Kατάλογος Έργων

 

Opus

1       ÒOPUS 1Ó     

         για ¹ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1984

         Διάρκεια: 10Õ

         Μορφή:  ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: εκτέλεση: 20 Μαΐου 2002, Θεσσαλονίκη, Bαφο¹ούλειο

         Έκδοση: NAKAS

 

2       Συνθετική Σ¹ουδή    

         για κλαρινέτο και βιολοντσέλο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1984

         Διάρκεια: 3Õ

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: εκτέλεση: Ιούλιος 1984, Σαντορίνη, κλαρινέτο: Νίκος

         Γκίνος, βιολοντσέλο: Α¹όστολος Χανδράκης

         Πνευματικό Kέντρο, Ερατώ Αλακιοζίδου.

         Παρατηρήσεις: Ηχογραφήθηκε και μεταδόθηκε α¹ο το ΓÕ Πρόγραμμα της ΕΡΤ.

 

3       (Bερολίνο) / Berlin   

         για ¹ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1985

         Διάρκεια: 3Õ

         Μορφή:  ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 1986, Boston University.

         Παρατηρήσεις: Υ¹άρχει ηχογράφηση του έργου αλλά η ¹αρτιτούρα έχει χαθεί.

 

4       Πέντε Πρελούδια     

         για ¹ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1986

         Διάρκεια: 10Õ

         Μορφή: ¹έντε μέρη

         Πρώτη εκτέλεση: 1986, Boston University

         Παρατηρήσεις: Η έκδοση του έργου ¹εριλαμβάνει ηχογράφηση του έργου α¹ό την Ιωάννα Πολυζωίδου.

          Έκδοση: ΝΑΚΑΣ

 

5    Ο Κύκλος της Κραυγής       

       για κουιντέτο χαλκίνων και κρουστά

       Χρονολογία σύνθεσης: 1986

       Διάρκεια: 8Õ

       Κατανομή οργάνων: 2 trp., hrn., trb., tba., perc.

       Μορφή / Form: ένα μέρος / one movement

       Πρώτη εκτέλεση: 1986, Αίθουσα Συναυλιών του Boston University, Atlantic

       Brass Quintet, κρουστά: Adam Levenson, διεύθυνση: Mιχάλης Λα¹ιδάκης

 

6  Θρηνωδία Ι   

       για δύο γυναικείες φωνές, ενόργανο σύνολο και αφηγητή

       Χρονολογία σύνθεσης: 1987

       Διάρκεια: 10Õ

       Κείμενο: Mιχάλης Λα¹ιδάκης

       Κατανομή οργάνων: s.(2), fl.(2), perc.(2), pno., d.b.

       Μορφή: ένα μέρος

       Πρώτη εκτέλεση: 1987, Βοστώνη, Συγκρότημα Σύγχρονης Mουσικής του

       Boston University, διεύθυνση ορχήστρας: Θόδωρος Aντωνίου,αφηγητής:

       Mιχάλης Λα¹ιδάκης

 

7    Στιγμή αÕ: έκρηξη μιάς ηλιαχτίδας  

       για ενόργανο σύνολο

       Χρονολογία σύνθεσης: 1987

       Διάρκεια: 12Õ.

       Κατανομή οργάνων: fl., cl., pno., perc.(1), vn., db.

       Μορφή: ένα μέρος

       Πρώτη εκτέλεση: 1987, Αίθουσα Συναυλιών του Boston University,

       Συγκρότημα Σύγχρονης Mουσικής του Boston University, διευθυντής

       ορχήστρας: Θόδωρος Aντωνίου

 

8    Mέρες:  Σ¹ουδές στον Γ.Σ. 

       για σο¹ράνο, αφηγητή και ορχήστρα δωματίου

       Χρονολογία σύνθεσης: 1987

       Διάρκεια: 22Õ.

       Kείμενο: Γιώργος Σεφέρης, ÒΣημειώσεις για μια EβδομάδαÓ, τα ¹οιήματα

       ÒΔευτέραÓ, ÔTετάρτηÓ, ÒΠαρασκευήÓ, ÒKυριακήÓ

       Κατανομή οργάνων: s., narr. (optional), ch. orch. (1 1 1 1 / 1 1 1 / pno. / hrp. /

       perc. (2) / 1 1 1 1 1)

       Μορφή: τέσσερα μέρη [Ι (Δευτέρα), ΙΙ (Τετάρτη), ΙΙΙ (Παρασκευή), ΙV

       (Κυριακή)]

       Πρώτη εκτέλεση: 4 Αυγούστου 1987, Hράκλειο, Kρήτη, σο¹ράνο: Judith

       Kellock, αφηγητής: Γιάννης Ζαβραδινός, συγκρότημα ÒALEA IIIÓ,

       διευθυντής ορχήστρας: Θόδωρος Aντωνίου.

       Παρατηρήσεις: Tο έργο βασίζεται στα ¹αρα¹άνω ¹οίηματα του Γ. Σεφέρη·

       λίγοι μόνον στίχοι έχουν μελο¹οιηθε, η δε α¹αγγελία είναι ¹ροαιρετική.

       Παραγγελία του Φεστιβάλ ÒAύγουστος 1987Ó του Δήμου Hρακλείου.

 

9    Περιγραφή Εικόνας  

       Θεατρική μουσική

       Χρονολογία σύνθεσης: 1988           

       Κείμενο: H. MŸller (Περιγραφή εικόνας)

       Παρατηρήσεις: Παραγωγή του θεάτρου ÇΣημείοÈ

 

10    ÒNόστου δε μνήσαι . . .Ó

       για ενόργανο σύνολο

       Χρονολογία: 1988

       Διάρκεια:15Õ

       Κατανομή οργάνων: fl., ob., cl., bsn., hrn., trp., tbn., pno., vn, vla, vc.

       Μορφή: ένα μέρος

       Πρώτη εκτέλεση: 8 Ιουνίου 1988, Αθήνα, Kεντρική Αίθουσα Αρσακείων

       Σχολείων Ψυχικού, μέλη της Συμφωνικής Oρχήστρας της Eλληνικης

       Pαδιοφωνίας, διευθυντής ορχήστρας, Θόδωρος Aντωνίου Παρατηρήσει.

       Στο τέλος του έργου δύο φωνές (εκτός σκηνής) τραγουδούν μία

       Òρεμ¹έτικηÓ μελωδία (του συνθέτη). Oι φωνές μ¹ορεί να είναι

       ¹ροηχογραφημένες. Παραγγελία της Φιλεκ¹αιδευτικής Εταιρείας.

 

11    Σαντορίνη

          Μουσική για ο¹τικοακουστική ¹αράσταση

         Χρονολογία σύνθεσης: 1989

         Διάρκεια: 20Õ

          Κατανομή οργάνων: synth.

          Παρατηρήσεις: Παραγωγή της οινο¹αραγωγικής εταιρείας ÒΜ¹ουτάρηςÓ (Σαντορίνη)

 

12    Αυτοσχεδιασμός ¹άνω σε μια Οικογενειακή Υ¹όθεση              

         για κόντρα μ¹άσο και ¹ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1989

         Διάρκεια: 15Õ

         Μορφή: ένα μέρος

          Παρατηρήσεις: Tο έργο α¹οτελεί οργανωμένο αυτοσχεδιασμό ¹ου

         ¹ραγματο¹οιήθηκε α¹ό κοινού με το Mιχάλη Σιγανίδη και ηχογραφήθηκε

         για το Eργαστήρι Σύγχρονης Mουσικής του ΓÕ Προγραμματος της

         EPT.  Περιλαμβάνεται στο CD του M. Σιγανίδη ÒTραίνο ΦάντασμαÓ.

 

13     (Σε Κατάσταση Ρευστότητας Ι) / In a State of Flux I

         για βιολί, κλαρινέτο και ¹ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1989

         Διάρκεια: 15Õ

         Μορφή: τρία μέρη (I, II, III)

          Παρατηρήσεις: Παραγγελία του Tρίτου Προγράμματος της EPT. Δεν έχει ηχογραφηθεί ή ¹αρουσιασθεί συναυλιακά.

 

14    Σκίτσα του Rogers Park       

         για ενόργανο σύνολο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1989

         Διάρκεια: 8Õ

         Κατανομή οργάνων: t.sax., pno., synth., vn., vc, db.).

         Μορφή: ένα μέρος

          Παρατηρήσεις: Tο έργο ηχογραφήθηκε για το ΓÕ Πρόγραμμα.  Δεν έχει ¹αρουσιασθεί συναυλιακά.

 

15    Vera Quartet: . . . καταστάσεις. . .

         για κουαρτέτο εγχόρδων

         Χρονολογία σύνθεσης: 1990

         Διάρκεια: 15Õ

         Μορφή: ένα μέρος

          Πρώτη εκτέλεση: 1990, Σικάγο, Northwestern University, Arditti Quartet, σε εργαστήρι σύνθεσης. Παρατηρήσεις / Notes: 1989, Bραβείο W.T. Farracy για Δημιουργική Μουσική.

 

16     ÒNόστου δε μνήσαι . . .Ó/

         για ορχήστρα

         Χρονολογία σύνθεσης: 1990

         Διάρκεια:  20Õ.

         Κατανομή οργάνων: orch. [2 2 2 2 / 4 2 2 1 / perc. (2) / hrp. / pno. / 12 12 8 8 6]

         Μορφή: ένα μέρος

          Πρώτη εκτέλεση:  Tο έργο ¹αρουσιάστηκε σε μουσικό εργαστήριο α¹ό την Civic Orchestra of Chicago. Δεν υ¹άρχει ηχογράφηση του έργου.

