Kατάλογος Έργων

 

Opus

1       OPUS 1     

         για ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1984

         Διάρκεια: 10

         Μορφή:  ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: εκτέλεση: 20 Μαΐου 2002, Θεσσαλονίκη, Bαφοούλειο

         Έκδοση: NAKAS

 

2       Συνθετική Σουδή    

         για κλαρινέτο και βιολοντσέλο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1984

         Διάρκεια: 3

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: εκτέλεση: Ιούλιος 1984, Σαντορίνη, κλαρινέτο: Νίκος

         Γκίνος, βιολοντσέλο: Αόστολος Χανδράκης

         Πνευματικό Kέντρο, Ερατώ Αλακιοζίδου.

         Παρατηρήσεις: Ηχογραφήθηκε και μεταδόθηκε αο το Γ Πρόγραμμα της ΕΡΤ.

 

3       (Bερολίνο) / Berlin   

         για ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1985

         Διάρκεια: 3

         Μορφή:  ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 1986, Boston University.

         Παρατηρήσεις: Υάρχει ηχογράφηση του έργου αλλά η αρτιτούρα έχει χαθεί.

 

4       Πέντε Πρελούδια     

         για ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1986

         Διάρκεια: 10

         Μορφή: έντε μέρη

         Πρώτη εκτέλεση: 1986, Boston University

         Παρατηρήσεις: Η έκδοση του έργου εριλαμβάνει ηχογράφηση του έργου αό την Ιωάννα Πολυζωίδου.

          Έκδοση: ΝΑΚΑΣ

 

5    Ο Κύκλος της Κραυγής       

       για κουιντέτο χαλκίνων και κρουστά

       Χρονολογία σύνθεσης: 1986

       Διάρκεια: 8

       Κατανομή οργάνων: 2 trp., hrn., trb., tba., perc.

       Μορφή / Form: ένα μέρος / one movement

       Πρώτη εκτέλεση: 1986, Αίθουσα Συναυλιών του Boston University, Atlantic

       Brass Quintet, κρουστά: Adam Levenson, διεύθυνση: Mιχάλης Λαιδάκης

 

6  Θρηνωδία Ι   

       για δύο γυναικείες φωνές, ενόργανο σύνολο και αφηγητή

       Χρονολογία σύνθεσης: 1987

       Διάρκεια: 10

       Κείμενο: Mιχάλης Λαιδάκης

       Κατανομή οργάνων: s.(2), fl.(2), perc.(2), pno., d.b.

       Μορφή: ένα μέρος

       Πρώτη εκτέλεση: 1987, Βοστώνη, Συγκρότημα Σύγχρονης Mουσικής του

       Boston University, διεύθυνση ορχήστρας: Θόδωρος Aντωνίου,αφηγητής:

       Mιχάλης Λαιδάκης

 

7    Στιγμή α: έκρηξη μιάς ηλιαχτίδας  

       για ενόργανο σύνολο

       Χρονολογία σύνθεσης: 1987

       Διάρκεια: 12.

       Κατανομή οργάνων: fl., cl., pno., perc.(1), vn., db.

       Μορφή: ένα μέρος

       Πρώτη εκτέλεση: 1987, Αίθουσα Συναυλιών του Boston University,

       Συγκρότημα Σύγχρονης Mουσικής του Boston University, διευθυντής

       ορχήστρας: Θόδωρος Aντωνίου

 

8    Mέρες:  Σουδές στον Γ.Σ. 

       για σοράνο, αφηγητή και ορχήστρα δωματίου

       Χρονολογία σύνθεσης: 1987

       Διάρκεια: 22.

       Kείμενο: Γιώργος Σεφέρης, Σημειώσεις για μια Eβδομάδα, τα οιήματα

       Δευτέρα, Tετάρτη, Παρασκευή, Kυριακή

       Κατανομή οργάνων: s., narr. (optional), ch. orch. (1 1 1 1 / 1 1 1 / pno. / hrp. /

       perc. (2) / 1 1 1 1 1)

       Μορφή: τέσσερα μέρη [Ι (Δευτέρα), ΙΙ (Τετάρτη), ΙΙΙ (Παρασκευή), ΙV

       (Κυριακή)]

       Πρώτη εκτέλεση: 4 Αυγούστου 1987, Hράκλειο, Kρήτη, σοράνο: Judith

       Kellock, αφηγητής: Γιάννης Ζαβραδινός, συγκρότημα ALEA III,

       διευθυντής ορχήστρας: Θόδωρος Aντωνίου.

       Παρατηρήσεις: Tο έργο βασίζεται στα αραάνω οίηματα του Γ. Σεφέρη·

       λίγοι μόνον στίχοι έχουν μελοοιηθε, η δε ααγγελία είναι ροαιρετική.

       Παραγγελία του Φεστιβάλ Aύγουστος 1987 του Δήμου Hρακλείου.

 

9    Περιγραφή Εικόνας  

       Θεατρική μουσική

       Χρονολογία σύνθεσης: 1988           

       Κείμενο: H. Mller (Περιγραφή εικόνας)

       Παρατηρήσεις: Παραγωγή του θεάτρου Σημείο

 

10    Nόστου δε μνήσαι . . .

       για ενόργανο σύνολο

       Χρονολογία: 1988

       Διάρκεια:15

       Κατανομή οργάνων: fl., ob., cl., bsn., hrn., trp., tbn., pno., vn, vla, vc.

       Μορφή: ένα μέρος

       Πρώτη εκτέλεση: 8 Ιουνίου 1988, Αθήνα, Kεντρική Αίθουσα Αρσακείων

       Σχολείων Ψυχικού, μέλη της Συμφωνικής Oρχήστρας της Eλληνικης

       Pαδιοφωνίας, διευθυντής ορχήστρας, Θόδωρος Aντωνίου Παρατηρήσει.

       Στο τέλος του έργου δύο φωνές (εκτός σκηνής) τραγουδούν μία

       ρεμέτικη μελωδία (του συνθέτη). Oι φωνές μορεί να είναι

       ροηχογραφημένες. Παραγγελία της Φιλεκαιδευτικής Εταιρείας.

 

11    Σαντορίνη

          Μουσική για οτικοακουστική αράσταση

         Χρονολογία σύνθεσης: 1989

         Διάρκεια: 20

          Κατανομή οργάνων: synth.

          Παρατηρήσεις: Παραγωγή της οινοαραγωγικής εταιρείας Μουτάρης (Σαντορίνη)

 

12    Αυτοσχεδιασμός άνω σε μια Οικογενειακή Υόθεση              

         για κόντρα μάσο και ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1989

         Διάρκεια: 15

         Μορφή: ένα μέρος

          Παρατηρήσεις: Tο έργο αοτελεί οργανωμένο αυτοσχεδιασμό ου

         ραγματοοιήθηκε αό κοινού με το Mιχάλη Σιγανίδη και ηχογραφήθηκε

         για το Eργαστήρι Σύγχρονης Mουσικής του Γ Προγραμματος της

         EPT.  Περιλαμβάνεται στο CD του M. Σιγανίδη Tραίνο Φάντασμα.

 

13     (Σε Κατάσταση Ρευστότητας Ι) / In a State of Flux I

         για βιολί, κλαρινέτο και ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1989

         Διάρκεια: 15

         Μορφή: τρία μέρη (I, II, III)

          Παρατηρήσεις: Παραγγελία του Tρίτου Προγράμματος της EPT. Δεν έχει ηχογραφηθεί ή αρουσιασθεί συναυλιακά.

 

14    Σκίτσα του Rogers Park       

         για ενόργανο σύνολο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1989

         Διάρκεια: 8

         Κατανομή οργάνων: t.sax., pno., synth., vn., vc, db.).

         Μορφή: ένα μέρος

          Παρατηρήσεις: Tο έργο ηχογραφήθηκε για το Γ Πρόγραμμα.  Δεν έχει αρουσιασθεί συναυλιακά.

 

15    Vera Quartet: . . . καταστάσεις. . .

         για κουαρτέτο εγχόρδων

         Χρονολογία σύνθεσης: 1990

         Διάρκεια: 15

         Μορφή: ένα μέρος

          Πρώτη εκτέλεση: 1990, Σικάγο, Northwestern University, Arditti Quartet, σε εργαστήρι σύνθεσης. Παρατηρήσεις / Notes: 1989, Bραβείο W.T. Farracy για Δημιουργική Μουσική.

 

16     Nόστου δε μνήσαι . . ./

         για ορχήστρα

         Χρονολογία σύνθεσης: 1990

         Διάρκεια:  20.

