Άρθρα
1. "Concept-centric or method-centric research? On paradigm war in the inter-disciplinary study/ research of religion", in: L. Berzano (Ed.) Annual Review of the Sociology of Religion, Vol. 3, 2012, σελ. 57- 80.
2. “Peace-War-Ecclesia in Modern Greece: Fragments and Continuities”, στο: S. Asfaw- Al. Chehadeh-M. Simion (Eds.), Just Peace: Orthodox Perspectives, Geneva: WCC, 2012, σελ. 128-152.
3. «Multiculturalism and Education: Dysfunctionality and Challenges in Europe» στο: Arn. Nesti, Multiculturalismo e pluralismo religioso fra illusione e realita: un altro mondo e possible?, Firenze: Firenze University Press, 2006, σελ. 305-315.
A. «Οι έρευνες για τη θρησκευτικότητα στη σύγχρονη Ελλάδα. Επιστημολογικά προλεγόμενα». Στο ηλεκτρονικό περιοδικό: Culture and Research, Vol. 1\2012, σελ. 67-82.
Β. Νίκη Παπαγεωργίου, Χρήστος Τσιρώνης, Φύλο, Μετανάστευση και Οικονομική κρίση στην Ελλάδα: Η τρέχουσα συζήτηση, Στο ηλεκτρονικό περιοδικό: Culture and Research, Vol. 2\2013, σελ. 101-120.
Γ. «Ανθρωπιστικές Επιστήμες: Σταυροδρόμια και λαβύρινθοι». Πρόλογος στην ελληνική έκδοση του βιβλίου: M. Nussbaum, Όχι για το Κέρδος. Οι Ανθρωπιστικές Επιστήμες προάγουν τη δημοκρατία, Αθήνα: Κριτική, 2013, σελ. 9-23.
Δ. «Εκπαίδευση και Κοινωνία: Προσεγγίσεις και Προκλήσεις της κλασικής κοινωνικής θεωρίας», στο: Τιμητικό αφιέρωμα στον ομότιμο καθηγητή Χ. Βασιλόπουλο, Αγωγή αγάπης και ελευθερίας, Θεσσαλονίκη: Βάνιας, 2012, σελ. 467-497.
Ε. «Παγκοσμιοποίηση: εννοιολογική αμφισημία και κοινωνική αμφιταλάντευση. Οι κοινωνικές προκλήσεις για τις ευρωπαϊκές Εκκλησίες», στο: Π. Καλαιτζίδης (Επ.), Βιβλική Θεολογία της Απελευθέρωσης, Πατερική Θεολογία και αμφισημίες της Νεωτερικότητας, Αθήνα: Ίνδικτος, 2012, σελ. 169-194.
ΣΤ῍ «Η ‘συνθετική ζωή’ και η ζωή ως σύνθεση: Ηθικές και κοινωνικές προκλήσεις της συνθετικής βιολογίας», στο: Όμιλος μελέτης Ιατρικού Δικαίου και Βιοηθικής, Συνθετική ζωή, Βιοηθική και Δίκαιο, Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Σάκκουλας, 2011, σελ. 15- 48.
Ζ. «Θεσμός και Χάρισμα: Κοινωνική Θεωρία και Θεολογικές διαστάσεις», στο: Ι.Μ. Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας, Πρακτικά Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου: Εκκλησία: Θεσμός και Χάρισμα κατά τον Απόστολο Παύλο, Βέροια: Ι. Μ. Βεροίας Ν. & Κ., 2010, σελ. 277- 299.
Η. Λήμματα (σύνολο 11 λήμματα) στους τόμους 2 και 3 της Μεγάλης Ορθόδοξης Χριστιανικής Εγκυκλοπαίδειας, Αθήνα: Στρατηγικές Εκδόσεις, Ιω. Φλώρος, 2011. «Αλληλεγγύη», τ. 2, σελ. 205 ○ «Αλληλεπίδραση κοινωνική», τ. 2, σελ. 206-207 ○ «Αλτρουισμός», τ. 2, σελ.217-218 ○ «Αναμορφωτήρια», τ. 2, σελ. 348-349○ «Ανάπτυξη», τ. 2, σελ.361-362○ «Ανθρωπισμός», τ. 2, σελ.487-488 ○ «Ανθρωπολογία κοινωνική», τ. 2, σελ. 499-500 ○ «Ανισότητα κοινωνική», τ. 2, σελ.504 ○ «Ανομία», τ. 2, σελ. 515 ○ «Αξιολογική ουδετερότητα», τ. 3, σελ.99-100 ○ «Απασχόληση-Ανεργία», τ. 3, σελ.115-116.
Θ. «Κοινωνική αλληλεπίδραση και κοινωνικές σχέσεις στο σχολείο. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην ενσωμάτωση των μαθητών», Στο: ΕΠΠΑΣ, Οδηγός Επιμόρφωσης. Διαπολιτισμική εκπαίδευση και αγωγή, Θεσσαλονίκη 2008, σελ. 123-140
Ι. «Κοινωνικός Αποκλεισμός και Κοινωνική Θεωρία. Ο ρόλος της μη-τυπικής εκπαίδευσης στην υπέρβαση της περιθωριοποίησης και του αποκλεισμού στα σχολεία», στο: Πρακτικά Επιστημονικού Συνεδρίου, Αποδοχή –Αποκλεισμός. Διαδικασίες Ένταξης Προσώπων και Ιδεών στο Χώρο της Εκπαίδευσης 7&8 Δεκεμβρίου, Θεσσαλονίκη, 2007, σελ.17-27.
Κ. «Οι νέοι και το πρόβλημα του Κοινωνικού Αποκλεισμού στην Ύστερη Νεωτερικότητα», στο: Γ. Τσομπάνογλου- Γ. Κορρές, Ι. Γιαννοπούλου (επ.), Κοινωνικός Αποκλεισμός και Πολιτικές Ενσωμάτωσης, Αθήνα: Παπαζήση, 2005, σελ. 251- 270.
Λ. «Το Μάθημα των Θρησκευτικών ως μάθημα συμφιλίωσης και καταλλαγής», στο: Δια-κοινοβουλευτική Συνέλευση Ορθοδοξίας, Τα Θρησκευτικά ως Μάθημα Ταυτότητας και Πολιτισμού, Αθήνα: Βουλή των Ελλήνων 2005, σελ. 76-88.
Μ. «Θάνατος – Εξουσία- Κατανάλωση. Ηθικοί στοχασμοί στο έργο: Ο Αρχιμάστορας Σόλνες (Ε. Ίψεν)», στο: Επιστημονική Επετηρίδα Θεολογικής Σχολής, τ.14 \2004, σελ.269-279
Ν. «Η παγκοσμιοποίηση της οικονομίας και το παράλογο. Ηθικά διλήμματα και συγκρούσεις αξιών στην Ύστερη Νεωτερικότητα», στο π.: Θρησκειολογία τ.1\2000, σελ. 145-158.