαιδευτική Περιφέρεια ΠΕ Ν. Ημαθίας (πρόσκληση από Σχ. Σύμβουλο Παπαγεωργίου Γεώργιο)  
 
(2014, Μάρ). 2η Εκπαιδευτική Περιφέρεια ΠΕ Αν. Θεσσαλονίκης (πρόσκληση από Σχ. Σύμβουλο Σουσαμίδου Αικατερίνη)  
 
(2014, Μάρ). 1η Εκπαιδευτική Περιφέρεια ΠΕ Αν. Θεσσαλονίκης (πρόσκληση από Σχ. Σύμβουλο Τσιπούρα Στυλιανό)  
 
(2013, Ιαν). 4η Εκπαιδευτική Περιφέρεια ΠΕ Αν. Θεσσαλονίκης (πρόσκληση από Σχ. Σύμβουλο Ξανθίδου Πηνελόπη)  
 
(2013, Νοέμ). 1η Εκπαιδευτική Περιφέρεια ΠΕ Αν. Θεσσαλονίκης (πρόσκληση από Σχ. Σύμβουλο Τσιπούρα Στυλιανό)  
 
(2012, Ιούν). 2η Εκπαιδευτική Περιφέρεια ΠΕ Ν. Σερρών (πρόσκληση από Σχ. Σύμβ. Λαζαρίδου Μαρία).