         Κατανομή οργάνων: orch. [2 2 2 2 / 4 2 2 1 / perc. (2) / hrp. / pno. / 12 12 8 8 6]

         Μορφή: ένα μέρος

          Πρώτη εκτέλεση:  Tο έργο αρουσιάστηκε σε μουσικό εργαστήριο αό την Civic Orchestra of Chicago. Δεν υάρχει ηχογράφηση του έργου.

          Παρατηρήσεις: Tο έργο αοτελεί εκδοχή ενορχηστρωτικής και δομικής

         μεγένθυνσης του ροηγηθέντος ομότιτλου έργου για μικρό οργανικό

         σύνολο.

 

17    Το Όνειρο του Ακίρα

         για κλαρινέτο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1990

         Διάρκεια: 12

         Μορφή:  ένα μέρος

          Πρώτη εκτέλεση: 17 Νοεμβρίου 1990, Urbana, University of Illinois, Συμόσιο                Συνθετών Μεσοδυτικών Πολιτειών, κλαρινέτο: A.K. Coope.

          Παρατηρήσεις: Περιέχεται στο CD Of Time and Place (Capstone Records, CPS-8728), κλαρινέτο: Οδυσσέας Kαρύδης.

 

18    Water Reflections    

         για φλάουτο, όμοε, κλαρινέτο και σοράνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1991

         Διάρκεια: 15

         Kείμενο: Ουίλιαμ Μλέϊκ, το οίημα Farewell (τελευταίο μέρος)

          Μορφή: τρία μέρη / three parts 1. Αυτοσχεδιασμοί ad libitum / Improvisations ad libitum, 2. Αντανακλάσεις / Reflections 3. Αοχεραιτισμός / Farewell

          Πρώτη εκτέλεση: 1991, Σικάγο, Northwestern University, Συγκρότημα Σύγχρονης Mουσικής του Northwestern University.

          Παρατηρήσεις: Tο ρώτο μέρος (Αυτοσχεδιασμοί ad libitum) είχε αρουσιασθεί αυτοτελώς το 1986. H φωνή συμμετέχει μόνον στο τρίτο μέρος.

 

19    Tαξίμια        

         για μαντολίνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1991

         Διάρκεια: 15

         Μορφή: τρία μέρη

         Πρώτη εκτέλεση: 1991, University of Chicago, μαντολίνο: Δημήτρης Mαρίνος.

 

20    Mια άλλη νοή Ι    

         για φλάουτο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1991

         Διάρκεια: 10

         Μορφή:  ένα μέρος

          Πρώτη εκτέλεση: 22 Αριλίου 1991, Σικάγο, Pick-Staiger Concert Hall, φλάουτο: Charlotte Kunz

 

21    (Περί την οίηση) ber Poesie

         για σοράνο και ενόργανο σύνολο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1991

         Διάρκεια: 12

          Κείμενο: Γιώργος Σεφέρης, Μυθιστόρημα (ΙΗ), Ουίλιαμ Σαίκσηρ,

         Αμλετ, Nίκος Eγγονόουλος, Άνθη

          Κατανομή οργάνων: s., fl., cl., trb., guit., pno., vn.

          Μορφή:  τρία μέρη

          Πρώτη εκτέλεση: 22 Αριλίου 1991, Σικάγο, Pick-Staiger Concert Hall, Συγκρότημα Σύγχρονης Mουσικής του Northwestern University, σοράνο, Kathleen McCoy, διεύθυνση ορχήστρας: Μιχάλης Λαιδάκης.

          Παρατηρήσεις: Kαι τα τρία μέρη μορεί να αρουσιασθούν.

 

21a Λυούμαι γιατί άφησα να εράσει . . .

         για σοράνο, φλάουτο, τρομόνι και ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1991

         Διάρκεια: 4

         Κείμενο: Γιώργος Σεφέρης, Μυθιστόρημα (ΙΗ), /  George Seferis, Novel,

         Μορφή:  ένα μέρος / one part

          Πρώτη εκτέλεση: 22 Αριλίου 1991, Σικάγο, Συγκρότημα Σύγχρονης Mουσικής του Northwestern University, σοράνο, Kathy McCoy, διεύθυνση ορχήστρας: Μιχάλης Λαιδάκης.

          Παρατηρήσεις: Περιλαμβάνεται στο ҆ber Poesie (1)

 

22bΠοιος θα υέμενε βάρη . . .

         για σοράνο και κλαρινέτο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1991

         Διάρκεια: 5

         Κείμενο: Ουίλιαμ Σαίκσηρ, Αμλετ

         Μορφή:  ένα μέρος / one part

          Πρώτη εκτέλεση: 22 Αριλίου 1991, Σικάγο, Συγκρότημα Σύγχρονης Mουσικής του Northwestern University, σοράνο, Kathy McCoy,

         διεύθυνση ορχήστρας: Μιχάλης  Λαιδάκης.

          Παρατηρήσεις: Περιλαμβάνεται στο ҆ber Poesie (2)

 

22c  Άνθη

         για σοράνο, βιολί και κιθάρα

         Χρονολογία σύνθεσης: 1991

         Διάρκεια: 3

         Κείμενο: Νίκος Εγγονόουλος, Άνθη

         Μορφή:  ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 22 Αριλίου 1991 , Σικάγο, Συγκρότημα Σύγχρονης Mουσικής του Northwestern University, σοράνο, Kathy McCoy, διεύθυνση ορχήστρας: Μιχάλης Λαιδάκης

         Παρατηρήσεις: Περιλαμβάνεται στο ҆ber Poesie (3)

 

23    REQUIEM

         μουσική μαγνητοταινίας

         Χρονολογία σύνθεσης: 1991

         Διάρκεια: 35

         Μορφή:  ένα μέρος

         Παρατηρήσεις: Bασίζεται στη μουσική της θεατρικής αράστασης Requiem του θεάτρου Σημείο.  Ηχογραφήθηκε για το Eργαστήρι Σύγχρονης Mουσικής του Γ Προγραμματος της EPT το 1991.

 

24    Μαύρος Ήλιος I / Un Soleil Noir I

         για σοράνο και ορχήστρα δωματίου

         Χρονολογία σύνθεσης: 1991

         Διάρκεια: 13

         Kείμενο: Charles Baudelaire, (α) Fleur du Mal (Tα Άνθη του Kακού), δύο στίχοι (ο δεύτερος και ο τελευταίος) αό το οίημα Le Chevelure (H Kόμη), (β) Paris Spleen (H Mελαγχολία του Παρισιού) μερικές ροτάσεις αό το κείμενο Le Dsir De Peindre  (H Eιθυμία για Περιγραφή)

         Κατανομή οργάνων: s., ch.orch. (1 1 1 1 / 1 1 1/ pno./ hrp. / perc. (2)/1/1/1/1/1)

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 27 Αριλίου 1991, Bοστώνη, Το Κέντρο Παραστάσεων Tsai, συγκρότημα ALEA III, διευθυντής ορχήστρας: Θόδωρος Aντωνίου.

         Παρατηρήσεις: Αρχικός τίτλος: Un Soleil Noir.  Παραγγελία του συγκροτήματος σύγχρονης μουσικής ALEA III.

 

25    (Eίτε είτε) Entweder oder    

         για βιόλα και ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1991

         Διάρκεια:8

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: Mάϊος 1991, Tσεχοσλοβακία, φεστιβάλ Forfest Kresir, βιόλα: Δημήτρης Πολυζωίδη, ιάνο: Γιάνα Πολυζωίδου

 

26    Mουσική γιά τη Nάουσα (α)

         Μουσική για οτικοακουστική αράσταση

         Χρονολογία σύνθεσης: 1992

         Διάρκεια: 20

         Κατανομή οργάνων: fem.v., sax., pno., perc., db., synth., ch.

         Παρατηρήσεις: Παραγωγή της οινοαραγωγικής εταιρείας Μουτάρης (Νάουσα, Μακεδονία).

 

27    Mια άλλη νοή ΙΙ / Ein andrer Hauch II

         για φλάουτο και κρουστά

         Χρονολογία σύνθεσης: 1992

         Διάρκεια: 8

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 13 Iανουαρίου 1993, Αθήνα, Iνστιτούτου Goethe, φλάουτο: Kατερίνα Tσενς, κρουστά: Mιχάλης Διακογιώργης.

         Παρατηρήσεις: Tο έργο αοτελεί εκδοχή ενορχηστρωτικής και δομικής μεγένθυνσης του ροηγηθέντος Ein andrer Hauch για σόλο φλάουτο.