          Παρατηρήσεις: Tο έργο α¹οτελεί εκδοχή Òενορχηστρωτικής και δομικής

         μεγένθυνσηςÓ του ¹ροηγηθέντος ομότιτλου έργου για μικρό οργανικό

         σύνολο.

 

17    Το Όνειρο του Ακίρα

         για κλαρινέτο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1990

         Διάρκεια: 12Õ

         Μορφή:  ένα μέρος

          Πρώτη εκτέλεση: 17 Νοεμβρίου 1990, Urbana, University of Illinois, Συμ¹όσιο                Συνθετών Μεσοδυτικών Πολιτειών, κλαρινέτο: A.K. Coope.

          Παρατηρήσεις: Περιέχεται στο CD ÒOf Time and PlaceÓ (Capstone Records, CPS-8728), κλαρινέτο: Οδυσσέας Kαρύδης.

 

18    Water Reflections    

         για φλάουτο, όμ¹οε, κλαρινέτο και σο¹ράνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1991

         Διάρκεια: 15Õ

         Kείμενο: Ουίλιαμ Μ¹λέϊκ, το ¹οίημα Farewell (τελευταίο μέρος)

          Μορφή: τρία μέρη / three parts 1. Αυτοσχεδιασμοί ad libitum / Improvisations ad libitum, 2. Αντανακλάσεις / Reflections 3. Α¹οχεραιτισμός / Farewell

          Πρώτη εκτέλεση: 1991, Σικάγο, Northwestern University, Συγκρότημα Σύγχρονης Mουσικής του Northwestern University.

          Παρατηρήσεις: Tο ¹ρώτο μέρος (Αυτοσχεδιασμοί ad libitum) είχε ¹αρουσιασθεί αυτοτελώς το 1986. H φωνή συμμετέχει μόνον στο τρίτο μέρος.

 

19    Tαξίμια        

         για μαντολίνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1991

         Διάρκεια: 15Õ

         Μορφή: τρία μέρη

         Πρώτη εκτέλεση: 1991, University of Chicago, μαντολίνο: Δημήτρης Mαρίνος.

 

20    Mια άλλη ¹νοή Ι    

         για φλάουτο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1991

         Διάρκεια: 10Õ

         Μορφή:  ένα μέρος

          Πρώτη εκτέλεση: 22 Α¹ριλίου 1991, Σικάγο, Pick-Staiger Concert Hall, φλάουτο: Charlotte Kunz

 

21    (Περί την ¹οίηση) †ber Poesie

         για σο¹ράνο και ενόργανο σύνολο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1991

         Διάρκεια: 12Õ

          Κείμενο: Γιώργος Σεφέρης, ÒΜυθιστόρημαÓ (ΙΗÕ), Ουίλιαμ Σαίκσ¹ηρ,

         ÒΑμλετÓ, Nίκος Eγγονό¹ουλος, ÒΆνθηÓ

          Κατανομή οργάνων: s., fl., cl., trb., guit., pno., vn.

          Μορφή:  τρία μέρη

          Πρώτη εκτέλεση: 22 Α¹ριλίου 1991, Σικάγο, Pick-Staiger Concert Hall, Συγκρότημα Σύγχρονης Mουσικής του Northwestern University, σο¹ράνο, Kathleen McCoy, διεύθυνση ορχήστρας: Μιχάλης Λα¹ιδάκης.

          Παρατηρήσεις: Kαι τα τρία μέρη μ¹ορεί να ¹αρουσιασθούν.

 

21a ÒΛυ¹ούμαι γιατί άφησα να ¹εράσει . . .Ó

         για σο¹ράνο, φλάουτο, τρομ¹όνι και ¹ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1991

         Διάρκεια: 4Õ

         Κείμενο: Γιώργος Σεφέρης, ÒΜυθιστόρημαÓ (ΙΗÕ), /  George Seferis, ÒNovelÓ,

         Μορφή:  ένα μέρος / one part

          Πρώτη εκτέλεση: 22 Α¹ριλίου 1991, Σικάγο, Συγκρότημα Σύγχρονης Mουσικής του Northwestern University, σο¹ράνο, Kathy McCoy, διεύθυνση ορχήστρας: Μιχάλης Λα¹ιδάκης.

          Παρατηρήσεις: Περιλαμβάνεται στο Ò†ber PoesieÓ (1)

 

22bÒΠοιος θα υ¹έμενε βάρη . . .Ó

         για σο¹ράνο και κλαρινέτο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1991

         Διάρκεια: 5Õ

         Κείμενο: Ουίλιαμ Σαίκσ¹ηρ, ÒΑμλετÓ

         Μορφή:  ένα μέρος / one part

          Πρώτη εκτέλεση: 22 Α¹ριλίου 1991, Σικάγο, Συγκρότημα Σύγχρονης Mουσικής του Northwestern University, σο¹ράνο, Kathy McCoy,

         διεύθυνση ορχήστρας: Μιχάλης  Λα¹ιδάκης.

          Παρατηρήσεις: Περιλαμβάνεται στο Ò†ber PoesieÓ (2)

 

22c  ÒΆνθηÓ

         για σο¹ράνο, βιολί και κιθάρα

         Χρονολογία σύνθεσης: 1991

         Διάρκεια: 3Õ

         Κείμενο: Νίκος Εγγονό¹ουλος, ÒΆνθηÓ

         Μορφή:  ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 22 Α¹ριλίου 1991 , Σικάγο, Συγκρότημα Σύγχρονης Mουσικής του Northwestern University, σο¹ράνο, Kathy McCoy, διεύθυνση ορχήστρας: Μιχάλης Λα¹ιδάκης

         Παρατηρήσεις: Περιλαμβάνεται στο Ò†ber PoesieÓ (3)

 

23    REQUIEM

         μουσική μαγνητοταινίας

         Χρονολογία σύνθεσης: 1991

         Διάρκεια: 35Õ

         Μορφή:  ένα μέρος

         Παρατηρήσεις: Bασίζεται στη μουσική της θεατρικής ¹αράστασης Requiem του θεάτρου ÇΣημείοÈ.  Ηχογραφήθηκε για το Eργαστήρι Σύγχρονης Mουσικής του ΓÕ Προγραμματος της EPT το 1991.

 

24    Μαύρος Ήλιος I / Un Soleil Noir I

         για σο¹ράνο και ορχήστρα δωματίου

         Χρονολογία σύνθεσης: 1991

         Διάρκεια: 13Õ

         Kείμενο: Charles Baudelaire, (α) Fleur du Mal (Tα Άνθη του Kακού), δύο στίχοι (ο δεύτερος και ο τελευταίος) α¹ό το ¹οίημα Le Chevelure (H Kόμη), (β) Paris Spleen (H Mελαγχολία του Παρισιού) μερικές ¹ροτάσεις α¹ό το κείμενο Le DŽsir De Peindre  (H E¹ιθυμία για Περιγραφή)

         Κατανομή οργάνων: s., ch.orch. (1 1 1 1 / 1 1 1/ pno./ hrp. / perc. (2)/1/1/1/1/1)

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 27 Α¹ριλίου 1991, Bοστώνη, Το Κέντρο Παραστάσεων Tsai, συγκρότημα ÒALEA IIIÓ, διευθυντής ορχήστρας: Θόδωρος Aντωνίου.

         Παρατηρήσεις: Αρχικός τίτλος: ÒUn Soleil NoirÓ.  Παραγγελία του συγκροτήματος σύγχρονης μουσικής ÒALEA IIIÓ.

 

25    (Eίτε είτε) Entweder oder    

         για βιόλα και ¹ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1991

         Διάρκεια:8Õ

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: Mάϊος 1991, Tσεχοσλοβακία, φεστιβάλ Forfest Kresir, βιόλα: Δημήτρης Πολυζωίδη, ¹ιάνο: Γιάνα Πολυζωίδου

 

26    Mουσική γιά τη Nάουσα (αÕ)

         Μουσική για ο¹τικοακουστική ¹αράσταση

         Χρονολογία σύνθεσης: 1992

         Διάρκεια: 20Õ

         Κατανομή οργάνων: fem.v., sax., pno., perc., db., synth., ch.

         Παρατηρήσεις: Παραγωγή της οινο¹αραγωγικής εταιρείας ÒΜ¹ουτάρηςÓ (Νάουσα, Μακεδονία).

 

27    Mια άλλη ¹νοή ΙΙ / Ein andrer Hauch II

         για φλάουτο και κρουστά

         Χρονολογία σύνθεσης: 1992

         Διάρκεια: 8Õ

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 13 Iανουαρίου 1993, Αθήνα, Iνστιτούτου Goethe, φλάουτο: Kατερίνα Tσενς, κρουστά: Mιχάλης Διακογιώργης.

         Παρατηρήσεις: Tο έργο α¹οτελεί εκδοχή Òενορχηστρωτικής και δομικής μεγένθυνσηςÓ του ¹ροηγηθέντος ÒEin andrer HauchÓ για σόλο φλάουτο.

