Η κοινωνία δεν μπορεί να κάνει αισθητή την επιρροή της παρά μόνο αν επιδρά και δεν επιδρά παρά μόνο αν τα πρόσωπα που την αποτελούν συναθροίζονται και δρουν από κοινού…..
E. Durkheim
ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΛΟΓΟΙ
-Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Πρόγραμμα Σπουδών στα Θρησκευτικά Δημοτικού
-Η θεολογική διάσταση της Προσχολικής Αγωγής
-Επτά θέσεις για την επιστημολογία του κοινωνικού αποκλεισμού στην ύστερη νεωτερικότητα
- Συνεργασία εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και Τοπικής Αυτοδιοίκησης
-Φτώχεια εκπαίδευση και κοινωνικός αποκλεισμός: η περίπτωση των
σιτιζομένων στα συσσίτια της Εκκλησίας
- Beyond Territorial Protection
- SOCIOLOGY OF RELIGION A QUARTELY REVIEW
-Modern Just War Theory: A Guide to Research
- Δημήτρης Σωτηρόπουλος, Οι καλλιεργημένοι πολίτες «κλειδί» για την ανάπτυξη, "Η Καθημερινή"/ "Τέχνες και Γράμματα", 16.11.2014
- Σωτήρης Βανδώρος, Θέλουμε πολίτες, όχι χρήσιμες μηχανές, www.bookpress.gr, 12.1.2014
- Θανάσης Γιαλκέτσης, Εκπαίδευση για τη δημοκρατία, "Εφημερίδα των Συντακτών", 19.10.2013
- Θανάσης Αντωνίου, Όχι για το κέρδος, diastixo.gr, 14.10.2013
- Ελίνα Τζανουδάκη, «Να πάρουμε παράδειγμα από τον Σωκράτη», "Τα Νέα"/ "Βιβλιοδρόμιο", 31.8.2013
- Σωτήρης Ντάλης, Βιβλία για το καλοκαίρι, "The Books' Journal", τχ. 34, Αύγουστος 2013
- Ηλίας Κανέλλης, Βιβλία για το καλοκαίρι, "The Books' Journal", τχ. 34, Αύγουστος 2013
- Θανάσης Γιαλκέτσης, Το μέλλον της εκπαίδευσης, "Εφημερίδα των Συντακτών", 20.7.2013
- Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις της Διεπιστημονικότητας: