Κατάσταση κατόχων μεταπτυχιακού τίτλου (Μaster)

1. Pantic Marko, «Ανθρωπομορφισμός του Θεού ή θεομορφισμός του ανθρώπου. Σπουδή στο Κατά ανθρωπομορφιτών έργο του Κυρίλλου Αλεξανδρείας», (2012).

2. Πασχαλίδου Μαρία, « Η επισήμανση και ο σχολιασμός της χρήσης της νομικής και ιατρικής ορολογίας στα κείμενα του π. Ιωάννη Ρωμανίδη, του Νίκου Ματσούκα, και του Παναγιώτη Νέλλα», (2012).

3. Διονυσία Χατζή, «Σύγχρονη αθεΐα και Ορθόδοξη θεολογία. Εισαγωγικές παρατηρήσεις», (2010).

4. Λέντζιου Πολυξένη, «Οι εικονομαχικές αντιλήψεις και η φιλοκαλική θεώρηση τις εικόνας», 2010.
5.  Σίσκου Ζήση, «Ερωτικότητα, κινητικότητα και κοινωνικότητα του Θεού κατά τον Συμεών το Νέο Θεολόγο», 2010.
6. Χατζηαποστόλου Μαρία, «Το πρόσωπο του Χριστού στον Νίκο Καζαντζάκη», 2010.
7. Παπαδόπουλος Γιάννης, «Η έννοια του χρόνου στον Ilya Prigogine. Δοκιμή διαλεκτικής της Θεολογίας με τις φυσικές επιστήμες», 2010.
8. Harper Reuben Demetrios, «Η εσχατολογία του σώματος κατά τον άγιο Γρηγόριο Παλαμά», 2010.
9. Dositej Radivojevic, «Το όνομα του Θεού στη ρωσική θεολογία του εικοστού αιώνα», 2010.
10. Κουτρής Χαρίδημος, «Η έννοια του αυτεξουσίου στον άγιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό», 2010.
11. Πρίμπας Ιωάννης, «Η Οντολογία τις απάθειας και των παθών (με έμφαση στο πάθος τις επιθυμίας στο έργο του αγίου Γρηγορίου Νύσσης», 2010.
12. Παπαγεωργίου Παύλος, «“Εις τύπον και τόπον Χριστού”. Σπουδή στα κείμενα του αγίου Ιγνατίου του Θεοφόρου», 2010.
13. Adrah Naaman Habib, «Δόγμα και ήθος στους βίους των δια Χριστόν σαλών», 2010.
14. Κούρτης Χρήστος, «Φαντασία. Σπουδή στα κείμενα των Πατέρων της Εκκλησίας», 2010.
15. Δελλόπουλος Αχιλλεύς, «Εν τω φωτί του προσώπου σου. Θάνατος και αισθήσεις στην εξόδιο ακολουθία», 2007.
16. Παπαδάκης Δημήτριος, «Οι αισθήσεις στη διδασκαλία του αγίου Γρηγορίου Νύσσης», 2006.
17. Αηδηνίδης Δημήτριος, «Οικουμενική κίνηση και μεταρρυθμίσεις στην ελληνική εκπαίδευση», 2005.
18. Anicic Slobodan, «Το μυστήριο του γάμου. Η ανάκραση της ετεροφυλίας», 2005.
19. Κετσερίδου Ευτυχία, «Μετενσάρκωση. Σπουδή στα κείμενα των Πατέρων», 2005.
20. Kurtanidze Kakhaber, «Η κάθοδος του Χριστού στον Άδη», 2005.
21. Ζαμπελάκης Αναστάσιος, «Το δόγμα περί της “ασπίλου συλλήψεως” της Παναγίας και οι ενδεχόμενες επιπτώσεις στον οικουμενικό διάλογο», 2004.
22. Deciu Nicusor, «Ο ορθόδοξος συμβολισμός και η δυτική εικονομαχία στο έργο “Ο Ηλίθιος” του Φ. Ντοστογιέφσκυ», 2003.

Κατάσταση κατόχων διδακτορικού τίτλου (Phd)

1. Zoran Vraniskoski (Ιωάννης, Αρχιεπίσκοπος Αχρίδος), «Η ενότητα της Εκκλησίας και τα σύγχρονα εκκλησιαστικά προβλήματα. Η συγκριτική έκθεση της θεολογίας του Μαξίμου του Ομολογητού», 2012.

2. Florin Toader Tomoioaga, «Το μυστήριο της κενώσεως στην Oρθόδοξη Θεολογία του 20ου αιώνα», 2011.
3. Ghit Florin-Catalin, «Αγάπη και Έρως. Η πρόταση των Πατέρων της Ανατολής και ο διάλογος με τη Δύση», 2011.
4. Eni Iulian, «Το μυστήριο του Χριστού. Σπουδή στο υπόμνημα του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου στις επιστολές του αποστόλου Παύλου», 2010.
5. Θωμά Παναγιώτης, «Τόπος χρονοποιός και αγαθοποιός. Πραγμάτευση της έννοιας του τόπου στα έργα των Ν. Γ. Πεντζίκη και Wendell Berry», 2010.
6. Παπαδάκη Άννα-Μαρία, «Η αποκάλυψη του πνεύματος. Αποφατική Θεολογία και αφαιρετική Τέχνη», 2010.
7. Καλαϊτζίδης Παντελής, «Ελληνικότητα και αντιδυτικισμός στη “θεολογία του 60”», 2008.
8. Μακρής Στυλιανός, «Η εκπόρευση του αγίου Πνεύματος κατά τον άγιο Φιλόθεο Κόκκινο», 2006.
9. Μέσκος Αρσένιος, «Η υπόθεση των λογικών κβάντων. Συμβολή της Θεολογίας στην υπέρβαση του ερμηνευτικού προβλήματος της κβαντομηχανικής», 2006.
10. Φαρίδου Σμαράγδα, «Χριστιανισμός και Ελληνισμός. Σπουδή στο έργο του Κυρίλλου Αλεξανδρείας, Υπέρ της των Χριστιανών ευαγούς θρησκείας, προς τα του εν αθέοις Ιουλιανού», 2004.

Κατάσταση υποψήφιων μεταπτυχιακών (Master)

1. Θεόδωρος Εξηντάρης, (2013)

2. Γιαννίρης Γεώργιος (Αλέξανδρος) (2013)
3. Άννα Χατζηβασιλείου (2013)
4. Βασιλική Ρούσκα (2012)

5. Δημήτριος Δουμάνης (2012)

6. Ευγενία Παπαδοπούλου (2012)

7. Στέλλα Χαμπέζου, «Προτεσταντισμός, Καθολικισμός και Ορθοδοξία στην “Πάπισσα Ιωάννα” του Εμαννουήλ Ροΐδη» (2011)

8. Κωνσταντίνος Νικάκης, «Ο Ιωάννης Χρυσόστομος και η ειδωλολατρία» (2011)

9. Ελένη Συμεωνίδου, «Η έννοια της εξουσίας και της ελευθερίας στο μύθο του Μέγα Ιεροεξεταστή» (2011)
10. Μπικουβαράκης Κυριάκος (Πορφύριος), “ Θεός-κόσμος –άνθρωπος στον γέροντα Πορφύριο τον Καυσοκαλυβίτη» (2007)

Κατάσταση υποψήφιων διδακτόρων (Phd)

1. Δελλόπουλος Αχιλλέας, «Γυναίκα. Σπουδή στη Θεολογία του αγίου Κυρίλλου Αλεξανδρείας» (2008).
2. Veselin Viorel, «Η ανθρωπολογία του αγίου Κυρίλλου Αλεξανδρείας» (2008). Αλλαγή θέματος (2011): «Ο άνθρωπος ως εικόνα του Θεού στα έργα του αγίου Κυρίλλου Αλεξανδρείας».
3. Μιχαήλ Μιχαήλ, «“Μακάριοι οι διχασμένοι”. Η προϋπόθεση του χαλκηδόνιου δυοφυσιτισμού στον Ιωάννη Τσαρούχη» (2008).
4.
Henson Christopher (Alan), «Ανθρώπινη φύση και γνώση του Θεού στον Γρηγόριο Νύσσης», (2011).

5. Ιωάννης Παπαδόπουλος, «Νεότερα πορίσματα των φυσικών επιστημών και θεολογία στην Ελλάδα από το δεύτερο μισό του εικοστού αιώνα μέχρι και σήμερα» (2011).

6. Μαρία Χατζηαποστόλου, «Θεός, κόσμος, άνθρωπος. Σπουδή στα κείμενα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη και του Νίκου Καζαντζάκη»(2011).
7. Θηλυκού Σάρα, «Ο τραγικός άνθρωπος στην αρχαιοελληνική τραγωδία και στα δραματικά και ποιητικά κείμενα των εκκλησιαστικών συγγραφέων». (2005). Αλλαγή θέματος (2010):  «Η διαλεκτική της θυσίας στην Αντιγόνη του Σοφοκλή και στις Περί Σταυρού και Πάθους του Κυρίου Ομιλίες Ανατολικών Πατέρων και Συγγραφέων από τον 2ο μέχρι και 4ο αιώνα».
8. Anicic Jovan, «Το μυστήριο του Χριστού. Σπουδή στον άγιο Κύριλλο Αλεξανδρείας» (2008).


Κατάσταση υποψήφιων μεταπτυχιακών που διέκοψαν (Master)

1. Coman Oana,…(2007)
.

2. Miric Sava,…(2005).

3. Γιανασμίδης Γαβριήλ,…(2004).
4. Δημοσθένου Λεύκιος,…(2003).
5. Ribolov Svetoslav, «Η Χριστολογία του Θεοδωρήτου Κύρου στο έργο του Ερανιστής» (2001).
6. Λαμπράκη Ελένη, «Δόγμα και ήθος στις Πασχάλιες Ομιλίες του αγίου Κυρίλλου Αλεξανδρείας» (2000).

7. Δέλιος Αθανάσιος,…(2000).
8. Ιωακειμίδου Παρασκευή, «Η Σύνοδος του 879-80» (1996).

Κατάσταση υποψήφιων διδακτόρων που διέκοψαν ή δεν ολοκλήρωσαν (Phd)

1. Σπανομήτσιος Στέφανος, «Η σύγχρονη δυτική θεολογική προβληματική στα όρια της νεότερης Ορθόδοξης Δογματικής Θεολογίας» (2006).

2. Vreme Irina, «Η Χριστολογία του αγίου Μαξίμου του Ομολογητή στη θεολογική σκέψη του π. Δημητρίου Στανιλοάε» (1999). Αλλαγή θέματος (2006).

3. Γκίτση Αναστασία, «Ύμνοι θείων ερώτων. Η φιλόκαλη αισθητική της Ορθοδοξίας στον Συμεών τον Νέο Θεολόγο» (2004).
4. Σταματίου Ελευθέριος, «Η γνώση του Θεού κατά τον Ιωσήφ Καλόθετο» (2004).

5. Deciu Nicusor, «Το μυστήριο του ανθρώπου. Παράλληλες αναγνώσεις κειμένων του Φ. Μ. Ντοστογιέφσκυ και του π. Δ. Στανιλοάε» (2004).

6. Βαρβαρέσος Ευάγγελος, «Ορθόδοξος θεολογικός στοχασμός στην Ελλάδα του 20ου αιώνα και σύγχρονη φυσική» (2002).
7. Dragoi Ionut, «Η δογματική διδασκαλία της ορθοδοξίας και το Ισλάμ» (2002).
8. Stanciu Mircea Andrian, …(2001)
9. Toma Cornel, «Η Πνευματολογία του αγίου Φωτίου και οι συνέπειές της στη σύγχρονη θεολογία»…(2001).

10. Mada Dumitru, «Peccato Originali και Gratia στη θεολογία του Αυγουστίνου Ιππώνος» (2000).
11. Anghel Constantin, «Ο άνθρωπος ως δημιουργός στη θεολογία του αγίου Γρηγορίου Νύσσης» (2000).
12. Φουντουκίδης Κωνσταντίνος, «Ορθοδοξία και Δύση στη θεολογική σκέψη του αγίου Αθανασίου του Παρίου» (2000) αναστολή φοίτησης ενός χρόνου.