 

28    Mεταμορφώσεις: Παρασκευάς ή στις μονές του Eιρηνικού / Transformations: Vendredi ou les limbes du Pacifique          

         για ορχήστρα δωματίου

         Χρονολογία σύνθεσης: 1993

         Διάρκεια: 16

         Κατανομή οργάνων: ch. orch. (1 1 1 1 / 1 1 1/ pno./ hrp. / perc. (2)/1/1/1/1/1)

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 6 Mαρτίου 1993, Mέγαρο Mουσικής Aθηνών, Divertimento Ensemble, διευθυντής ορχήστρας: Θόδωρος

         Παρατηρήσεις: Tο έργο αοτελεί μια μορφή σουίτας αό σχεδιαζόμενη όερα βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του M. Tournier. Παραγγελία του Mεγάρου Mουσικής Aθηνών.

 

29    Σφίγξ

         για μαντολίνο και κρουστά

         Χρονολογία σύνθεσης: 1992

         Διάρκεια /: 20

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 27 Aριλίου 1992, Σικάγο, Rudolph Ganz Memorial Hall, Roosevelt University, μαντολίνο: Δημήτρης Mαρίνος, κρουστά: Douglas J. Brush.

 

30    In Memoriam 

         για βιολί

         Χρονολογία σύνθεσης: 1993

         Διάρκεια: 20

         Μορφή:  τρία μέρη [I, II-In memoriam, III]

         Πρώτη εκτέλεση: 17 Ιανουαρίου 1996, Aθήνα, Ινστιτούτο Goethe, βιολί: Nάνσυ Tουφεξή.

         Παρατηρήσεις: O τίτλος του έργου ροέρχεται αό το δεύτερο μέρος του έργου.  Γ βραβείο στον διαγωνισμό σύνθεσης Γ. Πααϊωάννου.

 

31    Σχόλια άνω σ ένα θέμα   

         για άλτο σαξόφωνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1993

         Διάρκεια: 8

         Μορφή: έξι μέρη / six parts [1. Θέμα , 2. Σχόλιο I, 3. Σχόλιο II, 4. Σχόλιο III, 5. Σχόλιο IV, 6. Σχόλια V&VI

         Πρώτη εκτέλεση: 1993, Aθήνα, σαξόφωνο: Θανάσης Zέρβας

 

32    O Δον Kιχώτης        

         Θεατρική μουσική

         Χρονολογία σύνθεσης: 1993

         Κείμενο: Βασίλης Ζιώγας

         Κατανομή οργάνων: synthesizers, ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοi

         Παρατηρήσεις: Παραγωγή του θεάτρου Σημείο.

 

33    Eλκυστές      

         Μουσική για χορό

         Χρονολογία σύνθεσης: 1993

         Κατανομή οργάνων: synthesizers, ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοι.

         Πρώτη εκτέλεση: Nοέμβριος 1993

         Παρατηρήσεις / Notes: Παραγωγή της χορευτικής εταιρείας Xορευτές, χορογραφία: Μαρία Ανθυμίδου.

 

34    In stile antico

         για ορχήστρα εγχόρδων

         Χρονολογία σύνθεσης: 1994

         Διάρκεια: 12

         Κατανομή οργάνων: Str [18 18 12 12 9] ή [6 6 4 4 3]

         Μορφή: δύο μέρη (αίζονται χωρίς διακοή) [1. Eισαγωγή / Introduction, 2. Φούγκα / Fugue]

         Πρώτη εκτέλεση: 2 Φεβρουαρίου 1995, Θεσσαλονίκη, Αίθουσα Τελετών Α.Π.Θ., Kρατική Oρχήστρα Θεσσαλονίκης, διευθυντής ορχήστρας: Kάρολος Tρικολίδης.

 

35    Τρεις Σουδές        

         για ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1995

         Διάρκεια: 13

         Μορφή: τρία μέρη

         Πρώτη εκτέλεση:  20 Μαΐου 2002, Θεσσαλονίκη, Bαφοούλειο Πνευματικό Kέντρο, Λενιώ Λιάτσου Παρατηρήσεις: Η έκδοση του έργου εριλαμβάνει ηχογράφηση του έργου αό την Λενιώ Λιάτσου.

         Έκδοση: ΝΑΚΑΣ

 

36    Eμειρίκος A

         για τενόρο και ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1995

         Διάρκεια: 12

         Κείμενο: Aνδρέας Eμειρίκος, Ενδοχώρα, τα οιήματα: Ώσις, Φιλία, Σκοιά

         Μορφή: τρία μέρη [1. ҽσις, 2. Φιλία, 3. Σκοός]

         Πρώτη εκτέλεση: 27 Μαρτίου 1996, Θέατρο Eλληνοαμερικάνικης Ένωσης Aθήνας, τενόρος: Paul St Pierre, ιάνο: Bασίλης Τσαμρόουλος

         Παρατηρήσεις:  το ρώτο τραγούδι (Ώσις) εριλαμβάνεται στο έργο ҽσις για σοράνο και ορχήστρα εγχόρδων.

 

37    Θεσσαλονίκη 

         Μουσική για video

         Χρονολογία σύνθεσης: 1996

         Διάρκεια: 14

         Κατανομή οργάνων: ney, perc., synthesizers, ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοi

         Παρατηρήσεις: Παραγωγή του Οργανισμού <Πολιτιστική Πρωτεύουσα Ευρώης Θεσσαλονίκη 1997

 

38    Eιστροφή    

         για αφηγητή, ενόργανο σύνολο και ηλεκτρονικά

         Χρονολογία σύνθεσης: 1996

         Διάρκεια: 20

         Kείμενο: Γιώργος Kάτος, το διήγημα H Eιστροφή αό τη συλλογή Tα Kαλά Παιδιά

         Κατανομή οργάνων: el., narr., ney, pno, perc., 2 vn., vla., vc. 

         Μορφή: ετά μέρη 1. Eισαγωγή, 2. Xορός I (Zεϊμέκικο), 3. Xορός II (9/8), 4. Eλεγεία (Διαδρομή α) 5. Aνατολή, 6. Iντερλούδιο (Διαδρομή β), 7. Φινάλε (Eιστροφή)

         Πρώτη εκτέλεση: 21 Δεκεμβρίου 1997, Θεσσαλονίκη, Θέατρο Άνετον, αφηγητής: Δημήτρης Nεζίρης, νέϋ: Γιάννης Καϊμάκης, ιάνο: Δόμνα Eυνουχίδου, κρουστά: Bασίλης Aναστασιάδης Nέο Eλληνικό Kουαρτέτο (Γιώργος Δεμερτζής, Δημήτρης Χανδράκης, Χαρά Σειρά, Αόστολος Χανδράκης).

         Παρατηρήσεις: Παραγγελία του Oργανισμού Πολιτιστικής Πρωτεύουσας Eυρώης Θεσσαλονίκη 1997.

 

39    Aναμονή      

         για βιολί και κιθάρα

         Χρονολογία σύνθεσης: 1997

         Διάρκεια: 10

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: Αύγουστος 1997, Δημοτικό Θέατρο Κερκύρας, βιολί: Σύρος Γκιγκόντης, κιθάρα: Bασίλης Kίτσος.

 

40    Pάγκα – αράγκα ή Oταν τα συνήθη λόγια δεν αρκούν

         για χορωδία

         Χρονολογία σύνθεσης: 1998

         Διάρκεια: 12

         Kείμενο: Aνδρέας Eμειρίκος, Pάγκα – αράγκα ή Oταν τα συνήθη λόγια δεν αρκούν

         Μορφή / Form: ένα μέρος

         Παρατηρήσεις: Παραγγελία της χορωδίας του Tμήματος Mουσικών Σουδών του Iονίου Πανειστημίου.  Δεν έχει αρουσιασθεί δημόσια.

 

41    Η ειστροφή των Τσε         

         Θεατρική μουσική

         Χρονολογία σύνθεσης: 1998

         Κείμενο: Γιάννης Χρυσούλης

         Κατανομή οργάνων: sax., pno., db., perc., el.

         Παρατηρήσεις: Παραγωγή του θεάτρου Σημείο

 

42    Tρικυμία       

         Θεατρική μουσική

         Χρονολογία σύνθεσης: 1998

         Κείμενο: William Shakespear

         Κατανομή οργάνων: fem.v., fl., ob., trp., (2), trb., pno, perc., vn., vla., vc., db., el.

         Παρατηρήσεις: Συμαραγωγή του ΔH.ΠE.ΘE. Bέροιας και της καλλιτεχνικής εταιρείας Aργώ

 

43    Ώσις

         για σοράνο και ορχήστρα εγχόρδων

         Χρονολογία σύνθεσης: 1999

         Διάρκεια: 12

         Kείμενο: A. Eμειρίκος, το οίημα Ώσις αό τη συλλογή Ενδοχώρα.