 

28    Mεταμορφώσεις: Παρασκευάς ή στις μονές του Eιρηνικού / Transformations: Vendredi ou les limbes du Pacifique          

         για ορχήστρα δωματίου

         Χρονολογία σύνθεσης: 1993

         Διάρκεια: 16Õ

         Κατανομή οργάνων: ch. orch. (1 1 1 1 / 1 1 1/ pno./ hrp. / perc. (2)/1/1/1/1/1)

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 6 Mαρτίου 1993, Mέγαρο Mουσικής Aθηνών, Divertimento Ensemble, διευθυντής ορχήστρας: Θόδωρος

         Παρατηρήσεις: Tο έργο α¹οτελεί μια μορφή σουίτας α¹ό σχεδιαζόμενη ό¹ερα βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του M. Tournier. Παραγγελία του Mεγάρου Mουσικής Aθηνών.

 

29    Σφίγξ

         για μαντολίνο και κρουστά

         Χρονολογία σύνθεσης: 1992

         Διάρκεια /: 20Õ

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 27 A¹ριλίου 1992, Σικάγο, Rudolph Ganz Memorial Hall, Roosevelt University, μαντολίνο: Δημήτρης Mαρίνος, κρουστά: Douglas J. Brush.

 

30    In Memoriam 

         για βιολί

         Χρονολογία σύνθεσης: 1993

         Διάρκεια: 20Õ

         Μορφή:  τρία μέρη [I, II-In memoriam, III]

         Πρώτη εκτέλεση: 17 Ιανουαρίου 1996, Aθήνα, Ινστιτούτο Goethe, βιολί: Nάνσυ Tουφεξή.

         Παρατηρήσεις: O τίτλος του έργου ¹ροέρχεται α¹ό το δεύτερο μέρος του έργου.  ΓÕ βραβείο στον διαγωνισμό σύνθεσης ÒΓ. Πα¹αϊωάννουÓ.

 

31    Σχόλια ¹άνω σÕ ένα θέμα   

         για άλτο σαξόφωνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1993

         Διάρκεια: 8Õ

         Μορφή: έξι μέρη / six parts [1. Θέμα , 2. Σχόλιο I, 3. Σχόλιο II, 4. Σχόλιο III, 5. Σχόλιο IV, 6. Σχόλια V&VI

         Πρώτη εκτέλεση: 1993, Aθήνα, σαξόφωνο: Θανάσης Zέρβας

 

32    O Δον Kιχώτης        

         Θεατρική μουσική

         Χρονολογία σύνθεσης: 1993

         Κείμενο: Βασίλης Ζιώγας

         Κατανομή οργάνων: synthesizers, ¹ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοi

         Παρατηρήσεις: Παραγωγή του θεάτρου ÇΣημείοÈ.

 

33    Eλκυστές      

         Μουσική για χορό

         Χρονολογία σύνθεσης: 1993

         Κατανομή οργάνων: synthesizers, ¹ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοι.

         Πρώτη εκτέλεση: Nοέμβριος 1993

         Παρατηρήσεις / Notes: Παραγωγή της χορευτικής εταιρείας ÒXορευτέςÓ, χορογραφία: Μαρία Ανθυμίδου.

 

34    In stile antico

         για ορχήστρα εγχόρδων

         Χρονολογία σύνθεσης: 1994

         Διάρκεια: 12Õ

         Κατανομή οργάνων: Str [18 18 12 12 9] ή [6 6 4 4 3]

         Μορφή: δύο μέρη (¹αίζονται χωρίς διακο¹ή) [1. Eισαγωγή / Introduction, 2. Φούγκα / Fugue]

         Πρώτη εκτέλεση: 2 Φεβρουαρίου 1995, Θεσσαλονίκη, Αίθουσα Τελετών Α.Π.Θ., Kρατική Oρχήστρα Θεσσαλονίκης, διευθυντής ορχήστρας: Kάρολος Tρικολίδης.

 

35    Τρεις Σ¹ουδές        

         για ¹ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1995

         Διάρκεια: 13Õ

         Μορφή: τρία μέρη

         Πρώτη εκτέλεση:  20 Μαΐου 2002, Θεσσαλονίκη, Bαφο¹ούλειο Πνευματικό Kέντρο, Λενιώ Λιάτσου Παρατηρήσεις: Η έκδοση του έργου ¹εριλαμβάνει ηχογράφηση του έργου α¹ό την Λενιώ Λιάτσου.

         Έκδοση: ΝΑΚΑΣ

 

36    Eμ¹ειρίκος AÕ

         για τενόρο και ¹ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 1995

         Διάρκεια: 12Õ

         Κείμενο: Aνδρέας Eμ¹ειρίκος, ÒΕνδοχώραÓ, τα ¹οιήματα: ÒΏσιςÓ, ÒΦιλίαÓ, ÒΣκο¹ιάÓ

         Μορφή: τρία μέρη [1. Ò½σιςÓ, 2. ÒΦιλίαÓ, 3. ÒΣκο¹όςÓ]

         Πρώτη εκτέλεση: 27 Μαρτίου 1996, Θέατρο Eλληνοαμερικάνικης Ένωσης Aθήνας, τενόρος: Paul St Pierre, ¹ιάνο: Bασίλης Τσαμ¹ρό¹ουλος

         Παρατηρήσεις:  το ¹ρώτο τραγούδι (ÒΏσιςÓ) ¹εριλαμβάνεται στο έργο Ò½σιςÓ για σο¹ράνο και ορχήστρα εγχόρδων.

 

37    Θεσσαλονίκη 

         Μουσική για video

         Χρονολογία σύνθεσης: 1996

         Διάρκεια: 14Õ

         Κατανομή οργάνων: ney, perc., synthesizers, ¹ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοi

         Παρατηρήσεις: Παραγωγή του Οργανισμού <Πολιτιστική Πρωτεύουσα Ευρώ¹ης ÇΘεσσαλονίκη 1997È

 

38    E¹ιστροφή    

         για αφηγητή, ενόργανο σύνολο και ηλεκτρονικά

         Χρονολογία σύνθεσης: 1996

         Διάρκεια: 20Õ

         Kείμενο: Γιώργος Kάτος, το διήγημα ÒH E¹ιστροφήÓ α¹ό τη συλλογή ÒTα Kαλά ΠαιδιάÓ

         Κατανομή οργάνων: el., narr., ney, pno, perc., 2 vn., vla., vc. 

         Μορφή: ε¹τά μέρη 1. Eισαγωγή, 2. Xορός I (Zεϊμ¹έκικο), 3. Xορός II (9/8), 4. Eλεγεία (Διαδρομή αÕ) 5. Aνατολή, 6. Iντερλούδιο (Διαδρομή βÕ), 7. Φινάλε (E¹ιστροφή)

         Πρώτη εκτέλεση: 21 Δεκεμβρίου 1997, Θεσσαλονίκη, Θέατρο ÒΆνετονÓ, αφηγητής: Δημήτρης Nεζίρης, νέϋ: Γιάννης Καϊμάκης, ¹ιάνο: Δόμνα Eυνουχίδου, κρουστά: Bασίλης Aναστασιάδης Nέο Eλληνικό Kουαρτέτο (Γιώργος Δεμερτζής, Δημήτρης Χανδράκης, Χαρά Σειρά, Α¹όστολος Χανδράκης).

         Παρατηρήσεις: Παραγγελία του Oργανισμού Πολιτιστικής Πρωτεύουσας Eυρώ¹ης ÒΘεσσαλονίκη 1997Ó.

 

39    Aναμονή      

         για βιολί και κιθάρα

         Χρονολογία σύνθεσης: 1997

         Διάρκεια: 10Õ

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: Αύγουστος 1997, Δημοτικό Θέατρο Κερκύρας, βιολί: Σ¹ύρος Γκιγκόντης, κιθάρα: Bασίλης Kίτσος.

 

40    ÒPάγκα – ¹αράγκα ή ÔOταν τα συνήθη λόγια δεν αρκούνÓ

         για χορωδία

         Χρονολογία σύνθεσης: 1998

         Διάρκεια: 12Õ

         Kείμενο: Aνδρέας Eμ¹ειρίκος, ÒPάγκα – ¹αράγκα ή ÔOταν τα συνήθη λόγια δεν αρκούνÓ

         Μορφή / Form: ένα μέρος

         Παρατηρήσεις: Παραγγελία της χορωδίας του Tμήματος Mουσικών Σ¹ουδών του Iονίου Πανε¹ιστημίου.  Δεν έχει ¹αρουσιασθεί δημόσια.

 

41    Η ε¹ιστροφή των Τσε         

         Θεατρική μουσική

         Χρονολογία σύνθεσης: 1998

         Κείμενο: Γιάννης Χρυσούλης

         Κατανομή οργάνων: sax., pno., db., perc., el.

         Παρατηρήσεις: Παραγωγή του θεάτρου ÇΣημείοÈ

 

42    Tρικυμία       

         Θεατρική μουσική

         Χρονολογία σύνθεσης: 1998

         Κείμενο: William Shakespear

         Κατανομή οργάνων: fem.v., fl., ob., trp., (2), trb., pno, perc., vn., vla., vc., db., el.

         Παρατηρήσεις: Συμ¹αραγωγή του ΔH.ΠE.ΘE. Bέροιας και της καλλιτεχνικής εταιρείας ÒAργώÓ

 

43    Ώσις

         για σο¹ράνο και ορχήστρα εγχόρδων

         Χρονολογία σύνθεσης: 1999

         Διάρκεια: 12Õ

         Kείμενο: A. Eμ¹ειρίκος, το ¹οίημα ÒΏσιςÓ α¹ό τη συλλογή ÒΕνδοχώραÓ.

         Κατανομή οργάνων: s., str. [6 6 4 4 2(1)]

         Μορφή: τρία μέρη (¹αίζονται χωρίς διακο¹ή) [I, II-ÒΏσιςÓ, III]

         Πρώτη εκτέλεση: 28 Νοεμβρίου 1999, Kέρκυρα, σο¹ράνο: Pόζα Πουλημένου, Δημοτική Oρχήστρα Πατρών, διευθυντής ορχήστρας: Bύρων Φιδετζής.

         Παρατηρήσεις: Yλικό του ¹ρώτου και του τελευταίου μέρους εμφανίζεται στο τρίτο μέρος του έργου ÒΔιαδρομήÓ (Route E-75).  Tο τραγούδι του μεσαίου μέρους ¹ροέρχεται α¹ό το ÒEμ¹ειρίκος AÕÓ για φωνή και ¹ιάνο.

 

44    O Πειρασμός

         για σο¹ράνο και κουιντέτο ξυλίνων ¹νευστών

         Χρονολογία σύνθεσης: 1999

         Διάρκεια:12Õ

         Κείμενο: Διονυσίος Σολωμός, ÒO ΠειρασμόςÓ

         Κατανομή οργάνων: s., fl., ob., cl., hrn., bsn.

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 3 Φεβρουαρίου 2000, Αθήνα, Θέατρο της Eλληνοαμερικάνικης Ένωσης, σο¹ράνο: Mαργαρίτα Συγγενιώτου, Κουιντέτο Ξυλίνων Πνευστών ÇΑυλόςÈ, διεύθυνση ορχήστρας: Iάκωβος Kονιτό¹ουλος.

 

45    Μαύρος Ήλιος ΙΙ

         για σο¹ράνο και ορχήστρα

         Χρονολογία σύνθεσης: 2000

         Διάρκεια: 15Õ.

         Kείμενο: Tο ίδιο με το Un Soleil Noir I

         Κατανομή οργάνων: s., orch. [1 1 1 1 / 1 / pno./ hrp./ perc. (2)/ 14 12 10 8 6] 

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 10 Μαρτίου 2000, Aθήνα, Θέατρο Eλληνοαμερικάνικης Ένωσης, σο¹ράνο: Aντωνία Kαλογήρου, Oρχήστρα των Xρωμάτων, διευθυντής ορχήστρας: Mίλτος Λογιάδης.

         Παρατηρήσεις: Tο έργο α¹οτελεί εκδοχή Òενορχηστρωτικής και δομικής μεγένθυνσηςÓ του ¹ροηγηθέντος ÒUn Soleil Noir IÓ για σο¹ράνο και ορχήστρα δωματίου.  Oι διαφορο¹οιήσεις αφορούν αφενός μεν το μέρος της φωνής αφετέρου δε την ενορχήστρωση.

 

46    Aφιέρωμα στη Λευκάδα      

         για μέτζο σο¹ράνο και ορχήστρα νυκτών εγχόρδων

         Χρονολογία σύνθεσης / Date of Composition: 2000

         Διάρκεια / Duration: 15Õ

         Κείμενο: Άγγελος Σικελιανός, ÒΆλλη φοράÓ, ÒXρόνια αγα¹ιώνταιÓ,  Hλίας Γεωργάκης, ÒΟρφέως 2ÈÓ (ÒΦιλενάδαÓ), ÒΤο άλλο μ¹λεÓ (ÒΛευκάδα ΙΙÓ)

         Κατανομή οργάνων: mS, orch.pl.instr. [mand., mandla., guit., d.b.]

         Μορφή: ¹έντε μέρη [1. ÒΆλλη φοράÓ, 2. Φιλενάδα, 3. Oρχηστρικό, 4. Λευκάδα II, 5. ÒXρόνια αγα¹ιώνταιÓ]

         Πρώτη εκτέλεση: 9 Αυγούστου 2000, Λευκάδα, ÒΓιορτές Λόγου & TέχνηςÓ,  Oρχήστρα Nυκτών Eγχόρδων του Δήμου Πατρέων, διεύθυνση ορχήστρας: Θανάσης Tσι¹ινάκης

         Παρατηρήσεις: Παραγγελία του Δήμου Λευκάδος. Περιλαμβάνεται στο CD ÒΈλληνες ΣυνθέτεςÓ.

 

47    Mέρες

         για σο¹ράνο aφηγητή και ορχήστρα / for soprano, narrator and orchestra

         Χρονολογία σύνθεσης: 2000

         Διάρκεια: 30Õ

         Kείμενο: ό¹ως και στο ÒMέρες:  Σ¹ουδές στον Γ.Σ.Ó

         Κατανομή οργάνων: s., narr., orch. [2 2 2 2/ 4 2 2 1/ pno./ hrp./ perc. (2)/ 14 12 10 8 6]

         Μορφή: τέσσερα μέρη [Ι (Δευτέρα), ΙΙ (Τετάρτη), ΙΙΙ (Παρασκευή), ΙV (Κυριακή)]

         Πρώτη εκτέλεση: 17 Δεκεμβρίου 2000, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, σο¹ράνο: Βασιλική Καραγιάννη, αφηγητής: Νίκος Κουρής,  Oρχήστρα των Xρωμάτων, διευθυντής ορχήστρας: Mίλτος Λογιάδης.

         Παρατηρήσεις: Tο έργο α¹οτελεί εκδοχή Òενορχηστρωτικής και δομικής μεγένθυνσηςÓ του ¹ροηγηθέντος ÒMέρες:  Σ¹ουδές στον Γ.Σ. Ó για σο¹ράνο, αφηγητή και ορχήστρα δωματίου.  Oι διαφορο¹οιήσεις αφορούν αφενός μεν το μέρος της φωνής αφετέρου δε την ενορχήστρωση.

 

48    Του Κανενός το Ρόδο        

         για βιόλα και ηλεκτρονικά

         Χρονολογία σύνθεσης: 2001

         Διάρκεια / Duration: 20Õ

         Μορφή:  έξι μέρη (¹αίζονται χωρίς διακο¹ή) [1. Eισαγωγή, 2. Iντερμέδιο I, 3. Mουσική της Έρημης Xώρας, 4. Iντερμέδιο II, 5. H Φούγκα του θανάτου, 6. E¹ίλογος – Σχόλιο στη Φούγκα του Θανάτου]

         Πρώτη εκτέλεση: 5 Μαΐου 2001, Βιένη, βιόλα: Δημήτρης Πολυζωίδης

         Παρατηρήσεις: Στο ηλεκτρονικό μέρος ακούγεται α¹αγγελία ¹οιημάτων του Paul Celan α¹ό τον ίδιο τον ¹οιητή. Tο ηλεκτρονικό μέρος έγινε α¹ό το Mηνά Eμμανουήλ και το συνθέτη.

 

49    Mουσική γιά την Nάουσα (βÕ)                  

         Μουσική για ο¹τικοακουστική ¹αράσταση

         Χρονολογία σύνθεσης: 2001

         Διάρκεια: 20Õ

         Κατανομή οργάνων: synthesizers, ¹ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοi

         Παρατηρήσεις: Παραγωγή της οινο¹αραγωγικής εταιρείας ÒΜ¹ουτάρηςÓ (Νάουσα, Μακεδονία)

 

50    Σονάτα (ένα μουσικό σκηνικό)

         για σεξτέτο εγχόρδων και κρουστά

         Χρονολογία σύνθεσης: 2001

         Διάρκεια: 13Õ

         Κατανομή οργάνων: perc., str. (2 2 2) 

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 14 Μαΐου 2001, Aθήνα, αίθουσα συναυλιών Eλληνοαμερικάνικης Ένωσης, Φεστιβάλ ÒMουσικές του KόσμουÓ, Eλληνικό Συγκρότημα Σύγχρονης Mουσικής, διευθυντής ορχήστρας, Θ. Aντωνίου.

 

51    (Σε Κατάσταση Ρευστότητας ΙΙ) / In a State of Flux II

         για βιολί και ¹ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2001

         Διάρκεια: 15Õ

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 20 Mαΐου 2002, Θεσσαλονίκη, Bαφο¹ούλειο Πνευματικό Kέντρο, βιολί: Μαρία Σ¹ανού, ¹ιάνο: Λενιώ Λιάτσου.

 

52    O Kύκλος της ε¹ιστροφής: Aναζητώντας το Xαμένο Xρόνο) για γυναικεία φωνή, ενόργανο σύνολο και ηλεκτρονικά

         Χρονολογία σύνθεσης: 2002

         Διάρκεια: 35Õ

         Kείμενο: M. Λα¹ιδάκης, A. Σικελιανός

         Κατανομή οργάνων: ms., pno, vn., vla., vc., el.

         Μορφή: εφτά μέρη: 1. ÒΣυνομιλίαÓ, 2. Intermedio I, 3. ÒΠάει ο ¹αλιός ο χρόνοςÓ, 4. ÒO ΦόβοςÓ, 5. ÒXρόνια αγα¹ιώνταιÓ, 6. Intermedio II ( ÒH δι¹λή φλόγαÓ), 7. ÒNα συνθέσω τη γαλήνη . . .Ó

         Πρώτη εκτέλεση: 20 Mαΐου 2002, Θεσσαλονίκη, Bαφο¹ούλειο Πνευματικό Kέντρο, φωνή: Γιούλα Mιχαήλ, ¹ιάνο: Iωάννα Πολυζωίδου, βιολί: Δημήτρης Xανδράκης, βιόλα: Xαρά Σειρά, βιολοντσέλο: Δημήτρης Πάτρας.

         Παρατηρήσεις: ÒH ΣυνομιλίαÓ, τα τρία τραγούδια (ÒΠάει ο ¹αλιός ο χρόνοςÓ, ÒO ΦόβοςÓ, ÒXρόνια αγα¹ιώνταιÓ), το Intermedio II (ÒH δι¹λή φλόγαÓ) και το ηλεκτρονικό ÒNα συνθέσω τη γαλήνηÓ μ¹ορούν να εκτελεσθούν ως αυτοτελή έργα.

 

52a Συνομιλία

         για βιολοντσέλο και ηλεκτρονικά      

         Χρονολογία σύνθεσης: 2002

         Διάρκεια: 15Õ.

         Μορφή:  ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 20 Μαΐου 2002, Θεσσαλονίκη, Bαφο¹ούλειο Πνευματικό Kέντρο, βιολοντσέλο: Δημήτρης Πάτρας

         Παρατηρήσεις: Η ÒΣυνομιλίαÓ είναι το ¹ρώτο μέρος του ÒΚύκλου της Ε¹ιστροφήςÓ. Tο ηλεκτρονικό μέρος ¹ου ¹εριλαμβάνει τη 2η Σουίτα για βιολοντσέλο του Bach και α¹αγγελία του Γ. Σεφέρη έγινε α¹ό το συνθέτη.

 

52b Ιντερμέδιο: H δι¹λή φλόγα  

         για βιολί και βιόλα

         Χρονολογία σύνθεσης: 2002

         Διάρκεια: 10Õ

         Μορφή: ένα μέρος / one movement

         Πρώτη εκτέλεση: 20 Mαΐου 2002, Θεσσαλονίκη, Bαφο¹ούλειο Πνευματικό Kέντρο, βιολί: Δημήτρης Xανδράκης, βιόλα: Xαρά Σειρά

         Παρατηρήσεις: Tο Intermedio (H δι¹λή φλόγα) είναι το έκτο μέρος του ÒKύκλου της E¹ιστροφήςÓ.

 

53    Mουσική γιά την Kρήτη       

         Μουσική για ο¹τικοακουστική ¹αράσταση

         Χρονολογία σύνθεσης: 2002

         Διάρκεια: 20Õ

         Κατανομή οργάνων: synthesizers, ¹ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοi

         Παρατηρήσεις: Παραγωγή της οινο¹αραγωγικής εταιρείας ÒΜ¹ουτάρηςÓ (Φανταξοχώρι, Κρήτη)

 

54    Mουσική γιά τον Bελβενδό Mακεδονίας    

         Μουσική για ο¹τικοακουστική ¹αράσταση

         Χρονολογία σύνθεσης: 2002

         Διάρκεια: 20Õ

         Κατανομή οργάνων: synthesizers, ¹ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοi

         Παρατηρήσεις: Παραγωγή της οινο¹αραγωγικής εταιρείας ÒBογιατζήςÓ (Βελβενδός, Μακεδονία)

 

55    Mουσική για την Πάρο

         Μουσική για ο¹τικοακουστική ¹αράσταση

         Χρονολογία σύνθεσης: 2002

         Διάρκεια: 20Õ

         Κατανομή οργάνων: synthesizers, ¹ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοi

         Παρατηρήσεις: Παραγωγή της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Πάρου.

 

56    Αφήγηση: ÒNα συνθέσω τη γαλήνη . . .Ó   

         για ορχήστρα και ηλεκτρονικά

         Χρονολογία σύνθεσης: 2003

         Διάρκεια:10Õ

         Κατανομή οργάνων: orch. [3 3 4 3 1 / 4 2 3 1 / perc. (3) / 16 14 12 10 8], el. 

         Mορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 14 Mαρτίου 2003, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, Kρατική Oρχήστρα Θεσσαλονίκης, διεύθυνση ορχήστρας: Kάρολος Tρικολίδης.

         Παρατηρήσεις:  Tο ηλεκτρονικό μέρος ¹εριέχεται σε CD. Mεγάλο μέρος των ηλεκτρονικών συνίσταται σε α¹αγγελίες ¹οιημάτων των ελλήνων ¹οιητών Γ. Σεφέρη, N. Γ. Πεντζίκη, Z. Kαρέλλη και A. Eμ¹ειρίκου α¹ό τους ίδιους τους ¹οιητές.  Ο αρχικός τίτλος ήταν ÒΝα συνθέσω τη γαλήνη . . . Ó.

 

57    Ανάγνωση Κωστή Παλαμά

         για μέτζο σο¹ράνο, ενόργανο σύνολο και ηλεκτρονικά

         Χρονολογία σύνθεσης: 2003

         Διάρκεια: 12Õ

         Κείμενο: Κωστής Παλαμάς, ÒTάφοςÓ

         Κατανομή οργάνων: ms., pno., str. (2 1 1 1), el.

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 5 Μαΐου 2003, Πάτρα, μέτζο σο¹ράνο: Γιούλα Μιχαήλ, ¹ιάνο: Ανδρέας Ζαφειρό¹ουλος, Κουαρτέτο Πατρών

 

58    Διαδρομή: Route E-75        

         για ορχήστρα

         Χρονολογία σύνθεσης:1995-2003

         Διάρκεια: 20Õ

         Κατανομή οργάνων: orch. [2 2 2 2 / 4 2 2 1 perc. (2) / hrp. / pno. / 12 12 8 8 6]

         Μορφή: τρια μέρη / three parts (¹αίζονται χωρίς διακο¹ή

         Παρατηρήσεις: Δεν έχει εκτελεσθεί δημόσια. Ηχογραφήθηκε α¹ό τη Συμφωνική Oρχήστρα Boυλγαρίας (διεύθυνση ορχήστρας: Άλκης Παναγιωτό¹ουλος). Η ηχογράφηση κυκλοφορεί σε CD ÒΈργα για Ορχήστρα Ελλήνων ΜουσουργώνÓ (LYRA CD 1044).

 

59     (Σε Κατάσταση Ρευστότητας ΙΙα: Διαβάτη, δεν υ¹άρχει δρόμος, ¹ρέ¹ει να ¹ροχωρήσεις) / In a State of Flux IIa: Caminante, no hay caminos, hay que caminar

         για βιολί, ¹ιάνο και ορχήστρα

         Χρονολογία σύνθεσης: 2004

         Διάρκεια: 20Õ

         Κατανομή οργάνων: vn., pno., orch. [2 2 3 2 / 4 2 3 1 / perc. (3) / 16 14 12 10 8]

         Mορφή / Form: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 5 Φεβρουαρίου 2004, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, βιολί: Δημήτρης Πολυζωίδης, ¹ιάνο: Λενιώ Λιάτσου, Ορχήστρα των Χρωμάτων, διευθυντής ορχήστρας: Μίλτος Λογιάδης.

         Παρατηρήσεις: Παραγγελία της Ορχήστρας των Χρωμάτων.

 

60    Σύννεφα

         για μέτζο σο¹ράνο και ¹ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2004

         Διάρκεια: 12Õ

         Κείμενο: Tσαρλς Μ¹oντλέρ, ÒΜελαγχολία στο ΠαρίσιÓ

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 2 Νοεμβρίου 2004, Θεσσαλονίκη, Θέατρο ÇΆνετονÈ, φωνή: Γιούλα Μιχαήλ, ¹ιάνο: Ιωάννα Πολυζωίδου

 

61    Προο¹τικές

         για ¹ιάνο και ¹ροηχογραφημένα μέρη ¹ιάνου

         Χρονολογία σύνθεσης: 2004

         Διάρκεια: 9Õ ή /or12Õ

         Μορφή: κινητή

         Πρώτη εκτέλεση: 2 Νοεμβρίου 2004, Θεσσαλονίκη, Θέατρο ÇΆνετονÈ, ¹ιάνο: Ιωάννα Πολυζωίδου Παρατηρήσεις: Το έργο α¹οτελείται α¹ό τέσσερα ÒμέρηÓ, α¹ό τα ο¹οία τα τρία ¹ρώτα μ¹ορούν να ¹αιχτούν με ο¹οιαδή¹οτε σειρά ενώ το τέταρτο είναι ¹ροαιρετικό. Τα μέρη 1, 2, και 3 είναι ¹ροηχογραφημένα και ¹εριέχονται σε CD.

 

62    Tρία Πορτρέτα

         για ορχήστρα

         Χρονολογία σύνθεσης: 2004

         Διάρκεια: 17Õ

         Κατανομή οργάνων: orch. [3 3 4 3 / 4 3 3 1 / tmp., perc. (4) / 14 12 10 8 6]

         Μορφή: ε¹τά μέρη (¹αίζονται χωρίς διακο¹ή) [1. Πρόλογος, 2. Πορτρέτο Ι, 3. Ιντερμέδιο ΑÕ, 4. Πορτρέτο ΙΙ, 5. Ιντερμέδιο ΒÕ, 6. Πορτρέτο ΙΙΙ, 7. Ε¹ίλογος].

         Πρώτη εκτέλεση: 10 Δεκέμβριου 2004, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, διευθυντής ορχήστρας: Στέφανος Τσιαλής.

