ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΔΟΚΙΜΙΑ,
ΑΡΘΡΑ
- ΤΥΠΟΙ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ
ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ,
στα πρακτικά συνάντησης με θέμα: ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΥΦΑΝΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥΣ,
επιμέλεια Ν. Καστάνη, Ελληνική Εταιρεία
Ιστορίας Επιστημών και Τεχνολογίας, 1997,
σελ.13-22. Επίσης δημοσιεύτηκε στο
περιοδικό Θέματα Παιδείας, τεύχος 1,
2001, σελ. 51-57.
- Η
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΩΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΑ ΤΟΥ
ΜΕΤΑΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΟΥ
ΣΧΕΤΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ, εισήγηση στο
Διήμερο Διαλόγου για τη Διδασκαλία των
Μαθηματικών με θέμα: Η Ιστορία των
Μαθηματικών ως Μέσο Διδασκαλίας των
Μαθηματικών στο Δημοτικό Σχολείο και στο
Γυμνάσιο, που έγινε στη 8 και 9 Μαρτίου
το 2002 στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής
Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ. (υπό δημοσίευση στα
Πρακτικά του Διημέρου).