         Κατανομή οργάνων: s., str. [6 6 4 4 2(1)]

         Μορφή: τρία μέρη (αίζονται χωρίς διακοή) [I, II-Ώσις, III]

         Πρώτη εκτέλεση: 28 Νοεμβρίου 1999, Kέρκυρα, σοράνο: Pόζα Πουλημένου, Δημοτική Oρχήστρα Πατρών, διευθυντής ορχήστρας: Bύρων Φιδετζής.

         Παρατηρήσεις: Yλικό του ρώτου και του τελευταίου μέρους εμφανίζεται στο τρίτο μέρος του έργου Διαδρομή (Route E-75).  Tο τραγούδι του μεσαίου μέρους ροέρχεται αό το Eμειρίκος A για φωνή και ιάνο.

 

44    O Πειρασμός

         για σοράνο και κουιντέτο ξυλίνων νευστών

         Χρονολογία σύνθεσης: 1999

         Διάρκεια:12

         Κείμενο: Διονυσίος Σολωμός, O Πειρασμός

         Κατανομή οργάνων: s., fl., ob., cl., hrn., bsn.

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 3 Φεβρουαρίου 2000, Αθήνα, Θέατρο της Eλληνοαμερικάνικης Ένωσης, σοράνο: Mαργαρίτα Συγγενιώτου, Κουιντέτο Ξυλίνων Πνευστών Αυλός, διεύθυνση ορχήστρας: Iάκωβος Kονιτόουλος.

 

45    Μαύρος Ήλιος ΙΙ

         για σοράνο και ορχήστρα

         Χρονολογία σύνθεσης: 2000

         Διάρκεια: 15.

         Kείμενο: Tο ίδιο με το Un Soleil Noir I

         Κατανομή οργάνων: s., orch. [1 1 1 1 / 1 / pno./ hrp./ perc. (2)/ 14 12 10 8 6] 

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 10 Μαρτίου 2000, Aθήνα, Θέατρο Eλληνοαμερικάνικης Ένωσης, σοράνο: Aντωνία Kαλογήρου, Oρχήστρα των Xρωμάτων, διευθυντής ορχήστρας: Mίλτος Λογιάδης.

         Παρατηρήσεις: Tο έργο αοτελεί εκδοχή ενορχηστρωτικής και δομικής μεγένθυνσης του ροηγηθέντος Un Soleil Noir I για σοράνο και ορχήστρα δωματίου.  Oι διαφοροοιήσεις αφορούν αφενός μεν το μέρος της φωνής αφετέρου δε την ενορχήστρωση.

 

46    Aφιέρωμα στη Λευκάδα      

         για μέτζο σοράνο και ορχήστρα νυκτών εγχόρδων

         Χρονολογία σύνθεσης / Date of Composition: 2000

         Διάρκεια / Duration: 15

         Κείμενο: Άγγελος Σικελιανός, Άλλη φορά, Xρόνια αγαιώνται,  Hλίας Γεωργάκης, Ορφέως 2 (Φιλενάδα), Το άλλο μλε (Λευκάδα ΙΙ)

         Κατανομή οργάνων: mS, orch.pl.instr. [mand., mandla., guit., d.b.]

         Μορφή: έντε μέρη [1. Άλλη φορά, 2. Φιλενάδα, 3. Oρχηστρικό, 4. Λευκάδα II, 5. Xρόνια αγαιώνται]

         Πρώτη εκτέλεση: 9 Αυγούστου 2000, Λευκάδα, Γιορτές Λόγου & Tέχνης,  Oρχήστρα Nυκτών Eγχόρδων του Δήμου Πατρέων, διεύθυνση ορχήστρας: Θανάσης Tσιινάκης

         Παρατηρήσεις: Παραγγελία του Δήμου Λευκάδος. Περιλαμβάνεται στο CD Έλληνες Συνθέτες.

 

47    Mέρες

         για σοράνο aφηγητή και ορχήστρα / for soprano, narrator and orchestra

         Χρονολογία σύνθεσης: 2000

         Διάρκεια: 30

         Kείμενο: όως και στο Mέρες:  Σουδές στον Γ.Σ.

         Κατανομή οργάνων: s., narr., orch. [2 2 2 2/ 4 2 2 1/ pno./ hrp./ perc. (2)/ 14 12 10 8 6]

         Μορφή: τέσσερα μέρη [Ι (Δευτέρα), ΙΙ (Τετάρτη), ΙΙΙ (Παρασκευή), ΙV (Κυριακή)]

         Πρώτη εκτέλεση: 17 Δεκεμβρίου 2000, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, σοράνο: Βασιλική Καραγιάννη, αφηγητής: Νίκος Κουρής,  Oρχήστρα των Xρωμάτων, διευθυντής ορχήστρας: Mίλτος Λογιάδης.

         Παρατηρήσεις: Tο έργο αοτελεί εκδοχή ενορχηστρωτικής και δομικής μεγένθυνσης του ροηγηθέντος Mέρες:  Σουδές στον Γ.Σ. για σοράνο, αφηγητή και ορχήστρα δωματίου.  Oι διαφοροοιήσεις αφορούν αφενός μεν το μέρος της φωνής αφετέρου δε την ενορχήστρωση.

 

48    Του Κανενός το Ρόδο        

         για βιόλα και ηλεκτρονικά

         Χρονολογία σύνθεσης: 2001

         Διάρκεια / Duration: 20

         Μορφή:  έξι μέρη (αίζονται χωρίς διακοή) [1. Eισαγωγή, 2. Iντερμέδιο I, 3. Mουσική της Έρημης Xώρας, 4. Iντερμέδιο II, 5. H Φούγκα του θανάτου, 6. Eίλογος – Σχόλιο στη Φούγκα του Θανάτου]

         Πρώτη εκτέλεση: 5 Μαΐου 2001, Βιένη, βιόλα: Δημήτρης Πολυζωίδης

         Παρατηρήσεις: Στο ηλεκτρονικό μέρος ακούγεται ααγγελία οιημάτων του Paul Celan αό τον ίδιο τον οιητή. Tο ηλεκτρονικό μέρος έγινε αό το Mηνά Eμμανουήλ και το συνθέτη.

 

49    Mουσική γιά την Nάουσα (β)                  

         Μουσική για οτικοακουστική αράσταση

         Χρονολογία σύνθεσης: 2001

         Διάρκεια: 20

         Κατανομή οργάνων: synthesizers, ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοi

         Παρατηρήσεις: Παραγωγή της οινοαραγωγικής εταιρείας Μουτάρης (Νάουσα, Μακεδονία)

 

50    Σονάτα (ένα μουσικό σκηνικό)

         για σεξτέτο εγχόρδων και κρουστά

         Χρονολογία σύνθεσης: 2001

         Διάρκεια: 13

         Κατανομή οργάνων: perc., str. (2 2 2) 

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 14 Μαΐου 2001, Aθήνα, αίθουσα συναυλιών Eλληνοαμερικάνικης Ένωσης, Φεστιβάλ Mουσικές του Kόσμου, Eλληνικό Συγκρότημα Σύγχρονης Mουσικής, διευθυντής ορχήστρας, Θ. Aντωνίου.

 

51    (Σε Κατάσταση Ρευστότητας ΙΙ) / In a State of Flux II

         για βιολί και ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2001

         Διάρκεια: 15

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 20 Mαΐου 2002, Θεσσαλονίκη, Bαφοούλειο Πνευματικό Kέντρο, βιολί: Μαρία Σανού, ιάνο: Λενιώ Λιάτσου.

 

52    O Kύκλος της ειστροφής: Aναζητώντας το Xαμένο Xρόνο) για γυναικεία φωνή, ενόργανο σύνολο και ηλεκτρονικά

         Χρονολογία σύνθεσης: 2002

         Διάρκεια: 35

         Kείμενο: M. Λαιδάκης, A. Σικελιανός

         Κατανομή οργάνων: ms., pno, vn., vla., vc., el.

         Μορφή: εφτά μέρη: 1. Συνομιλία, 2. Intermedio I, 3. Πάει ο αλιός ο χρόνος, 4. O Φόβος, 5. Xρόνια αγαιώνται, 6. Intermedio II ( H διλή φλόγα), 7. Nα συνθέσω τη γαλήνη . . .

         Πρώτη εκτέλεση: 20 Mαΐου 2002, Θεσσαλονίκη, Bαφοούλειο Πνευματικό Kέντρο, φωνή: Γιούλα Mιχαήλ, ιάνο: Iωάννα Πολυζωίδου, βιολί: Δημήτρης Xανδράκης, βιόλα: Xαρά Σειρά, βιολοντσέλο: Δημήτρης Πάτρας.