         Παρατηρήσεις: Παραγγελία της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης

 

63    Πέντε Κομμάτια για Ορχήστρα

         για ορχήστρα

         Χρονολογία σύνθεσης: 2004

         Διάρκεια: 20Õ

         Κατανομή οργάνων: orch. [2 1 2 1  / 2 1 1 / perc. (1) / 8 6 4 4 2]

         Μορφή: ¹έντε μέρη [I – II – III – IV (Μαρμαρυγή) - V]

         Πρώτη εκτέλεση: 5 Μαρτίου 2005, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής, διευθυντής ορχήστρας: Θόδωρος Αντωνίου.

         Παρατηρήσεις: Παραγγελία του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

 

64    Mακεδονία

         Μουσική για Πλανητάριο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2005

         Διάρκεια: 15Õ

         Κατανομή οργάνων: synthesizers, ¹ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοi

         Παρατηρήσεις: Παραγωγή του Υ¹ουργείου Μακεδονίας Θράκης και του Μουσείου Τεχνολογίας

 

65    Ανάλεκτα

         for mandolin, choir and electronics

         Χρονολογία σύνθεσης: 2006

         Διάρκεια: 17Õ

         Κατανομή οργάνων: mand., choir, ¹ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοi

         Μορφή: 6 μέρη (¹αίζονται χωρίς διακο¹ή): (1) Σχόλιο στο Ταxim I – (2) Ξανθούλα 1 – (3) Σχόλιο στην Ξανθούλα – (4) Αυγούλα, Θέλω να φύγω, Της Γης – (5) Σχόλιο στην Αυγούλα – (6) Της Γης 2 – Ξανθούλα 2.

         Πρώτη εκτέλεση: 15 Σε¹τέμβριου 2006, Δημοτικό Θέατρο Ζακύνθου, μαντολίνο: Δημήτρης Μαρίνος. Χορωδία: ãΤραγουδιστάδεςÒ.

 

65a   Σχόλιο στο Ταxim 1

          for mandolin and electronics 

         Χρονολογία σύνθεσης: 2006

         Διάρκεια: 5Ô

         Κατανομή οργάνων: mand., ¹ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοi

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 15 Σε¹τέμβριου 2006, Δημοτικό Θέατρο Ζακύνθου, μαντολίνο: Δημήτρης Μαρίνος Παρατηρήσεις: ¹ρώτο μέρος των ãΑνάλεκτωνÒ.

 

65b   Σχόλιο στην Ξανθούλα

         for mandolin and electronics 

         Χρονολογία σύνθεσης: 2006

         Διάρκεια: 5Ô

         Κατανομή οργάνων: mand., ¹ροηχογραφημένοί & ηλεκτρονικοί ήχοι.

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 15 Σε¹τέμβριου 2006, Δημοτικό Θέατρο Ζακύνθου, μαντολίνο: Δημήτρης Μαρίνος Παρατηρήσεις: τρίτο μέρος των ãΑνάλεκτωνÒ

 

66     Hμερολόγιο: Εγγραφή Ι (Adieu)

         για ενόργανο σύνολο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2006

         Διάρκεια: 10Ô

         Κατανομή οργάνων: fl. (picc. & alto fl.), bass cl., piano, 2 vns, vla, vc. & d.b.

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 4 Δεκεμβρίου 2006, Θεσσαλονίκη, Μέγαρο Μουσικής, DissonArt Ensemble, διευθυντής ορχήστρας : Νίκος Αθηναίος.

 

66α Adieu

         για ενόργανο σύνολο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2011

         Διάρκεια: 11Ô

         Κατανομή οργάνων: fl. (picc. & alto fl.), bass cl., piano, 1 vn. & vc.

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 30 Noεμβρίου 2012, Schlosstheater Rheinberg, Rheinberg, Germany, Interface Ensemble, διεύθ. συνόλου: Scott Voyles.

         Παρατηρήσεις: το Adieu α¹οτελεί διασκευή της Εγγραφής Ι για τα συγκεκριμένα όργανα.  Έχουν ¹ροστεθεί ορισμένα νέα μέρη. 

 

67     Ημερολόγιο ΙΙ (Berceuze pour Polydor)

         για φλάουτο, βιολοντσέλο & ¹ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2007

         Διάρκεια: 2Ô

         Κατανομή οργάνων: fl., vc. & pno

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 25 Ιανουαρίου 2009, Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκη, Τrio IAMA

 

68     Ημερολόγιο: Εγγραφή ΙΙI (Aber alle ist sinnlos)

         για ενόργανο σύνολο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2007

         Διάρκεια: 10Ô

         Κατανομή οργάνων: cl., trb., tba., perc., pno., vn., vc.

         Μορφή: ένα μέρος

         Πρώτη εκτέλεση: 27 Μαρτίου 2008, Αίθουσα συναυλιών Φίλι¹¹ος Νάκας, Ελληνικό Συγκρότημα Σύγχρονης Μουσικής, διευθυντής συνόλου: Aλέξης Αγραφιώτης.

 

69     Ημερολόγιο: Εγγραφή IV (Ι have nothing to say and I say it – and this is poetry)

         για βιολί και ¹ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2008

         Διάρκεια: 12Õ

         Κατανομή οργάνων: vn., pno

         Πρώτη εκτέλεση: 15 Μαΐου 2008, Ίδρυμα Εικαστικών & Μουσικών Τεχνών, βιολί: Έ. Χριστοδούλου, ¹ιάνο: Σ. Δεληγιαννό¹ουλος.

 

 

70     Ημερολόγιο: Εγγραφή V (Go End There)

         για φωνή, φλάουτο, ¹ιάνο & κόντραμ¹άσο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2009

         Διάρκεια: 11Õ

         Κατανομή οργάνων: voice, fl., pno., db.

         Πρώτη εκτέλεση:

 

71     Τρί¹τυχον

         για φλάουτο, βιολοντσέλο & ¹ιάνο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2009

         Διάρκεια 13Õ

         Κατανομή οργάνων, vn, vc., pno

         Πρώτη εκτέλεση: 20 Α¹ριλίου 2010, Block 33, Θεσσαλονίκης, Trio IAMA (φλάουτο: Ι. Ανισέγκος, βιολοντσέλο: Μ. Ανισέγκου, ¹ιάνο: Α. Ανισέγκος)

          Παρατηρήσεις:  Έχει ηχογραφηθεί και ¹εριέχεται στο CD Present Perfect της εταιρείας  Dissonance Records.

 

72     Ημερολόγιο: Εγγραφή VI (somebody answer simply)

         για ¹ιάνο και α¹αγγελία

         Χρονολογία σύνθεσης: 2010

         Διάρκεια: 10Õ

         Κατανομή οργάνων: ¹ιάνο

         Πρώτη εκτέλεση: 28 Α¹ριλίου 2012, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, ¹ιάνο: Λενιώ Λιάτσου

 

73     Howl

         για βαρύτονο σαξ., ηλ. κιθάρα & ακκορντεόν

         Χρονολογία σύνθεσης: 2010

         Διάρκεια: 11Õ

         Κατανομή οργάνων: bar. sax., el. guit., acc.

         Πρώτη εκτέλεση: 17 Α¹ριλίου 2011, Mέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, Φεστιβάλ Guitar Plus, βαρ. σαξόφωνο: Θ. Σωτηριάδης, ηλ. κιθάρα: Κ. Μακρυγιαννάκης, ακκορντεόν: Κ. Ρά¹της.

         Παρατηρήσεις:  Το έργο μ¹ορεί να ¹αιχτεί μα ¹αράλληλη α¹αγγελία ορισμένων τμημάτων του ομώνυμου ¹οιήματος του A. Ginsberg σε συγκεκριμένα σημεία.

 

74     Ηχητικά Το¹ία

         για κρουστά

         Χρονολογία σύνθεσης: 2011

         Διάρκεια: 13Õ

         Κατανομή οργάνων: multi-perc.

         Πρώτη εκτέλεση: 27 Μαΐου 2012, Αίθουσα Παλλάς, Θεσσαλονίκη, κρουστά: Πέτρος Γκαμ¹έλης

 

75     Impromptu noir

         για ¹ιάνο & ορχήστρα

         Χρονολογία σύνθεσης: 2011

         Διάρκεια: 11Õ

         Κατανομή οργάνων: orch. [3 3 4 3 / 4 3 3 1 / tmp., perc. (4) / 14 12 10 8 6]

         Πρώτη εκτέλεση: 1 Μαρτίου 2013, Αίθουσα Τελετών Α.Π.Θ., Θεσσαλονίκη, ¹ιάνο: Λενιώ Λιάτσου, διεύθ. ορχήστρας: Alain Paris, Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης

 

76     Τέσσερεις Αλληγορίες

         για φωνή κοντρατενόρου και φλογέρες

         Χρονολογία σύνθεσης: 2012

         Διάρκεια: 12Õ

         Κατανομή οργάνων: φωνή κοντρατενόρου, φλογέρες τενόρο και κόντραμ¹άσα

         Πρώτη εκτέλεση: 23 Φεβρουαρίου 2013, Αίθουσα Δοκιμών Κ.Ο.Θ. ÇΣόλων ΜιχαηλίδηςÈ. Kοντρατενόρος: Javier Hagen, Φλογέρες: Ulrike Mayer-Spohr.

         Παρατηρήσεις:  Οι Τέσσερεις Αλληγορίες μ¹ορούν να ¹αιχτούν με ό¹οια

         σειρά ε¹ιλέξουν οι εκτελεστές.  Το έργο είναι ανάθεση του ελβετικού

         ντουέτου UMS Ôn JIP στο ¹λαίσιο του εγχειρήματος GREECE PROJECT

         ¹ου συνόσταται στην ¹αραγγελία έργων α¹ό οκτώ έλληνες συνθέτες για

         το συγκεκριμένο ντουέτο.

