NEW!!  

1.Koichu, B., Papadopoulos, I., Cooper, J., Buchbinder, O., McCrone, S. (2023). Policies and Implementation of Digital Resources: Theoretical Considerations and Illustrative Cases from Greece, Israel, and the USA. In Handbook of Digital Resources in Mathematics Education. (in press) Springer

2.  Essonnier, N., Barquero, B., Papadopoulos, I., Trgalova, J., & Kynigos, C. (2023). Communities of interest as a context for creativity in the process of designing digital media for mathematical learning. In Handbook of Digital Resources in Mathematics Education. (in press) Springer

 
Ιωάννης Παπαδόπουλος
Αναπληρωτής Καθηγητής
ΠΤΔΕ, ΑΠΘ
Δημοσιεύσεις σε ελληνικά περιοδικά και συλλογικούς τόμους με διαδικασία κρίσης

4. Η επίδραση του πλαισίου σύνταξης των αριθμητικών παραστάσεων στον τρόπο υπολογισμού τους: Η περίπτωση των νοερών παρενθέσεων  
I. Παπαδόπουλος & Ι. Ελευθεριάδης (2019), Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών (12), 23-41.  
 
3. Διδακτικές Δραστηριότητες για τον Υπολογισμό του π=3,14 στην Στ’ Δημοτικού  
I. Παπαδόπουλος (2004), , στο Οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Ελληνική Εκπαίδευση: Απολογισμός και Προοπτικές, Δαγδιλέλης κ.α. (Επιμ.), σελ. 498-509, Θεσσαλονίκη .  
 
2. Καταγράφοντας τη σχέση των εκπαιδευτικών με τη νέα τεχνολογία  
I. Παπαδόπουλος (2001). Παιδαγωγικός Λόγος, τεύχος 3-2001, σελ. 7-27.  
 
1. Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και Νέα Τεχνολογία: Στάσεις και επιδόσεις δασκάλων σε σχέση με την ηλικία και το φύλο τους  
I. Παπαδόπουλος (2001). Επιστήμες της Αγωγής ( Πανεπιστήμιο Κρήτης), τεύχ. 1/2001, σελ. 73-85.