         Παρατηρήσεις: H Συνομιλία, τα τρία τραγούδια (Πάει ο αλιός ο χρόνος, O Φόβος, Xρόνια αγαιώνται), το Intermedio II (H διλή φλόγα) και το ηλεκτρονικό Nα συνθέσω τη γαλήνη μορούν να εκτελεσθούν ως αυτοτελή έργα.

 

52a Συνομιλία

         για βιολοντσέλο και ηλεκτρονικά      

         Χρονολογία σύνθεσης: 2002

         Διάρκεια: 15.

         Μορφή:  ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 20 Μαΐου 2002, Θεσσαλονίκη, Bαφοούλειο Πνευματικό Kέντρο, βιολοντσέλο: Δημήτρης Πάτρας

         Παρατηρήσεις: Η Συνομιλία είναι το ρώτο μέρος του Κύκλου της Ειστροφής. Tο ηλεκτρονικό μέρος ου εριλαμβάνει τη 2η Σουίτα για βιολοντσέλο του Bach και ααγγελία του Γ. Σεφέρη έγινε αό το συνθέτη.

 

52b Ιντερμέδιο: H διλή φλόγα  

         για βιολί και βιόλα

         Χρονολογία σύνθεσης: 2002

         Διάρκεια: 10

         Μορφή: ένα μέρος / one movement

         Πρώτη εκτέλεση: 20 Mαΐου 2002, Θεσσαλονίκη, Bαφοούλειο Πνευματικό Kέντρο, βιολί: Δημήτρης Xανδράκης, βιόλα: Xαρά Σειρά

         Παρατηρήσεις: Tο Intermedio (H διλή φλόγα) είναι το έκτο μέρος του Kύκλου της Eιστροφής.

 

53    Mουσική γιά την Kρήτη       

         Μουσική για οτικοακουστική αράσταση

         Χρονολογία σύνθεσης: 2002

         Διάρκεια: 20

         Κατανομή οργάνων: synthesizers, ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοi

         Παρατηρήσεις: Παραγωγή της οινοαραγωγικής εταιρείας Μουτάρης (Φανταξοχώρι, Κρήτη)

 

54    Mουσική γιά τον Bελβενδό Mακεδονίας    

         Μουσική για οτικοακουστική αράσταση

         Χρονολογία σύνθεσης: 2002

         Διάρκεια: 20

         Κατανομή οργάνων: synthesizers, ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοi

         Παρατηρήσεις: Παραγωγή της οινοαραγωγικής εταιρείας Bογιατζής (Βελβενδός, Μακεδονία)

 

55    Mουσική για την Πάρο

         Μουσική για οτικοακουστική αράσταση

         Χρονολογία σύνθεσης: 2002

         Διάρκεια: 20

         Κατανομή οργάνων: synthesizers, ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοi

         Παρατηρήσεις: Παραγωγή της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Πάρου.

 

56    Αφήγηση: Nα συνθέσω τη γαλήνη . . .   

         για ορχήστρα και ηλεκτρονικά

         Χρονολογία σύνθεσης: 2003

         Διάρκεια:10

         Κατανομή οργάνων: orch. [3 3 4 3 1 / 4 2 3 1 / perc. (3) / 16 14 12 10 8], el. 

         Mορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 14 Mαρτίου 2003, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, Kρατική Oρχήστρα Θεσσαλονίκης, διεύθυνση ορχήστρας: Kάρολος Tρικολίδης.

         Παρατηρήσεις:  Tο ηλεκτρονικό μέρος εριέχεται σε CD. Mεγάλο μέρος των ηλεκτρονικών συνίσταται σε ααγγελίες οιημάτων των ελλήνων οιητών Γ. Σεφέρη, N. Γ. Πεντζίκη, Z. Kαρέλλη και A. Eμειρίκου αό τους ίδιους τους οιητές.  Ο αρχικός τίτλος ήταν Να συνθέσω τη γαλήνη . . . .

 

57    Ανάγνωση Κωστή Παλαμά

         για μέτζο σοράνο, ενόργανο σύνολο και ηλεκτρονικά

         Χρονολογία σύνθεσης: 2003

         Διάρκεια: 12

         Κείμενο: Κωστής Παλαμάς, Tάφος

         Κατανομή οργάνων: ms., pno., str. (2 1 1 1), el.

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 5 Μαΐου 2003, Πάτρα, μέτζο σοράνο: Γιούλα Μιχαήλ, ιάνο: Ανδρέας Ζαφειρόουλος, Κουαρτέτο Πατρών

 

58    Διαδρομή: Route E-75        

         για ορχήστρα

         Χρονολογία σύνθεσης:1995-2003

         Διάρκεια: 20

         Κατανομή οργάνων: orch. [2 2 2 2 / 4 2 2 1 perc. (2) / hrp. / pno. / 12 12 8 8 6]

         Μορφή: τρια μέρη / three parts (αίζονται χωρίς διακοή

         Παρατηρήσεις: Δεν έχει εκτελεσθεί δημόσια. Ηχογραφήθηκε αό τη Συμφωνική Oρχήστρα Boυλγαρίας (διεύθυνση ορχήστρας: Άλκης Παναγιωτόουλος). Η ηχογράφηση κυκλοφορεί σε CD Έργα για Ορχήστρα Ελλήνων Μουσουργών (LYRA CD 1044).

 

59     (Σε Κατάσταση Ρευστότητας ΙΙα: Διαβάτη, δεν υάρχει δρόμος, ρέει να ροχωρήσεις) / In a State of Flux IIa: Caminante, no hay caminos, hay que caminar

         για βιολί, ιάνο και ορχήστρα

         Χρονολογία σύνθεσης: 2004

         Διάρκεια: 20

         Κατανομή οργάνων: vn., pno., orch. [2 2 3 2 / 4 2 3 1 / perc. (3) / 16 14 12 10 8]

         Mορφή / Form: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 5 Φεβρουαρίου 2004, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, βιολί: Δημήτρης Πολυζωίδης, ιάνο: Λενιώ Λιάτσου, Ορχήστρα των Χρωμάτων, διευθυντής ορχήστρας: Μίλτος Λογιάδης.

         Παρατηρήσεις: Παραγγελία της Ορχήστρας των Χρωμάτων.

 

60    Σύννεφα

         για μέτζο σοράνο και ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2004

         Διάρκεια: 12

         Κείμενο: Tσαρλς Μoντλέρ, Μελαγχολία στο Παρίσι

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 2 Νοεμβρίου 2004, Θεσσαλονίκη, Θέατρο Άνετον, φωνή: Γιούλα Μιχαήλ, ιάνο: Ιωάννα Πολυζωίδου

 

61    Προοτικές

         για ιάνο και ροηχογραφημένα μέρη ιάνου

         Χρονολογία σύνθεσης: 2004

         Διάρκεια: 9 ή /or12

         Μορφή: κινητή

         Πρώτη εκτέλεση: 2 Νοεμβρίου 2004, Θεσσαλονίκη, Θέατρο Άνετον, ιάνο: Ιωάννα Πολυζωίδου Παρατηρήσεις: Το έργο αοτελείται αό τέσσερα μέρη, αό τα οοία τα τρία ρώτα μορούν να αιχτούν με οοιαδήοτε σειρά ενώ το τέταρτο είναι ροαιρετικό. Τα μέρη 1, 2, και 3 είναι ροηχογραφημένα και εριέχονται σε CD.

 

62    Tρία Πορτρέτα

         για ορχήστρα

         Χρονολογία σύνθεσης: 2004

         Διάρκεια: 17

         Κατανομή οργάνων: orch. [3 3 4 3 / 4 3 3 1 / tmp., perc. (4) / 14 12 10 8 6]

         Μορφή: ετά μέρη (αίζονται χωρίς διακοή) [1. Πρόλογος, 2. Πορτρέτο Ι, 3. Ιντερμέδιο Α, 4. Πορτρέτο ΙΙ, 5. Ιντερμέδιο Β, 6. Πορτρέτο ΙΙΙ, 7. Είλογος].

         Πρώτη εκτέλεση: 10 Δεκέμβριου 2004, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, διευθυντής ορχήστρας: Στέφανος Τσιαλής.

         Παρατηρήσεις: Παραγγελία της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης

 

63    Πέντε Κομμάτια για Ορχήστρα

         για ορχήστρα

         Χρονολογία σύνθεσης: 2004

         Διάρκεια: 20

         Κατανομή οργάνων: orch. [2 1 2 1  / 2 1 1 / perc. (1) / 8 6 4 4 2]

         Μορφή: έντε μέρη [I – II – III – IV (Μαρμαρυγή) - V]

         Πρώτη εκτέλεση: 5 Μαρτίου 2005, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής, διευθυντής ορχήστρας: Θόδωρος Αντωνίου.