 

77     Δύο Μινιατούρες

         για φλάουτο, κλαρινέτο, ¹ιάνο, βιολί, βιολοντσέλο & κόντραμ¹άσο

         Χρονολογία σύνθεσης: 2013

         Διάρκεια: 2Õ (1Õ κάθε μιανιατούρα)

         Κατανομή οργάνων: φλάουτο, κλαρινέτο, ¹ιάνο, βιολί, βιολοντσέλο & κόντραμ¹άσο

         Πρώτη εκτέλεση: 14 Oκτωβρίου 2013, Θεσσαλονίκη, Πολιτιστικό Κέντρο Μ.Ι.Ε.Τ.- Βίλα Κα¹αντζή στα ¹λαίσια των 48ων Δημητρίων.  Συμμετοχή στο Collaborative Miniature Project του dissonArt ensemble.

         Τίτλοι: Dream in empry space και Falling drops in empty space.

         Παρατηρήσεις: Οι δύο μινιατούρες  μ¹ορούν να ¹αιχτούν ανεξάρτητες η μία α¹ό την άλλη.

 

78     Encore: Where to?

         για έξι ¹ιάνα και δώδεκα ¹ιανίστες

         Χρονολογία σύνθεσης: 2013

         Διάρκεια: 2Õ

         Πρώτη εκτέλεση: 27 (& 29) Δεκεμβρίου 2013, Θεσσαλονίκη, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης στα ¹λαίσια του Φεστιβάλ Πιάνου Θεσσαλονίκης 2013. 

         Παρατηρήσεις: Tο έργο υ¹ήρξε ¹αραγγελία του Piandaemonium για σύνθεση ενός ecore για τις συναυλίες του Piandaemonium στο Φεστιβάλ Πιάνου 2013.

 

ΤΑΞΙΝΟΜΗΜΕΝΟΙ ΚΑΤΑΛΟΓΟΙ

 

ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

 

Opus

16  ÒNόστου δε μνήσαι . . .Ó (1990)

       για ορχήστρα

 

58  Διαδρομή: Route E-75 (2003)        

       για ορχήστρα

 

62  Tρία Πορτρέτα (2004)

       για ορχήστρα

 

63  Πέντε Κομμάτια για Ορχήστρα (2004)

       για ορχήστρα

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΣΟΛΟ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΟΡΧΗΣΤΡΑ

 

 59         (Σε Κατάσταση Ρευστότητας ΙΙα: Διαβάτη, δεν υ¹άρχει δρόμος, ¹ρέ¹ει να ¹ροχωρήσεις) / In a State of Flux IIa: Caminante, no hay caminos, hay que caminar για βιολί, ¹ιάνο και ορχήστρα (2004)

 

75          Impromptu noir (2011)

              για ¹ιάνο & ορχήστρα

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ

 

 56 Αφήγηση: ÒNα συνθέσω τη γαλήνη . . .Ó (2003)

       για ορχήστρα και ηλεκτρονικά

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΟΡΧΗΣΤΡΑ Δ½ΜΑΤΙΟΥ ΜΕ Ή Χ½ΡΙΣ ΣΟΛΟ ΟΡΓΑΝΑ

 

28  Mεταμορφώσεις: Παρασκευάς ή στις μονές του Eιρηνικού (1993)

       για ορχήστρα δωματίου

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΕΓΧΟΡΔ½Ν ΜΕ Ή Χ½ΡΙΣ ΣΟΛΟ ΟΡΓΑΝΑ

 

34  In stile antico (1994)

       για ορχήστρα εγχόρδων

 

ΕΝΟΡΓΑΝΑ ΣΥΝΟΛΑ

 

5       Ο Κύκλος της Κραυγής  (1986)      

         για κουιντέτο χαλκίνων και κρουστά

 

7       Στιγμή αÕ: έκρηξη μιάς ηλιαχτίδας  (1987)

         για ενόργανο σύνολο

 

10     ÒNόστου δε μνήσαι . . .Ó (1988)

         για ενόργανο σύνολο

 

14     Σκίτσα του Rogers Park (1989)       

         για ενόργανο σύνολο

 

38     E¹ιστροφή (1996)  

         για αφηγητή, ενόργανο σύνολο και ηλεκτρονικά

 

50     Σονάτα (ένα μουσικό σκηνικό) (2001)

         για σεξτέτο εγχόρδων και κρουστά

 

66     Hμερολόγιο: Εγγραφή Ι (Adieu) (2006)

         για ενόργανο σύνολο

 

66α  Adieu (2011)

         για ενόργανο σύνολο

 

68     Ημερολόγιο: Εγγραφή ΙΙI (Aber alle ist sinnlos) (2007)

         για ενόργανο σύνολο

 

77  Two Miniatures

       for instrumental ensemble

 

78     Encore: Where to?

         for 6 pianos and 12 pianists

 

ΚΟΥΑΡΤΕΤΑ

 

15  Vera Quartet: . . . καταστάσεις. . . (1990)

       για κουαρτέτο εγχόρδων  

 

ΤΡΙΟ

 

13  (Σε Κατάσταση Ρευστότητας Ι) / In a State of Flux I (1989)

       για βιολί, κλαρινέτο και ¹ιάνο

 

67  Ημερολόγιο ΙΙ (Berceuze pour Polydor) (2007)

       για φλάουτο, βιολοντσέλο & ¹ιάνο

 

71  Τρί¹τυχον (2009)

       για φλάουτο, βιολοντσέλο & ¹ιάνο

 

73  Howl  (2010)

       για βαρύτονο σαξ., ηλ. κιθάρα & ακκορντεόν

 

ΝΤΟΥΕΤΟ

 

2     Συνθετική Σ¹ουδή   (1984)  

       για κλαρινέτο και βιολοντσέλο

 

12  Αυτοσχεδιασμός ¹άνω σε μια Οικογενειακή Υ¹όθεση (1989)             

       για κόντρα μ¹άσο και ¹ιάνο

 

25  (Eίτε είτε) Entweder oder (1991)   

       για βιόλα και ¹ιάνο

 

27  (Mια άλλη ¹νοή ΙΙ) / Ein andrer Hauch II (1992)

       για φλάουτο και κρουστά

 

29  Σφίγξ (1992)

       για μαντολίνο και κρουστά

 

39  Aναμονή (1997)     

       για βιολί και κιθάρα

 

51  (Σε Κατάσταση Ρευστότητας ΙΙ) / In a State of Flux II (2001)

       για βιολί και ¹ιάνο

 

52b  Ιντερμέδιο: H δι¹λή φλόγα  (2002)

       για βιολί και βιόλα

 

69  Ημερολόγιο: Εγγραφή IV have nothing to say and I say it – and this is poetry) (2008)             

       για βιολί και ¹ιάνο

 

76  Τέσσερεις Αλληγορίες (2012)

       για φωνή κοντρατενόρου και φλογέρες

 

ΣΟΛΟ

 

17  Το Όνειρο του Ακίρα (1990)

       για κλαρινέτο

 

19  Tαξίμια  (1991)      

       για μαντολίνο

 

20  Mια άλλη ¹νοή Ι (1991)

       για φλάουτο

 

30  In Memoriam  (1993)

       για βιολί

 

31  Σχόλια ¹άνω σÕ ένα θέμα (1993)

       για άλτο σαξόφωνο

 

74  Ηχητικά Το¹ία (2011)

       για κρουστά

 

ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΠΙΑΝΟ

 

1     ÒOPUS 1Ó (1984)    

       για ¹ιάνο

 

3     (Bερολίνο) / Berlin (1985) 

       για ¹ιάνο

 

4     Πέντε Πρελούδια (1986)    

       για ¹ιάνο

 

35  Τρεις Σ¹ουδές  (1995)       

       για ¹ιάνο

 

72  Ημερολόγιο: Εγγραφή VI (somebody answer simply) (2010)

       για ¹ιάνο και ¹ροαιρετική α¹αγγελία

 

ΧΟΡ½ΔΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ A CAPELLA

 

40  ÒPάγκα – ¹αράγκα ή ÔOταν τα συνήθη λόγια δεν αρκούνÓ (1998)

       για χορωδία

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΧΟΡ½ΔΙΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ

 

65  Ανάλεκτα (2006)

       for mandolin, choir and electronics

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ Φ½ΝΗ ΚΑΙ ΟΡΧΗΣΤΡΑ

 

45  Μαύρος Ήλιος ΙΙ (2000)

       για σο¹ράνο και ορχήστρα

 

47  Mέρες (2000)

       για σο¹ράνο aφηγητή και ορχήστρα

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ Φ½ΝΗ ΚΑΙ OΡΧΗΣΤΡΑ ΕΓΧΟΡΔ½Ν

 

43  Ώσις (1999)

       για σο¹ράνο και ορχήστρα εγχόρδων

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ Φ½ΝΗ ΚΑΙ OΡΧΗΣΤΡΑ ΝΥΚΤ½Ν ΟΡΓΑΝ½Ν

 

46  Aφιέρωμα στη Λευκάδα  (2000)     

       για μέτζο σο¹ράνο και ορχήστρα νυκτών εγχόρδων

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ Φ½ΝΗ ΚΑΙ ΟΡΧΗΣΤΡΑ Δ½ΜΑΤΙΟΥ

 

8       Mέρες:  Σ¹ουδές στον Γ.Σ. (1987)

         για σο¹ράνο, αφηγητή και ορχήστρα δωματίου

 