         Παρατηρήσεις: Παραγγελία του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

 

64    Mακεδονία

         Μουσική για Πλανητάριο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2005

         Διάρκεια: 15

         Κατανομή οργάνων: synthesizers, ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοi

         Παρατηρήσεις: Παραγωγή του Υουργείου Μακεδονίας Θράκης και του Μουσείου Τεχνολογίας

 

65    Ανάλεκτα

         for mandolin, choir and electronics

         Χρονολογία σύνθεσης: 2006

         Διάρκεια: 17

         Κατανομή οργάνων: mand., choir, ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοi

         Μορφή: 6 μέρη (αίζονται χωρίς διακοή): (1) Σχόλιο στο Ταxim I – (2) Ξανθούλα 1 – (3) Σχόλιο στην Ξανθούλα – (4) Αυγούλα, Θέλω να φύγω, Της Γης – (5) Σχόλιο στην Αυγούλα – (6) Της Γης 2 – Ξανθούλα 2.

         Πρώτη εκτέλεση: 15 Σετέμβριου 2006, Δημοτικό Θέατρο Ζακύνθου, μαντολίνο: Δημήτρης Μαρίνος. Χορωδία: Τραγουδιστάδες.

 

65a   Σχόλιο στο Ταxim 1

          for mandolin and electronics 

         Χρονολογία σύνθεσης: 2006

         Διάρκεια: 5

         Κατανομή οργάνων: mand., ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοi

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 15 Σετέμβριου 2006, Δημοτικό Θέατρο Ζακύνθου, μαντολίνο: Δημήτρης Μαρίνος Παρατηρήσεις: ρώτο μέρος των Ανάλεκτων.

 

65b   Σχόλιο στην Ξανθούλα

         for mandolin and electronics 

         Χρονολογία σύνθεσης: 2006

         Διάρκεια: 5

         Κατανομή οργάνων: mand., ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοι.

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 15 Σετέμβριου 2006, Δημοτικό Θέατρο Ζακύνθου, μαντολίνο: Δημήτρης Μαρίνος Παρατηρήσεις: τρίτο μέρος των Ανάλεκτων

 

66     Hμερολόγιο: Εγγραφή Ι (Adieu)

         για ενόργανο σύνολο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2006

         Διάρκεια: 10

         Κατανομή οργάνων: fl. (picc. & alto fl.), bass cl., piano, 2 vns, vla, vc. & d.b.

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 4 Δεκεμβρίου 2006, Θεσσαλονίκη, Μέγαρο Μουσικής, DissonArt Ensemble, διευθυντής ορχήστρας : Νίκος Αθηναίος.

 

66α Adieu

         για ενόργανο σύνολο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2011

         Διάρκεια: 11

         Κατανομή οργάνων: fl. (picc. & alto fl.), bass cl., piano, 1 vn. & vc.

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 30 Noεμβρίου 2012, Schlosstheater Rheinberg, Rheinberg, Germany, Interface Ensemble, διεύθ. συνόλου: Scott Voyles.

         Παρατηρήσεις: το Adieu αοτελεί διασκευή της Εγγραφής Ι για τα συγκεκριμένα όργανα.  Έχουν ροστεθεί ορισμένα νέα μέρη. 

 

67     Ημερολόγιο ΙΙ (Berceuze pour Polydor)

         για φλάουτο, βιολοντσέλο & ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2007

         Διάρκεια: 2

         Κατανομή οργάνων: fl., vc. & pno

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 25 Ιανουαρίου 2009, Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκη, Τrio IAMA

 

68     Ημερολόγιο: Εγγραφή ΙΙI (Aber alle ist sinnlos)

         για ενόργανο σύνολο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2007

         Διάρκεια: 10

         Κατανομή οργάνων: cl., trb., tba., perc., pno., vn., vc.

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 27 Μαρτίου 2008, Αίθουσα συναυλιών Φίλιος Νάκας, Ελληνικό Συγκρότημα Σύγχρονης Μουσικής, διευθυντής συνόλου: Aλέξης Αγραφιώτης.

 

69     Ημερολόγιο: Εγγραφή IV (Ι have nothing to say and I say it – and this is poetry)

         για βιολί και ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2008

         Διάρκεια: 12

         Κατανομή οργάνων: vn., pno

         Πρώτη εκτέλεση: 15 Μαΐου 2008, Ίδρυμα Εικαστικών & Μουσικών Τεχνών, βιολί: Έ. Χριστοδούλου, ιάνο: Σ. Δεληγιαννόουλος.

 

 

70     Ημερολόγιο: Εγγραφή V (Go End There)

         για φωνή, φλάουτο, ιάνο & κόντραμάσο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2009

         Διάρκεια: 11

         Κατανομή οργάνων: voice, fl., pno., db.

         Πρώτη εκτέλεση:

 

71     Τρίτυχον

         για φλάουτο, βιολοντσέλο & ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2009

         Διάρκεια 13

         Κατανομή οργάνων, vn, vc., pno

         Πρώτη εκτέλεση: 20 Αριλίου 2010, Block 33, Θεσσαλονίκης, Trio IAMA (φλάουτο: Ι. Ανισέγκος, βιολοντσέλο: Μ. Ανισέγκου, ιάνο: Α. Ανισέγκος)

          Παρατηρήσεις:  Έχει ηχογραφηθεί και εριέχεται στο CD Present Perfect της εταιρείας  Dissonance Records.

 

72     Ημερολόγιο: Εγγραφή VI (somebody answer simply)

         για ιάνο και ααγγελία

         Χρονολογία σύνθεσης: 2010

         Διάρκεια: 10

         Κατανομή οργάνων: ιάνο

         Πρώτη εκτέλεση: 28 Αριλίου 2012, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, ιάνο: Λενιώ Λιάτσου

 

73     Howl

         για βαρύτονο σαξ., ηλ. κιθάρα & ακκορντεόν

         Χρονολογία σύνθεσης: 2010

         Διάρκεια: 11

         Κατανομή οργάνων: bar. sax., el. guit., acc.

         Πρώτη εκτέλεση: 17 Αριλίου 2011, Mέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, Φεστιβάλ Guitar Plus, βαρ. σαξόφωνο: Θ. Σωτηριάδης, ηλ. κιθάρα: Κ. Μακρυγιαννάκης, ακκορντεόν: Κ. Ράτης.

         Παρατηρήσεις:  Το έργο μορεί να αιχτεί μα αράλληλη ααγγελία ορισμένων τμημάτων του ομώνυμου οιήματος του A. Ginsberg σε συγκεκριμένα σημεία.

 

74     Ηχητικά Τοία

         για κρουστά

         Χρονολογία σύνθεσης: 2011

         Διάρκεια: 13

         Κατανομή οργάνων: multi-perc.

         Πρώτη εκτέλεση: 27 Μαΐου 2012, Αίθουσα Παλλάς, Θεσσαλονίκη, κρουστά: Πέτρος Γκαμέλης

 

75     Impromptu noir

         για ιάνο & ορχήστρα

         Χρονολογία σύνθεσης: 2011

         Διάρκεια: 11

         Κατανομή οργάνων: orch. [3 3 4 3 / 4 3 3 1 / tmp., perc. (4) / 14 12 10 8 6]

         Πρώτη εκτέλεση: 1 Μαρτίου 2013, Αίθουσα Τελετών Α.Π.Θ., Θεσσαλονίκη, ιάνο: Λενιώ Λιάτσου, διεύθ. ορχήστρας: Alain Paris, Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης

 

76     Τέσσερεις Αλληγορίες

         για φωνή κοντρατενόρου και φλογέρες

         Χρονολογία σύνθεσης: 2012

         Διάρκεια: 12

         Κατανομή οργάνων: φωνή κοντρατενόρου, φλογέρες τενόρο και κόντραμάσα

         Πρώτη εκτέλεση: 23 Φεβρουαρίου 2013, Αίθουσα Δοκιμών Κ.Ο.Θ. Σόλων Μιχαηλίδης. Kοντρατενόρος: Javier Hagen, Φλογέρες: Ulrike Mayer-Spohr.

         Παρατηρήσεις:  Οι Τέσσερεις Αλληγορίες μορούν να αιχτούν με όοια

         σειρά ειλέξουν οι εκτελεστές.  Το έργο είναι ανάθεση του ελβετικού

         ντουέτου UMS n JIP στο λαίσιο του εγχειρήματος GREECE PROJECT

         ου συνόσταται στην αραγγελία έργων αό οκτώ έλληνες συνθέτες για

         το συγκεκριμένο ντουέτο.

 

77     Δύο Μινιατούρες

         για φλάουτο, κλαρινέτο, ιάνο, βιολί, βιολοντσέλο & κόντραμάσο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2013

         Διάρκεια: 2 (1 κάθε μιανιατούρα)

         Κατανομή οργάνων: φλάουτο, κλαρινέτο, ιάνο, βιολί, βιολοντσέλο & κόντραμάσο

         Πρώτη εκτέλεση: 14 Oκτωβρίου 2013, Θεσσαλονίκη, Πολιτιστικό Κέντρο Μ.Ι.Ε.Τ.- Βίλα Κααντζή στα λαίσια των 48ων Δημητρίων.  Συμμετοχή στο Collaborative Miniature Project του dissonArt ensemble.

         Τίτλοι: Dream in empry space και Falling drops in empty space.

         Παρατηρήσεις: Οι δύο μινιατούρες  μορούν να αιχτούν ανεξάρτητες η μία αό την άλλη.

 

78     Encore: Where to?

         για έξι ιάνα και δώδεκα ιανίστες

         Χρονολογία σύνθεσης: 2013

         Διάρκεια: 2

         Πρώτη εκτέλεση: 27 (& 29) Δεκεμβρίου 2013, Θεσσαλονίκη, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης στα λαίσια του Φεστιβάλ Πιάνου Θεσσαλονίκης 2013. 

         Παρατηρήσεις: Tο έργο υήρξε αραγγελία του Piandaemonium για σύνθεση ενός ecore για τις συναυλίες του Piandaemonium στο Φεστιβάλ Πιάνου 2013.

 

ΤΑΞΙΝΟΜΗΜΕΝΟΙ ΚΑΤΑΛΟΓΟΙ

 

ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

 

Opus

16  Nόστου δε μνήσαι . . . (1990)

       για ορχήστρα

 

58  Διαδρομή: Route E-75 (2003)        

       για ορχήστρα

 

62  Tρία Πορτρέτα (2004)

       για ορχήστρα

 

63  Πέντε Κομμάτια για Ορχήστρα (2004)

       για ορχήστρα

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΣΟΛΟ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΟΡΧΗΣΤΡΑ

 

 59         (Σε Κατάσταση Ρευστότητας ΙΙα: Διαβάτη, δεν υάρχει δρόμος, ρέει να ροχωρήσεις) / In a State of Flux IIa: Caminante, no hay caminos, hay que caminar για βιολί, ιάνο και ορχήστρα (2004)

 

75          Impromptu noir (2011)

              για ιάνο & ορχήστρα

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ

 

 56 Αφήγηση: Nα συνθέσω τη γαλήνη . . . (2003)

       για ορχήστρα και ηλεκτρονικά

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΔΜΑΤΙΟΥ ΜΕ Ή ΧΡΙΣ ΣΟΛΟ ΟΡΓΑΝΑ

 

28  Mεταμορφώσεις: Παρασκευάς ή στις μονές του Eιρηνικού (1993)

       για ορχήστρα δωματίου

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΕΓΧΟΡΔΝ ΜΕ Ή ΧΡΙΣ ΣΟΛΟ ΟΡΓΑΝΑ

 

34  In stile antico (1994)

       για ορχήστρα εγχόρδων

 

ΕΝΟΡΓΑΝΑ ΣΥΝΟΛΑ

 

5       Ο Κύκλος της Κραυγής  (1986)      

         για κουιντέτο χαλκίνων και κρουστά

 

7       Στιγμή α: έκρηξη μιάς ηλιαχτίδας  (1987)

         για ενόργανο σύνολο

 

10     Nόστου δε μνήσαι . . . (1988)

         για ενόργανο σύνολο

 

14     Σκίτσα του Rogers Park (1989)       

         για ενόργανο σύνολο

 

38     Eιστροφή (1996)  

         για αφηγητή, ενόργανο σύνολο και ηλεκτρονικά

 

50     Σονάτα (ένα μουσικό σκηνικό) (2001)

         για σεξτέτο εγχόρδων και κρουστά

 

66     Hμερολόγιο: Εγγραφή Ι (Adieu) (2006)

         για ενόργανο σύνολο

 

66α  Adieu (2011)

         για ενόργανο σύνολο

 

68     Ημερολόγιο: Εγγραφή ΙΙI (Aber alle ist sinnlos) (2007)

         για ενόργανο σύνολο

 

77  Two Miniatures

       for instrumental ensemble

 

78     Encore: Where to?

         for 6 pianos and 12 pianists

 

ΚΟΥΑΡΤΕΤΑ

 

15  Vera Quartet: . . . καταστάσεις. . . (1990)

       για κουαρτέτο εγχόρδων  

 

ΤΡΙΟ

 

13  (Σε Κατάσταση Ρευστότητας Ι) / In a State of Flux I (1989)

       για βιολί, κλαρινέτο και ιάνο

 

67  Ημερολόγιο ΙΙ (Berceuze pour Polydor) (2007)

       για φλάουτο, βιολοντσέλο & ιάνο

 

71  Τρίτυχον (2009)

       για φλάουτο, βιολοντσέλο & ιάνο

 

73  Howl  (2010)

       για βαρύτονο σαξ., ηλ. κιθάρα & ακκορντεόν

 

ΝΤΟΥΕΤΟ

 

2     Συνθετική Σουδή   (1984)  

       για κλαρινέτο και βιολοντσέλο

 

12  Αυτοσχεδιασμός άνω σε μια Οικογενειακή Υόθεση (1989)             

       για κόντρα μάσο και ιάνο

 

25  (Eίτε είτε) Entweder oder (1991)   

       για βιόλα και ιάνο

 

27  (Mια άλλη νοή ΙΙ) / Ein andrer Hauch II (1992)

       για φλάουτο και κρουστά

 

29  Σφίγξ (1992)

       για μαντολίνο και κρουστά

 

39  Aναμονή (1997)     

       για βιολί και κιθάρα

 

51  (Σε Κατάσταση Ρευστότητας ΙΙ) / In a State of Flux II (2001)

       για βιολί και ιάνο

 

52b  Ιντερμέδιο: H διλή φλόγα  (2002)

       για βιολί και βιόλα

 

69  Ημερολόγιο: Εγγραφή IV have nothing to say and I say it – and this is poetry) (2008)             

       για βιολί και ιάνο

 

76  Τέσσερεις Αλληγορίες (2012)

       για φωνή κοντρατενόρου και φλογέρες

 

ΣΟΛΟ

 

17  Το Όνειρο του Ακίρα (1990)

       για κλαρινέτο

 

19  Tαξίμια  (1991)      

       για μαντολίνο

 

20  Mια άλλη νοή Ι (1991)

       για φλάουτο

 

30  In Memoriam  (1993)

       για βιολί

 

31  Σχόλια άνω σ ένα θέμα (1993)

       για άλτο σαξόφωνο

 

74  Ηχητικά Τοία (2011)

       για κρουστά

 

ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΠΙΑΝΟ

 

1     OPUS 1 (1984)    

       για ιάνο

 

3     (Bερολίνο) / Berlin (1985) 

       για ιάνο

 

4     Πέντε Πρελούδια (1986)    

       για ιάνο

 

35  Τρεις Σουδές  (1995)       

       για ιάνο

 

72  Ημερολόγιο: Εγγραφή VI (somebody answer simply) (2010)

       για ιάνο και ροαιρετική ααγγελία

 

ΧΟΡΔΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ A CAPELLA

 

40  Pάγκα – αράγκα ή Oταν τα συνήθη λόγια δεν αρκούν (1998)

       για χορωδία

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΧΟΡΔΙΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ

 

65  Ανάλεκτα (2006)

       for mandolin, choir and electronics

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΦΝΗ ΚΑΙ ΟΡΧΗΣΤΡΑ

 

45  Μαύρος Ήλιος ΙΙ (2000)

       για σοράνο και ορχήστρα

 

47  Mέρες (2000)

       για σοράνο aφηγητή και ορχήστρα

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΦΝΗ ΚΑΙ OΡΧΗΣΤΡΑ ΕΓΧΟΡΔΝ

 

43  Ώσις (1999)

       για σοράνο και ορχήστρα εγχόρδων

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΦΝΗ ΚΑΙ OΡΧΗΣΤΡΑ ΝΥΚΤΝ ΟΡΓΑΝΝ

 

46  Aφιέρωμα στη Λευκάδα  (2000)     

       για μέτζο σοράνο και ορχήστρα νυκτών εγχόρδων

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΦΝΗ ΚΑΙ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΔΜΑΤΙΟΥ

 

8       Mέρες:  Σουδές στον Γ.Σ. (1987)

         για σοράνο, αφηγητή και ορχήστρα δωματίου

 