24     Μαύρος Ήλιος I (1991)

       για σο¹ράνο και ορχήστρα δωματίου

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ Φ½ΝΗ ΚΑΙ ΕΝΟΡΓΑΝΟ ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ Ή Χ½ΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ

 

6       Θρηνωδία Ι (1987) 

         για δύο γυναικείες φωνές, ενόργανο σύνολο και αφηγητή

 

18     Aντανακλάσεις του νερού (1991)

         για φλάουτο, όμ¹οε, κλαρινέτο και σο¹ράνο

 

21     (Περί την ¹οίηση) †ber Poesie (1991)

         για σο¹ράνο και ενόργανο σύνολο

 

21a  ÒΛυ¹ούμαι γιατί άφησα να ¹εράσει . . .Ó (1991)

         για σο¹ράνο, φλάουτο, τρομ¹όνι και ¹ιάνο

 

22b  ÒΠοιος θα υ¹έμενε βάρη . . .Ó (1991)

         για σο¹ράνο και κλαρινέτο

 

22c   ÒΆνθηÓ (1991)

         για σο¹ράνο, βιολί και κιθάρα

 

44     O Πειρασμός (1999)

         για σο¹ράνο και κουιντέτο ξυλίνων ¹νευστών

 

52     O Kύκλος της ε¹ιστροφής:

         Aναζητώντας το Xαμένο Xρόνο (2002)

         για γυναικεία φωνή, ενόργανο σύνολο και ηλεκτρονικά

 

57     Ανάγνωση Κωστή Παλαμά (2003)

         για μέτζο σο¹ράνο, ενόργανο σύνολο και ηλεκτρονικά

 

70     Ημερολόγιο: Εγγραφή V (Go End There) (2009)

         για φωνή, φλάουτο, ¹ιάνο & κόντραμ¹άσο

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ Φ½ΝΗ ΚΑΙ ΠΙΑΝΟ

 

36     Eμ¹ειρίκος AÕ (1995)

         για τενόρο και ¹ιάνο

 

60     Σύννεφα (2004)

         για μέτζο σο¹ράνο και ¹ιάνο

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

 

23     REQUIEM (1991)

         μουσική μαγνητοταινίας

 

ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΣΟΛΟ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ

 

48     Του Κανενός το Ρόδο (2001)        

         για βιόλα και ηλεκτρονικά

 

52a  Συνομιλία (2002)

         για βιολοντσέλο και ηλεκτρονικά   

   

61     Προο¹τικές (2004)

         για ¹ιάνο και ¹ροηχογραφημένα μέρη ¹ιάνου

 

65a  Σχόλιο στο Ταxim 1 (2006)

         για μαντολίνο και ηλεκτρονικά

 

65b  Σχόλιο στην Ξανθούλα (2006)

         για μαντολίνο και ηλεκτρονικά

 

ΣΚΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

 

9       Περιγραφή Εικόνας (1988)

         Θεατρική μουσική

 

32     O Δον Kιχώτης (1993)      

         Θεατρική μουσική

 

41     Η ε¹ιστροφή των Τσε (1998)     

         Θεατρική μουσική

 

42     Tρικυμία (1998)    

         Θεατρική μουσική

 

ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΧΟΡΟ

 

33     Eλκυστές (1993)     

         Μουσική για χορό

 

ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ AUDIO-VISUAL ΠΑΡΑΓ½ΓΕΣ

 

11     Σαντορίνη (1989)

         Μουσική για ο¹τικοακουστική ¹αράσταση

 

26     Mουσική γιά τη Nάουσα (αÕ) (1992)

         Μουσική για ο¹τικοακουστική ¹αράσταση

 

37     Θεσσαλονίκη (1997) 

         Μουσική για video

 

49     Mουσική γιά την Nάουσα (βÕ) (2001)             

         Μουσική για ο¹τικοακουστική ¹αράσταση

 

53     Mουσική γιά την Kρήτη (2002)     

         Μουσική για ο¹τικοακουστική ¹αράσταση

 

54     Mουσική γιά τον Bελβενδό Mακεδονίας (2002)  

         Μουσική για ο¹τικοακουστική ¹αράσταση

 

55     Mουσική για την Πάρο (2002)

         Μουσική για ο¹τικοακουστική ¹αράσταση

 

64     Mακεδονία (2005)

         Μουσική για Πλανητάριο

 

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΠΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ

 

8       Mέρες:  Σ¹ουδές στον Γ.Σ. 

         για σο¹ράνο, αφηγητή και ορχήστρα δωματίου

         Παραγγελία του φεστιβάλ ÇΑύγουστος 1987È του Δήμου Ηρακλείου.

 

10     ÒNόστου δε μνήσαι . . .Ó

         για ενόργανο σύνολο

         Παραγγελία της Φιλεκ¹αιδευτικής Εταιρείας.

 

14     Σκίτσα του Rogers Park       

         για ενόργανο σύνολο

         Παραγγελία του ΓÕ Προγράμματος της ΕΡΤ

 

24     Μαύρος Ήλιος I

         για σο¹ράνο και ορχήστρα δωματίου

         Παραγγελία του συγκροτήματος ALEA III.

 

28     Mεταμορφώσεις: Παρασκευάς ή στις μονές του Eιρηνικού

         για ορχήστρα δωματίου

         Παραγγελία του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.

 

38     E¹ιστροφή (1996)  

         για αφηγητή, ενόργανο σύνολο και ηλεκτρονικά

         Παραγγελία του Οργανισμού ÒΕυρω¹αϊκή Πολιτιστική Πρωτεύουσα ÒΘεσσαλονίκη 1997Ó.

 

46     Aφιέρωμα στη Λευκάδα (2000)     

         για μέτζο σο¹ράνο και ορχήστρα νυκτών εγχόρδων

         Παραγγελία του Δήμου Λευκάδας για τις ÒΓιορτές Λόγου και ΤέχνηςÓ.

 

59     (Σε Κατάσταση Ρευστότητας ΙΙα: Διαβάτη, δεν υ¹άρχει δρόμος, ¹ρέ¹ει να ¹ροχωρήσεις) / In a State of Flux IIa: Caminante, no hay caminos, hay que caminar (2004)

         για βιολί, ¹ιάνο και ορχήστρα

         Παραγγελία της Ορχήστρας των Χρωμάτων.

 

62     Tρία Πορτρέτα (2004)

         για ορχήστρα

         Παραγγελία της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης

 

63     Πέντε Κομμάτια για Ορχήστρα (2004)

         για ορχήστρα

         Παραγγελία του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

 

73     Howl (2010)

         για βαρύτονο σαξ., ηλ. κιθάρα & μ¹αγιάν

         Παραγγελία του Φεστιβάλ Guitar Plus.

 

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΠΟ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ

 

19     Tαξίμια (1991)     

         για μαντολίνο

        Παραγγελία του Δημήτρη Μαρίνου

 

25     (Eίτε είτε) Entweder oder (1991)   

         για βιόλα και ¹ιάνο

         Παραγγελία του Δημήτρη Πολυζωίδη

 

29     Σφίγξ (1992)

         για μαντολίνο και κρουστά

         Παραγγελία του Δημήτρη Μαρίνου

 

31     Σχόλια ¹άνω σÕ ένα θέμα (1993) 

         για άλτο σαξόφωνο

         Παραγγελία του Θανάση Ζέρβα

 

39     Aναμονή (1997)    

         για βιολί και κιθάρα

         Παραγγελία του Σ¹ύρου Γκιγκόντη

 

48     Του Κανενός το Ρόδο (2001)     

         για βιόλα και ηλεκτρονικά

         Παραγγελία του Δημήτρη Πολυζωίδη

 

51     (Σε Κατάσταση Ρευστότητας ΙΙ) / In a State of Flux II (2001)

         για βιολί και ¹ιάνο

         Παραγγελία της Λενιώς Λιάτσου και Μαρίας Σ¹ανού

 

60     Σύννεφα (2004)

         για μέτζο σο¹ράνο και ¹ιάνο

         Παραγγελία της Γιούλας Μιχαήλ και Ιωάννας Πολυζωίδου

 

61     Προο¹τικές (2004)

         για ¹ιάνο και ¹ροηχογραφημένα μέρη ¹ιάνου

         Παραγγελία της Ιωάννας Πολυζωίδου

 

67     Ημερολόγιο ΙΙ (Berceuze pour Polydor) (2007)

         για φλάουτο, βιολοντσέλο & ¹ιάνο

         Παραγγελία του Trio IAMA

 

69     Ημερολόγιο: Εγγραφή IV have nothing to say and I say it – and this is poetry) (2008)

         για βιολί και ¹ιάνο

         Παραγγελία της Εύας Χριστοδούλου και του Σ¹ύρου Δεληγιανό¹ουλου

 

70     Ημερολόγιο: Εγγραφή V (Go End There) (2009)

         για φωνή, φλάουτο, ¹ιάνο & κόντραμ¹άσο

         Παραγγελία του Ζαχαρία Ταρμ¹άγκου

 

71     Τρί¹τυχον (2010)

         για φλάουτο, βιολοντσέλο & ¹ιάνο

         Παραγγελία του Trio IAMA

 

76     Τέσσερεις Αλληγορίες (2012)

         για φωνή κοντρατενόρου και φλογέρες

         Παραγγελία του ελβετικού ντουέτου σύγχρονης μουσικής UMS Ôn JIP