24     Μαύρος Ήλιος I (1991)

       για σοράνο και ορχήστρα δωματίου

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΦΝΗ ΚΑΙ ΕΝΟΡΓΑΝΟ ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ Ή ΧΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ

 

6       Θρηνωδία Ι (1987) 

         για δύο γυναικείες φωνές, ενόργανο σύνολο και αφηγητή

 

18     Aντανακλάσεις του νερού (1991)

         για φλάουτο, όμοε, κλαρινέτο και σοράνο

 

21     (Περί την οίηση) ber Poesie (1991)

         για σοράνο και ενόργανο σύνολο

 

21a  Λυούμαι γιατί άφησα να εράσει . . . (1991)

         για σοράνο, φλάουτο, τρομόνι και ιάνο

 

22b  Ποιος θα υέμενε βάρη . . . (1991)

         για σοράνο και κλαρινέτο

 

22c   Άνθη (1991)

         για σοράνο, βιολί και κιθάρα

 

44     O Πειρασμός (1999)

         για σοράνο και κουιντέτο ξυλίνων νευστών

 

52     O Kύκλος της ειστροφής:

         Aναζητώντας το Xαμένο Xρόνο (2002)

         για γυναικεία φωνή, ενόργανο σύνολο και ηλεκτρονικά

 

57     Ανάγνωση Κωστή Παλαμά (2003)

         για μέτζο σοράνο, ενόργανο σύνολο και ηλεκτρονικά

 

70     Ημερολόγιο: Εγγραφή V (Go End There) (2009)

         για φωνή, φλάουτο, ιάνο & κόντραμάσο

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΦΝΗ ΚΑΙ ΠΙΑΝΟ

 

36     Eμειρίκος A (1995)

         για τενόρο και ιάνο

 

60     Σύννεφα (2004)

         για μέτζο σοράνο και ιάνο

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

 

23     REQUIEM (1991)

         μουσική μαγνητοταινίας

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΣΟΛΟ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ

 

48     Του Κανενός το Ρόδο (2001)        

         για βιόλα και ηλεκτρονικά

 

52a  Συνομιλία (2002)

         για βιολοντσέλο και ηλεκτρονικά   

   

61     Προοτικές (2004)

         για ιάνο και ροηχογραφημένα μέρη ιάνου

 

65a  Σχόλιο στο Ταxim 1 (2006)

         για μαντολίνο και ηλεκτρονικά

 

65b  Σχόλιο στην Ξανθούλα (2006)

         για μαντολίνο και ηλεκτρονικά

 

ΣΚΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

 

9       Περιγραφή Εικόνας (1988)

         Θεατρική μουσική

 

32     O Δον Kιχώτης (1993)      

         Θεατρική μουσική

 

41     Η ειστροφή των Τσε (1998)     

         Θεατρική μουσική

 

42     Tρικυμία (1998)    

         Θεατρική μουσική

 

ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΧΟΡΟ

 

33     Eλκυστές (1993)     

         Μουσική για χορό

 

ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ AUDIO-VISUAL ΠΑΡΑΓΓΕΣ

 

11     Σαντορίνη (1989)

         Μουσική για οτικοακουστική αράσταση

 

26     Mουσική γιά τη Nάουσα (α) (1992)

         Μουσική για οτικοακουστική αράσταση

 

37     Θεσσαλονίκη (1997) 

         Μουσική για video

 

49     Mουσική γιά την Nάουσα (β) (2001)             

         Μουσική για οτικοακουστική αράσταση

 

53     Mουσική γιά την Kρήτη (2002)     

         Μουσική για οτικοακουστική αράσταση

 

54     Mουσική γιά τον Bελβενδό Mακεδονίας (2002)  

         Μουσική για οτικοακουστική αράσταση

 

55     Mουσική για την Πάρο (2002)

         Μουσική για οτικοακουστική αράσταση

 

64     Mακεδονία (2005)

         Μουσική για Πλανητάριο

 

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΠΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ

 

8       Mέρες:  Σουδές στον Γ.Σ. 

         για σοράνο, αφηγητή και ορχήστρα δωματίου

         Παραγγελία του φεστιβάλ Αύγουστος 1987 του Δήμου Ηρακλείου.

 

10     Nόστου δε μνήσαι . . .

         για ενόργανο σύνολο

         Παραγγελία της Φιλεκαιδευτικής Εταιρείας.

 

14     Σκίτσα του Rogers Park       

         για ενόργανο σύνολο

         Παραγγελία του Γ Προγράμματος της ΕΡΤ

 

24     Μαύρος Ήλιος I

         για σοράνο και ορχήστρα δωματίου

         Παραγγελία του συγκροτήματος ALEA III.

 

28     Mεταμορφώσεις: Παρασκευάς ή στις μονές του Eιρηνικού

         για ορχήστρα δωματίου

         Παραγγελία του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.

 

38     Eιστροφή (1996)  

         για αφηγητή, ενόργανο σύνολο και ηλεκτρονικά

         Παραγγελία του Οργανισμού Ευρωαϊκή Πολιτιστική Πρωτεύουσα Θεσσαλονίκη 1997.

 

46     Aφιέρωμα στη Λευκάδα (2000)     

         για μέτζο σοράνο και ορχήστρα νυκτών εγχόρδων

         Παραγγελία του Δήμου Λευκάδας για τις Γιορτές Λόγου και Τέχνης.

 

59     (Σε Κατάσταση Ρευστότητας ΙΙα: Διαβάτη, δεν υάρχει δρόμος, ρέει να ροχωρήσεις) / In a State of Flux IIa: Caminante, no hay caminos, hay que caminar (2004)

         για βιολί, ιάνο και ορχήστρα

         Παραγγελία της Ορχήστρας των Χρωμάτων.

 

62     Tρία Πορτρέτα (2004)

         για ορχήστρα

         Παραγγελία της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης

 

63     Πέντε Κομμάτια για Ορχήστρα (2004)

         για ορχήστρα

         Παραγγελία του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

 

73     Howl (2010)

         για βαρύτονο σαξ., ηλ. κιθάρα & μαγιάν

         Παραγγελία του Φεστιβάλ Guitar Plus.

 

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΠΟ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ

 

19     Tαξίμια (1991)     

         για μαντολίνο

        Παραγγελία του Δημήτρη Μαρίνου

 

25     (Eίτε είτε) Entweder oder (1991)   

         για βιόλα και ιάνο

         Παραγγελία του Δημήτρη Πολυζωίδη

 

29     Σφίγξ (1992)

         για μαντολίνο και κρουστά

         Παραγγελία του Δημήτρη Μαρίνου

 

31     Σχόλια άνω σ ένα θέμα (1993) 

         για άλτο σαξόφωνο

         Παραγγελία του Θανάση Ζέρβα

 

39     Aναμονή (1997)    

         για βιολί και κιθάρα

         Παραγγελία του Σύρου Γκιγκόντη

 

48     Του Κανενός το Ρόδο (2001)     

         για βιόλα και ηλεκτρονικά

         Παραγγελία του Δημήτρη Πολυζωίδη

 

51     (Σε Κατάσταση Ρευστότητας ΙΙ) / In a State of Flux II (2001)

         για βιολί και ιάνο

         Παραγγελία της Λενιώς Λιάτσου και Μαρίας Σανού

 

60     Σύννεφα (2004)

         για μέτζο σοράνο και ιάνο

         Παραγγελία της Γιούλας Μιχαήλ και Ιωάννας Πολυζωίδου

 

61     Προοτικές (2004)

         για ιάνο και ροηχογραφημένα μέρη ιάνου

         Παραγγελία της Ιωάννας Πολυζωίδου

 

67     Ημερολόγιο ΙΙ (Berceuze pour Polydor) (2007)

         για φλάουτο, βιολοντσέλο & ιάνο

         Παραγγελία του Trio IAMA

 

69     Ημερολόγιο: Εγγραφή IV have nothing to say and I say it – and this is poetry) (2008)

         για βιολί και ιάνο

         Παραγγελία της Εύας Χριστοδούλου και του Σύρου Δεληγιανόουλου

 

70     Ημερολόγιο: Εγγραφή V (Go End There) (2009)

         για φωνή, φλάουτο, ιάνο & κόντραμάσο

         Παραγγελία του Ζαχαρία Ταρμάγκου

 

71     Τρίτυχον (2010)

         για φλάουτο, βιολοντσέλο & ιάνο

         Παραγγελία του Trio IAMA

 

76     Τέσσερεις Αλληγορίες (2012)

         για φωνή κοντρατενόρου και φλογέρες

         Παραγγελία του ελβετικού ντουέτου σύγχρονης μουσικής UMS n JIP